Szkolenie Google Analytics

Poprawiaj skuteczność działań marketingowych bez zwiększania budżetu!

Prowadzący:
Maciej Lewiński

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

481

Ocena szkoleń

4.67

Zamów telefonicznie

531 404 855

Chcesz tak ustawiać Google Analytics, by dane same Ci mówiły, jak szybciej zwiększać konwersję stron?

Musisz mieć te dane. Bez nich działasz na ślepo i podejmujesz przypadkowe decyzje marketingowe i biznesowe.  Bo „gołe” GA, zostawione samo sobie, potrafi wprowadzić w błąd, gdy nie rozumiesz, co naprawdę pokazuje.

Zapraszam Cię do jednodniowej wycieczki przez panel i ustawienia Google Analytics, dzięki którym wreszcie nauczysz się patrzeć na swoje strony z odpowiedniej perspektywy.

 

Oto, co robi Maciej Lewiński, gdy chce pomóc więcej zarabiać na stronie

Będę Twoim przewodnikiem i pokażę jak odkryć prawdę, samą prawdę i tylko prawdę o Twojej stronie, czyli:

  • Kto, gdzie i dlaczego rezygnuje z zakupów?
  • Co naprawdę zatrzymuje ich na Twojej stronie?
  • Kto generuje największą sprzedaż?
  • Gdzie kierować budżet reklamowy, by wyszczuplić wydatki i podbić konwersje?

Dzięki temu zaczniesz bardziej świadomie kierować sprzedażą na stronie, na podstawie twardych danych, a nie głupich domysłów. Korygować działania, poprawiać efektywność stron i sporo oszczędzać na budżetach reklamowych, bo przestaniesz puszczać w nieefektywne marketingowo miejsca. I kontrolować działania agencji.

 

 

5 powodów, dla których Google Analytics nie pomaga Ci zwiększyć konwersji:

  • Twoja instalacja i konfiguracja GA jest… hmm… błędna?
  • Nie wiesz, jak poprawie filtrować dane, by pozbyć się śmieci, a zostawić tylko przydatne dane?
  • Źle segmentujesz odwiedzających – lub nie robisz tego wcale?
  • Nie wyciągasz właściwych wniosków ze współczynnika odrzuceń (Bounce Rate)?
  • Masz problem z celami, które nie uwzględniają wszystkich akcji odwiedzających?

 

Poprawnie skonfigurowane GA jest bezlitosne.

Jak na tacy masz podane wszystkie błędy marketingowe, które okradają Cię z konwersji i palą budżety reklamowe. Na szczęście, dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak wybrnąć z tych głupich pułapek.

Naucz się pełnej obsługi GA lub to wyłącz, bo będzie cię wprowadzać w błąd.

Każda sekunda działania na ślepo, bez pełnego zrozumienia danych z GA, oddala Cię od klientów. Twoja strona mija się z ich oczekiwaniami i idą zaspokoić swoje potrzeby do najbliższej konkurencji. W efekcie ktoś inny przejmuje ich pieniądze.

 

Optymalizacja strony z wykorzystaniem Google Analytics

Na szkoleniu pojawi się także część poświęcona optymalizacji stron WWW na podstawie analizy raportów Google Analytics. Na szkoleniu oczywiście dowiemy się jak, krok po kroku, używać Google Analytics, ale główny nacisk stawiamy na kwestię, co testować i jak testować na stronie WWW, a przede wszystkim na jak interpretować statystyki narzędzia.

Zobacz, co Maciej Lewiński opowiada o możliwościach Google Analytics:

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Google Analytics?

Znajomość statystyk Google jest mile widziana w każdym CV osób związanych z marketingiem internetowym. Czy możesz powiedzieć o sobie, że masz Google Analytics w mały palcu ?!

Dzięki Google Analytics poznasz profil socjologiczny swoich klientów, dowiesz się, z jakich źródeł trafiają na Twoją stronę, a także co ich szczególnie zainteresowało na Twojej witrynie

Dowiesz się, które akcje promocyjne okazały się najbardziej skuteczne i jaki zysk przyniosły

Znajomość Google Analytics stała się już branżowym standardem – w tej chwili z Google Analytics korzysta 57% z 10 000 największych stron internetowych na świecie!


Program szkolenia Google Analytics

    10:00-10:30 Wprowadzenie do analityki w Internecie

    • Po co mierzyć moją działalność w Internecie?
    • Cel witryny i wskaźniki
    • Jak skutecznie mierzyć moją działalność w Internecie?
    • Dlaczego warto skorzystać z Google Analytics?

    10:30-11:45 Rozpoczęcie pracy z Google Analytics

    • Założenie konta i profilu dla strony
    • Dodawanie nowych użytkowników
    • Przegląd interfejsu użytkownika: pulpit nawigacyjny, użytkownicy witryny, źródła odwiedzin, zawartość i cele
    • Eksport danych

    11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 - 12:30 Najważniejsze raporty w Google Analytics

    • Źródła odwiedzin
    • Słowa kluczowe
    • Najlepsza treść
    • Nakładka na mapę
    • Strony docelowe
    • Lojalność

    12:30 - 13:00 Cele

    • Czym jest cel w znaczeniu Google Analytics?
    • Definiowanie celu
    • Interpretacja lejka transakcyjnego

    13:00 - 13:30 Przerwa obiadowa

    13.30 - 14:20 Wykorzystanie Google Analytics w pracy z AdWords

    • Najczęstsze problemy z integracją
    • Optymalizacja kampanii, grup reklamowych i tekstów reklamowych
    • Optymalizacja tekstów reklamowych

    14.20-15:00 Śledzenie kampanii reklamowych

    • Zastosowanie
    • Tworzenie, url builder

    15:00-16:00 Zaawansowane wykorzystanie raportów Google Analytics

    • Raporty niestandardowe
    • Zaawansowane segmenty

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 17:00 Niestandardowe implementacje Google Analytics

    • Śledzenie wyszukiwarki wewnętrznej
    • Śledzenie linków wychodzących
    • Śledzenie pobrań plików

    17:00 - 17:30 Moduł Ecommerce

    • Zastosowanie
    • Implementacja

    17:30-18:00 Panel dyskusyjny

O trenerze

trener

Maciej Lewiński

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

 


Wiedza ze szkolenia Google Analytics jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu Google Analytics przeszkoliliśmy już 439 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie merytorycznym! Bardzo dobry kontakt prowadzącego z uczestnikami pozwalał na rozwiązanie każdego indywidualnego problemu. Szkolenie od strony organizacyjnej bez zarzutu. "

Dorota Krajniak

-

"Imponujące kompetencje prowadzącego (widać duże doświadczenie szkoleniowe i marketingowe). Świetna umiejętność łączenia wiedzy miękkiej i np. programistycznej. "

Barbara Urbańska

Specjalista ds. E-marketingu

"Szkolenie pozwoliło mi na zrozumienie mechaniki działania narzędzie jakim jest Google Analytics. Zdobyta wiedza, z pewnością ułatwi tworzenie bardziej trafnych i skuteczniejszych kampanii. W końcu każda dobra strategia oparta jest na wcześniejszym badaniu preferencji naszego targetu."

Bartek

-

"Otrzymałem to po co przyszedłem. Solidna wiedza podstawowa, idea stojąca za analitycsami, przykładami zastosowań, garsc wiedzy z zakresu zaawansowanych analityk. Polecam każdemu, komu ta machineria Googla wydaje się być straszna."

Tomasz Szczepański

-

"Szkolenie pomogło mi skierować działania w całkowicie innym kierunku. Teraz nie analizuje setek niepotrzebnych danych tracąc przy tym godziny tylko tworze te raporty, które są mi potrzebne. Dodatkowo szkolenie pobudziło we mnie świeże pomysły na śledzenie zachowań użytkowników na moich stronach, które mam nadzieję pozwolą mi spersonalizować stronę dla konkretnych odbiorców. Dziękuję za te 9 intensywnych godzin :)"

Michał Łyczko

Impuls Fitness

"Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Prowadzący był bardzo otwarty na słuchaczy i chętnie reagował na podnoszone kwestie i pytania. Przekazywał wiedzę w sposób interesujący i nie nużący, jak również podawał liczne przykłady, dzięki czemu łatwiej można było zrozumieć pewne zagadnienia."

Dominika Żebrowska

Account Manager

"Szkolenie bardzo konkretne, zagadnienia wyjaśnione szczegółowo. Prowadzący bardzo konkretny i pomocny w pytaniach. Szkolenie to było bardzo dobra inwestycją."

Piotr

-

"Bardzo pomocne i rzeczowe. Wszelkie zagadnienia jakie były poruszane na szkoleniu bardzo mi pomogły."

Rudolf Guzik

Bestwear

"Bardzo przydatne szkolenie, dużo informacji! Duży plus dla prowadzącego za interesujące przeprowadzenie spotkania i naturalną interakcję z uczestnikami."

Urszula Wasilewska

RB, Site Delivery Analyst

"Szkolenie dobrze zorganizowane i bardzo merytoryczne. Maciek Lewiński poprowadził je bardzo profesjonalnie, z ogromnym zaangażowaniem, za co mu bardzo dziękuję! Serdeczne dzięki za to, że spytał o nasze oczekiwania względem szkolenia na jego początku. To było dla mnie bardzo ważne, ponieważ jestem zupełnie początkująca. Treść i sposób przekazu był dostosowany do wszystkich, nie pomijał ani osób bardziej zaawansowanych, ani tych początkujących. Masa przykładów, anegdot, tłumaczeń podpieranych odniesieniami do sytuacji codziennych, prostych (piłkarze, randka, wyjście za drzwi). Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem tego szkolenia, a zwłaszcza umiejętności przekazania swojej wiedzy przez prowadzącego."

Paulina Kurzewska

Winkler Innovation Group sp. z o.o. sp. k., Project Manager

"Maciej Lewiński to fachowiec jakich mało na rynku. Potrafi z dużą dozą spokoju i cierpliwości wyjaśnić zagadnienia począwszy od tych prostych, a skończywszy na naprawdę skomplikowanych elementach związanych z Google Analytics. Jego sposób bycia i poczucie humoru sprawiają, że potrafi rozładować napiętą atmosferę, a także zmusić do kreatywnego myślenia przez całe szkolenie. "

Marek Głuchy

Programista

Remigiusz Jagusiak

Mariusz Bacic

"Super! Ciekawa tematyka, świetny prowadzący. Uwaga do sali szkoleniowej - problem z dostosowaniem temperatury (albo za ciepło, albo za zimno)"

Karolina Mazurkiewicz

"Świetny specjalista będący praktykiem i posiadający wiedzę wykraczającą poza normy PL. "

Karolina Kochmańska

General Manager

"Szkolenie oceniam bardzo wysoko. Jedyny minus, podobnie jak w szkoleniu z SEO i Link Building'u - brak określenia zasady czy mówimy do siebie po imieniu czy per pan/pani :) Poza tym wszystko ok :)"

Marta Ścieglińska-Sztaba

Marketing Analyst

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555