Tworzenie Person i Mapy podróży klienta

Jak zbudować przewagę konkurencyjną dzięki Customer Journey Map?

Prowadzący:
Bartek Matusiak

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

39

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Tworzenie Person i Mapy podróży klienta?

Dowiesz się, jak istotne w prowadzeniu biznesu w XXI wieku są tzw. Persony (profile klientów), a także jak je tworzyć.

Zrozumiesz, dlaczego umiejętność zarządzania doświadczeniem klientów jest ważniejsza niż personalizacja, social media, czy mobile.

Zobaczysz, jak wykorzystać do budowania przewagi konkurencyjnej Customer Journey Map.

Dowiesz się, jak samodzielnie przygotować Customer Journey Map.


Ponadto:

  • Na szkoleniu przekonasz się, że do stworzenia Customer Journey Map nie są potrzebne wielkie budżety, lecz trochę wiedzy, chęci i niewielki, interdyscyplinarny zespół.

  • Weźmiesz czynny udział w warsztatach i poznasz pierwszy w Polsce zestaw warsztatowy do tworzenia Customer Journey Map

  • Na szkoleniu poznasz przydatne narzędzia do budowania doświadczeń z klientami.

  • Otrzymasz specjalny rabat w wysokości 200 zł na zakup zestawu warsztatowego – Mapa podróży klienta, na którym będziesz pracować podczas szkolenia.

Dlaczego Twoja Firma powinna opracować Persony i wdrożyć Customer Journey Map ?

Tworzenie Customer Journey Map powinno być obowiązkowo wdrażane w firmach. Niestety nie jest. Przynajmniej na polskim rynku. Dlaczego? Firmy konkurują zazwyczaj ceną bądź ładniejszą marką. Nie zdają sobie jednak sprawy, że dziś na tak konkurencyjnym i zarazem globalnym rynku nie wystarczy mieć dobrego produktu, czy oferować świetną usługę. Trzeba dokładnie wiedzieć, do kogo kieruje się ofertę, jakie oczekiwania i potrzeby ma potencjalny odbiorca, a także gdzie i w jaki sposób dotrzeć do niego z ofertą.

Stworzenie Customer Journey Map jasno pokazuje, który element firmy jest niedopracowany, a który wywołuje u klientów pozytywne emocje. Wdrożenie w firmie Customer Journey Map i tym samy sukcesywne jej usprawnianie poprawia tzw. Customer Experience, czyli sumę wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką, firmą, produktem czy usługą.
Zdaniem wielu światowej klasy ekspertów nie ma wątpliwości, że customer experience, to jeden z kluczowych trendów, który w najbliższych latach będzie bardziej istotny niż content marketing, mobile, personalizacja i social media. I trudno się z tym nie zgodzić, gdyż na tak konkurencyjnym rynku tylko unikalne doświadczenie klienta może pozwolić odróżnić się od konkurentów.

Dowiedz się, jak tworzyć profile swoich klientów i zbuduj przewagę konkurencyjną dzięki Costumer Journey Map!

Program szkolenia Tworzenie Person i Mapy podróży klienta

    • Cele szkolenia: Umiejętność zbudowania przewagi konkurencyjnej dzięki Customer Journey Map
    • Zakres szkolenia: Tworzenie Person i Mapy podróży klienta
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Bartek Matusiak

    10:00 – 10:30 Start: Po co firmom Customer Journey Map?

    • Czym jest Costumer Journey Map?
    • Dlaczego Customer Journey Map jest dziś tak ważnym narzędziem?

    10:30 – 11:00 Customer Experience w praktyce - interaktywna dyskusja

    • Wymiana doświadczeń między uczestnikami połączona z ćwiczeniami

    11:00 - 11:45 Siedem kroków do stworzenia i udoskonalania Customer Journey Map - cz. 1

    • Tworzenie Person
    • Budowanie etapów podróży klienta
    • Tworzenie touch pointów

    11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

    12:00– 12:45 Siedem kroków do stworzenia i udoskonalania Customer Journey Map - cz. 2

    • Aktywność, potrzeby i oczekiwania klienta
    • Doświadczenia i stan emocji klienta
    • Tworzenie potencjalnych możliwości zmian
    • Wdrożenie Planów Działań

     

    12:45 – 13:15 Wyjątkowe doświadczenia klientów - inspirujące przykłady

    • Przykłady dobrych praktyk polskich firm

    13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa

    14:00 - 14:30 Warsztaty - cz. 1

    • Zbieranie danych i tworzenie Person
    • Opracowanie etapów podróży klienta
    • Wybór touchpointów

    14:30 - 16:00 Warsztaty - cz. 2

    • Tworzenie mapy
    • Generowanie pomysłów na usprawnienie etapów
    • Opracowanie i monitorowanie Planów Działań

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 16:45 Przydatne narzędzia w procesie udoskonalania Customer Journey Map

    • Przegląd narzędzi
    • Praktyczne zastosowanie

    16:45 - 17:15 Customer Journey Map - jedyna szansa na przewagę konkurencyjną

    • Przyszłość Customer Journey Map
    • Customer Journey Map – podsumowanie wiedzy

    17:15 - 18:00 Panel dyskusyjny

Trener

trener

Bartek Matusiak

Prezes i zarazem projektant usług w Uxon – Agencji Customer Experience. Pracuje z przedsiębiorcami, prezesami i menedżerami sektora MŚP. Specjalizuje się w udoskonalaniu działających firm, a także wdrażaniu na rynek nowych brandów. Absolwent Zarządzania Innowacją na warszawskim SWPS.
Pomysłodawca pierwszego w Polsce zestawu warsztatowego do tworzenia Customer Journey Map.


Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555