Napisz do nas

Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

BEST Rubber Stamp

10 najpopularniejszych artykułów 2014

Śledzisz na bieżąco nasz serwis? Zastanawiasz się, czy nie umknął Ci w tym roku jakiś ważny tekst, z którym na pewno warto by było się zapoznać? Sprawdź, jakie artykułu ze Sprawnego Marketingu zdobyły największą popularność wśród naszych czytelników w 2014 roku!

Polecamy również 8 tekstów, które cieszyły się największą popularnością na stronach prelegentów naszych szkoleń.

 

 10 najpopularniejszych artykułów 2014

 

10: 10 pomysłów, które możesz wykorzystać do generowania ruchu i zainteresowania na blogu

 Autor: Łukasz Żelezny

Codzienne blogowanie może stać się nudną, a nawet odstręczającą czynnością. Może zabraknąć Ci pomysłów, czasu lub motywacji. Podobnie, nie widząc zwiększenia ruchu na blogu po umieszczeniu na nim nowych treści, możesz zadawać sobie pytanie: po co w ogóle zadaję sobie trud blogowania? Poniżej podaję kilka pomysłów na to, jak tworzyć wpisy na blogu, które pobudzą i zaangażują Twoich czytelników oraz zwiększą ruch na stronie.

czytaj całość >>

9: 7 sztuczek, które o 100% poprawią przychody z reklam na stronie

 Autor: Marcin Kosedowski

W sieci roi się od poradników pozwalających więcej zarobić na AdSense, jednak zwykle porady albo pochodzą sprzed kilku lat, albo dają niewielki efekt, albo i jedno, i drugie. Tymczasem rozwiązania dopasowane do realiów przełomu 2014 i 2015 roku, takie jak BigQuery czy opracowanie dobrej strategii serwowania reklam dla urządzeń mobilnych, pozwalają w kilku krokach poprawić przychody z reklam na stronie nawet o 100% lub więcej.

czytaj całość >>

 8: Jak zbudować swoją przewagę konkurencyjną, wykorzystując Internet – 6 narzędzi skutecznego marketera.

 Autor: Mariusz Łodyga

Bardzo często spotykam klientów, którzy cały czas uważają, że marketing w Internecie to jest ten rodzaj działania, który może jeszcze poczekać. (…) W wielu przypadkach taki biznes przetrwa, niemniej z pewnością straci całkiem sporo możliwości pozyskania nowych klientów. Zacznij korzystać z narzędzi online marketingowych już dziś!

Czytaj całość >>

 

7: 5 zmian w Google, których Polacy mogli nie zauważyć

 Autor: Rafał Kowalewski

Google już od dawna prowadzi otwartą wojnę z tradycyjnym SEO, często wprowadzając nowe opcje i zmieniając wygląd SERP dla zapytań określonego typu. Ponieważ wyszukiwarka jest żywym organizmem, często wprowadzane są testy, których nieraz jesteśmy świadkami, a nawet – ofiarami.

czytaj całość >>

 6: 666 porad – Optymalizacja Konwersji – zebrane przez Oli Gardnera

 Autor: Rafał Kowalewski

To nie jest zwykła „mega lista”.
– Dlaczego?
Ponieważ takie listy zawierają tak przytłaczającą ilość danych, że aż stają się bezużyteczne
– Zatem – dlaczego ta lista jest inna?
Ponieważ przeczytałem je wszystkie.

czytaj całość >>

5: Copywriting – jak tworzyć nagłówki oraz opisy produktów, gdy chcemy zwiększyć sprzedaż?

 Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Czy uda Ci się odgadnąć, który nagłówek będzie najskuteczniejszy?

– Wyprzedaż: Czarny iPhone 4 16GB
– Ktoś potrzebuje nowego iPhone 4?
– Czy to Twój nowy iPhone 4?
– Czy wszyscy się zgadzamy, że iPhone 4 to najlepszy dostępny telefon?

czytaj całość >>

4: Reklama Natywna: 12 przykładów Native Advertising

 Autor: Demian Farnworth

Poniższy tekst Damiena Farnwortha opisuje na przykładzie klasycznego artykułu Davida Ogilvy reklamującego markę Guinness, na czym polega native advertising (reklama natywna). (…) Jesteśmy jednak w lepszej sytuacji niż David Ogilvy. On o współczesnych możliwościach digital marketingu mógł tylko pomarzyć.

czytaj całość >>

3: Instagram Marketing – 11 porad jak zdobywać więcej followersów i like’ów? + 14 Tips & Tricks

 Autor: Cezary Lech

Nastolatki coraz częściej rezygnują z Facebooka i przenoszą swoją aktywność w inne miejsca sieci oraz do aplikacji mobilnych. Wśród wymienianych kierunków migracji wskazuje się takie aplikacje jak: Whats App (kupione ostatnio przez Facebooka za 19 miliardów dolarów!), SnapChat, Vine i w dużej mierze właśnie Instagram…

czytaj całość >>

2: Facebookowe Faile – 15 rzeczy, których ludzie nie powinni wrzucać na Facebooka

 Autor: Łukasz Żelezny

1,4 miliarda użytkowników Facebooka można z grubsza podzielić na 2 grupy: tych, którzy nie mogą znieść dnia bez wrzucania postów na FB oraz umiarkowaną większość, która mniej intensywnie używa Facebooka. Spójrzmy na 15 najpopularniejszych rodzajów meczących postów.

Czytaj całość >>

1: Content Marketing będzie w 2014 tym, czym Social Media były w 2007 roku

 Autor: Cezary Lech

Internet ewoluuje w kierunku człowieka, w kierunku użytecznego contentu, treści angażującej użytkowników, wreszcie treści przez nich tworzonej. Gdzie podąża „pospolite ruszenie” użytkowników, tam, niczym markietanka, podążają trendy e-marketingu, a zwłaszcza SEM.

czytaj całość >>

 W 2014 roku nie próżnowali też prelegenci naszych szkoleń:)

Polecamy najpopularniejsze teksty z ich stron!:

 

Paweł Tkaczyk: Twoje imię może Cię zaskoczyć

Autor: Paweł Tkaczyk

Twoje imię i nazwisko mają moc. Wpływają na Ciebie i na otoczenie bardziej, niż może Ci się wydawać. Wpływają na to, jaki zawód wybierzesz, w jakim miejscu zamieszkasz i… jaki marketing na Ciebie działa. Dziś zatem o tym, co psychologia ma do powiedzenia na temat Twojej relacji z Twoim imieniem.

Czytaj całość >>

Barbara Stawarz: 10 darmowych narzędzi content managera

Autor: Barbara Stawarz

Praca content managera to tworzenie treści, następnie ich dystrybucja, remiks i znowu promocja. Oto 10 darmowych narzędzi content marketingowych, które ułatwią i uprzyjemnią codzienne czynności content managera.

Czytaj całość >>

Mariusz Łodyga: Top 10 powodów, dla których powinieneś prowadzić firmowego bloga

Autor: Mariusz Łodyga

Blogi nie są żadną nowością w świecie marketingu internetowego, ale — o czym wielu zapomina — wciąż okazują się wyjątkowo skutecznym narzędziem. Dziś opowiem Ci o moich “TOP TEN” powodów, które powinieneś mieć na uwadze podczas podejmowania decyzji o wdrożeniu bloga na swojej firmowej stronie.

czytaj całość >>

Dariusz Puzyrkiewicz: Copywriting H2H – Nowa strategia i jej efekty

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Wszystko się zmienia. A już szczególnie w marketingu internetowym i copywritingu. Co działało „kiedyś”, dziś wywołuje tylko zażenowanie u klientów i frustrację u sprzedawców, z powodu spadającej sprzedaży.
Czas zrobić krok dalej – porzucić stare przyzwyczajenia i otworzyć się na nowości. A metoda H2H jest prosta i już przetestowana.

czytaj całość >>

Marcin Kosedowski: Jak to możliwe, że kasjerka w Polsce zarabia 1300 zł, a w Niemczech 1300 euro?

Autor: Marcin Kosedowski

Pewnie wiele dla wielu osób będzie to szokiem, ale to nie przez polskich przedsiębiorców-wyzyskiwaczy, którzy jak na Januszów Biznesu przystało, zatrzymują dla siebie 3/4 twojego wynagrodzenia (w przeciwieństwie do niemieckich pracodawców, którzy dokładają do interesu).

czytaj całość >>

Socjomania: Social Media na Woodstocku – Case Study

Autor: Agnieszka Molęda

Jak promować wydarzenia? Organizacja dużego festiwalu, koncertu, imprezy masowej to ogromne wyzwanie. Uczestnictwo w takiej imprezie to niezapomniane przeżycie i doświadczenie. (…) Zobaczcie, jak działają social media od kuchni podczas imprezy, na którą przybywa 750 000 ludzi! Social Media na Woodstocku – Case Study.

czytaj całość >>

Freshmail: Kodowanie mailingu – najlepsze praktyki

Autor: Freshmail

Jeden szablon wyświetlający się bezbłędnie każdemu z odbiorców – czy to możliwe? Oczywiście, a my ułatwiamy osiągnięcie tego celu. Zajrzyj do raportu przygotowanego przez ekspertów FreshMaila w którym omówionych zostało 40 najczęściej wykorzystywanych programów pocztowych. 75 stron solidnej i przystępnej wiedzy do Twojej dyspozycji.

czytaj całość >>

Conversion: Raport – Wykorzystanie narzędzi analityki internetowej w Polsce

Autor: Conversion

Na całym świecie analityka internetowa rośnie w siłę i staje się motorem zmian w największych globalnych serwisach internetowych. A jak wygląda polski internet pod względem wykorzystania narzędzi analitycznych? Jak zaawansowane są ich konfiguracje i jakie błędy popełniane są najczęściej?

czytaj całość >>

sprawnymarketing

Katarzyna Granops-Szkoda

Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl , prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu SprawnyMarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Quiosque, Urzędów Miast, TelePizza czy Virtualo).


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Właśnie tym wpisem przypomnieliście mi, że zapomniałem wrócić do pewnego wpisu :)

    • Katarzyna Granops

      :) Cieszymy się Tomasz, dokładnie taki był cel tego wpisu:)!

    • Kamil Samselski

      Szczególnie ciekawe są teksty związane z analityką internetową. Mam nadzieję, że w 2015 roku ten trend będzie się utrzymywał. Koszty reklamy internetowej rosną, dlatego konieczność i umiejętność analizy ROI jest szczególnie istotna

    • Martyna

      Racja, bardzo fajny był raport od Conversion, wzbogacony wskazówkami implementacyjnymi.
      Poza tym w 2015 poproszę jeszcze więcej o content marketingu :)

    • To był dobry, ale zarazem ciężki rok dla branży marketingu :)

    • Patryk Zieliński

      Dobry spis ciekawych artykułów. Dobra lektura na wieczór.

    • bardzo fajne zestawienie, dużo pomocnych rzeczy dla początkujących w branży marketingu ;)

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *