Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO

2 dni pełne praktycznej wiedzy

Prowadzący:
Bartosz Berliński, Tomasz Frontczak

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

3628

Ocena szkoleń

4.63

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego KAŻDY przedsiębiorca i marketer powinien znać Google AdWords?

Google w Polsce to 97% rynku wyszukiwarek. Jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google. Być może szuka Twojej firmy. Czy znajduje konkurencję? Nie pozwól na to! Naucz się korzystać z systemu Google AdWords.

Możliwości AdWords nie kończą się na wyszukiwarce. Co roku Google systematycznie rozszerza możliwości reklamowe. Dziś Google to także reklama w sieci reklamowej (banery i inne formaty możliwe do emisji na tysiącach stronach, od Onet.pl i WP.pl po niszowe blogi), na video (m.in. YouTube), na telefonach komórkowych i tabletach czy w poczcie elektronicznej (Gmail). To wszystko, połączone z zaawansowanymi metodami kierowania reklamy, oraz kampaniami remarketingowymi, będzie dostępne dla Ciebie po tym szkoleniu.
ADWORDS_CERTIFIED_TRAINER_format_125x125pxChcesz dotrzeć do nowych klientów skutecznie i ekonomicznie, a starych zachęcić do ponownego zakupu? Zapewne tak! Dlatego przygotowaliśmy kompleksowe, 2-dniowe szkolenie z Google AdWords. MaxROY.com został w 2008 roku pierwszym oficjalnym partnerem szkoleniowym Google i od tego czasu z zakresu Google AdWords przeszkoliliśmy już 3580 osób. Trenerzy prowadzący szkolenie, Tomasz Frontczak i Bartosz Berliński, posiadają certyfikat Google Certified Trainer.

Dlaczego Google AdWords przełoży się na zyski?

Ciągle nieprzekonany o mocy Google w pozyskiwaniu klientów? Zobacz wywiad w TVN CNBC z Tomaszem Frontczakiem, certyfikowanym trenerem Google i współzałożycielem MaxROY.com. Przekonasz się, że warto zainteresować się AdWords i jak najszybciej nabyć praktyczną wiedzę na szkoleniu.

Dlaczego ponad 3000 dotychczasowych uczestników zaufało prowadzącym?

Odpowiedź jest prosta: Tomasz i Bartosz to praktycy, którzy pragną dzielić się swoim doświadczeniem. Codziennie weryfikują swoją praktyczną wiedzę, pracując nad projektami klientów lub własnymi przedsięwzięciami ebiznesowymi, powstałymi na fundamentach MaxROY.com. Osobistą satysfakcję zapewnia im uśmiech na twarzach uczestników szkolenia, którzy wychodzą z głowami pełnymi pomysłów.

Jeśli chodzi o AdWords nie jesteśmy jedyni… AdWords posługują się przecież codziennie miliony firm na całym świecie. Jednakże na obszarze polskojęzycznego Internetu oferta MaxROY.com to unikalna oferta szkoleniowa dająca bezpośredni dostęp do praktycznego know-how osób odpowiedzialnych za promocję w wyszukiwarkach największych polskich marek internetowych, wsparta doświadczeniem akademickim.

Siłą MaxROY.com jest udane połączenie trzech różnych podejść do marketingu internetowego: analityczno-psychologicznego, giełdowo-rynkowego oraz naukowo-badawczego. Uczestnikom szkoleń gwarantuje to unikalną możliwość spojrzenia na AdWords z dowolnej preferowanej perspektywy.

Z zakresu Google AdWords przeszkoliliśmy 3580 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce.

Zobacz, co Prowadzący szkolenie mówią o potencjale Google AdWords:

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Google AdWords i Google AdWords PRO ?

Natychmiast będziesz mógł zacząć korzystać z Google AdWords i pozyskasz nowych klientów,

Dotrzesz przez wyszukiwarkę i sieć reklamową do osób zainteresowanych Twoją ofertą,

Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w Internecie,

Unikniesz typowych błędów, straty pieniędzy i czasu.


Po szkoleniu otrzymasz:

  • Imienny, podpisany certyfikat ukończenia szkolenia

  • Oddzielny certyfikat dla każdego dnia szkolenia.

  • Pełne prezentacje ze szkolenia w formie PDF, wysłane po szkoleniu na Twoją skrzynkę

  • Kupon 250 zł na reklamę w AdWords (tylko dla nowych kont)

  • Filmy przygotowujące do Egzaminów dla profesjonalistów AdWords

  • Wideo oraz prezentacje z wykładu Tomasza Frontczaka na temat Wyniku Jakości w Google AdWords

  • Filmy z międzynarodowej konferencji Search Marketing Day z lat 2011-2014, o wartości 370 PLN – 68 prezentacji, 34 godziny materiału, wystąpienia 55 ekspertów z 15 krajów! 

  • Wartość powyższych materiałów: 620 zł!

Dzień 1

Google AdWords powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w firmie. Dotyczy to każdej firmy, dla której Internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Jeżeli chcesz:

  • dowiedzieć się, jak wykorzystać wyszukiwarki do zdobywania nowych klientów,
  • poznać platformę reklamową Google AdWords,
  • poznać metody optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach,
  • zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę,
  • skorzystać z wiedzy praktyków marketingu w wyszukiwarkach,
  • zdobyć dodatkowe umiejętności, które staną się Twoją przewagą na rynku pracy,
    … to jest to szkolenie jest dla Ciebie.

Pierwszego dnia poznasz wszystkie niezbędne informacje do tego, by rozpocząć swoje działania w programie reklamowym Google lub zoptymalizować już istniejące kampanie. Plan szkolenia ułożyliśmy tak, aby pokazać rozwiązania, które są skuteczne, a jednocześnie ich uruchomienie i późniejsze zarządzanie nie jest czasochłonne.

Poruszane są m.in. następujące zagadnienia: zasady rankingu reklam, wynik jakości, struktura kampanii i grup reklam, raportowanie, optymalizacja kampanii według celów, dopasowanie słów kluczowych, wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej GDN (Google Display Network). Znajomość ww. zagadnień umożliwia każdemu reklamodawcy efektywne wydawanie środków w Google AdWords i sprawniejsze zarządzanie kampaniami.

Program 1 dnia szkolenia

    10:00 – 11:00 Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google AdWords

    • Internet a reklama
    • Dlaczego wyszukiwarki, wyszukiwarki a użytkownik
    • Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania
    • Co to wszystko znaczy: SEM, SEO, PPC – uporządkowanie pojęć
    • Podstawy Google AdWords: funkcje, zalety i ranking
      • Gdzie będzie ukazywać się moja reklama? Wyszukiwarka i sieć reklamowa Google
      • Pay Per Click – płać za kliknięcie, czyli opłaty za reklamę
      • Jak budowany jest ranking wyników płatnych w wyszukiwarce Google?

    11:00 – 11:30 AdWords w praktyce

    • Szybki start — jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut
    • Podstawowe wskaźniki
    • Nawigacja po koncie AdWords
    • Płatności

    11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 – 13:15 Budowa kampanii reklamowych w Google AdWords

    • Prawidłowa struktura konta Google AdWords: kampanie, grupy, słowa kluczowe
    • Słowa kluczowe – dopasowanie słów kluczowych
    • Modyfikator dopasowania przybliżonego
    • Przygotowanie słów kluczowych
    • Przygotowanie reklamy, czyli copywriting reklam
    • Strona docelowa
    • Wynik jakości
    • Jak rozumieć statystyki opisujące kampanię i edycja ustawień
    • Bieżące zarządzanie: kompromis na linii czas i efekty

    13:15 – 14:15 Przerwa obiadowa

    14:15 – 14:45 Śledzenie rezultatów

    • Czym jest konwersja?
    • Śledzenie konwersji w Google AdWords
    • Wykorzystanie Google Analytics do śledzenia efektywności kampanii w Internecie

    14:45 – 15:45 Pierwsze kroki z optymalizacją

    • Po co optymalizujemy? Dla pieniędzy!
    • Pierwsze raporty
    • Tworzenie efektywnych tekstów reklamowych
    • Rozwijanie listy słów kluczowych
      • Zmiana dopasowania
      • Słowa negatywne
      • Raport skuteczności hasła

    15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

    16:00 – 16:30 Optymalizacja kampanii

    • Co jest celem mojej kampanii?
    • Zwiększanie ilości konwersji
    • Zwiększanie ilości ruchu
    • Zwiększanie efektu brandingowego

    16:30 – 17:15 Sieć Google – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę

    • Jak umieścić reklamę na dowolnej stronie?
    • Rodzaje reklamy w sieci Google
    • Reklamy kierowane na strony
    • Opłaty w modelu CPM i CPC
    • Kreator reklam graficznych

    17:15 – 17:30 Pytania i odpowiedzi

Dzień 2

Google AdWords PRO jest czymś więcej niż tylko kontynuacją dnia pierwszego, ponieważ otwiera wiele nowych wątków. Ten dzień przygotowaliśmy specjalnie dla wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się skutecznie wykorzystywać wszystkie narzędzia reklamowe Google AdWords.

Biorąc pod uwagę sugestie uczestników poprzednich szkoleń oraz uwzględniając  najnowsze zmiany w Google AdWords, przygotowaliśmy nową edycję szkolenia AdWords PRO.

Jeżeli na co dzień nie zajmujesz się operacyjnie kampaniami, tylko nadzorujesz pracę innych, nauczysz się kontrolować, wymagać i wskazywać nowe kierunki rozwoju w marketingu internetowym.

Drugiego dnia na szkoleniu AdWords PRO w przystępny sposób prezentujemy nowości w programie AdWords, omawiamy zaawansowane elementy reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, YouTube oraz podpowiadamy, w jaki sposób skutecznie żonglować pełnymi funkcjami systemu i osiągać trwałą przewagę nad konkurencją.

Tego dnia dużo czasu poświęcamy sieci reklamowej oraz kampaniom video w YouTube. Zainteresowani zaawansowanymi elementami reklamy w wyszukiwarce nie będą zawiedzeni: rozbieramy na czynniki pierwsze Quality Score i sugerujemy bardziej zaawansowane struktury konta, praktycznie przedstawiamy Zakupy Google, reklamy mobilne i nowe typy rozszerzeń reklam.

  • YouTube Ads – czy wiesz, że w YouTube za pomocą AdWords można pozyskać widza już za 4 grosze? Pokażemy Ci, jak to zrobić!
  • GSP (Gmail Sponsored Promotions/Ads) – czy wiesz, że możesz już reklamować się także na Gmailu i docierać w ten sposób do osób z list mailingowych konkurencji? Wykorzystuj strategię, o której mało marketerów jeszcze wie!
  • Zakupy Google (Google Merchant Center) –  jeśli prowadzisz sklep internetowy, to koniecznie powinieneś to znać
  • GDN ( Google Display Network) – reklamuj się nie tylko w wyszukiwarce, ale wykorzystuj też potencjał sieci partnerskiej Google, natywnego remarketingu AdWords oraz innych metod kierowania (płeć, wiek, zainteresowania, tematy, słowa kluczowe, status małżeński)!
  • Reklamy wsparte Google+
  • Praktyczne wykorzystanie narzędzi AdWords Editor oraz narzędzi automatyzujących (reguły automatyczne i skrypty)

Program 2 dnia szkolenia

    10:00 –10:15 Trendy i psychologia wyszukiwania

    • Charakterystyka zachowań użytkowników wyszukiwarek
    • Google dziś i jutro
    • Zaspokajanie, wyprzedzanie i kreowanie intencji
    • Narzędzie Google Trends – jak przewidywać trendy do budowania swojej przewagi biznesowej

    10:15 –11:00 Struktura kampanii AdWords w sieci wyszukiwania

    • Modele hierarchii reakcji (takie jak AIDA) a strategia promocji
    • Marka, produkt, otoczenie marki w kampaniach Google AdWords
    • Organizacja struktury konta – jak dokonać granulacji konta
    • Współczynnik utraconych wyświetleń IS a struktura konta

    11:00–11:30 Słowa kluczowe – zagadnienia zaawansowane

    • Dopasowanie słów kluczowych
    • Analiza konkurencji poprzez raport statystyk aukcji
    • Zaawansowane metody badania słów kluczowych
    • Badanie słów kluczowych poza narzędziami Google
    • Statusy i potencjał słów kluczowych, rozwiązywanie problemów
    • Dopasowanie przybliżone i raport wyświetlanych haseł narzędziem badania słów kluczowych
    • Znaki zastrzeżone a słowa kluczowe

    11:30–11:45 Przerwa kawowa

    11:45–12:15 Wynik jakości, techniki optymalizacyjne i diagnostyka

    • Wynik jakości w sieci wyszukiwania – fakty i mity
    • Techniki optymalizacyjne wyniku jakości i diagnostyka słów kluczowych
    • Zarządzanie stawkami
    • Strona docelowa a wynik jakości
    • Strategia ustalania stawek

    12:15–12:30 Przykład optymalnej struktury konta

    • Rozdzielenie kampanii: brandingowe, ogólne, produktowe
    • Struktura kampanii a dopasowanie słów kluczowych
    • Struktura rozbita na dwa konta i ułatwienia w mierzeniu konwersji
    • Struktura kampanii a sieci wyszukiwania i sieć reklamowa

    12:30–13:15 Kampanie w sieci reklamowej Google

    • Różnice między kampaniami w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej
    • Nowy interfejs zarządzania kampaniami w sieci wyszukiwania
    • Metody kierowania w sieci reklamowej i różnice między nimi: strony docelowe, tematy, słowa kluczowe, remarketing
    • Jaki model opłaty wybrać: CPC, CPA, CPM?
    • Formaty reklam – jak wybrać najkorzystniejszy?
    • Jak stworzyć reklamę graficzną bez grafika?
    • Względny CTR

    13:15–13:30 Remarketing w Google AdWords – potężne narzędzie śledzenia użytkowników

    • Zasady tworzenia kampanii remarketingowych
    • Partyzanckie kampanie remarketingowe
    • RLSA – remarketing w wyszukiwarce
    • Remarketing w YouTube

    13:30–14:15 Przerwa obiadowa

    14:15–15:00 Reklama video w obrębie YouTube

    • Jak wykorzystać potencjał YouTube?
    • Kierowanie reklam w YouTube i panel zarządzania reklamami video
    • InStream i InDisplay – różnice i potencjał formatów

     

    15:00–15:30 Gmail Sponsored Promotions! Reklama w Gmailu

    • Wprowadzenie do GSP
    • Zasady kierowania reklam w Gmailu
    • Zasady tworzenia jednostek reklamowych

    15:30–16:00 Zainspiruj się! Strony docelowe i copywriting

    • Ćwiczenie z copywritingu: Swiss Army Knife
    • Przykłady reklam graficznych na różnym etapie wabienia klienta
    • Przykłady inspirujących stron docelowych oraz powiązanych z nimi reklam

    16:00–16:15 Przerwa kawowa

    16:15–16:30 AdWords Editor

    • Wprowadzenie i najważniejsze funkcje
    • Dokonywanie masowej ilości zmian
    • Szybkie budowanie struktury konta w AdWords Editor
    • AdWords Editor + Arkusz karkulacyjny

    16:30–17:00 Reklama Google Zakupy

    • Konfiguracja feeda produktowego
    • Zarządzanie kampanią Google Zakupy w Google AdWords
    • Optymalizacja kampanii Google Zakupy

    17:00–17:30 Reguły automatyczne oraz panel dyskusyjny

    • Konfiguracja reguł automatycznych AdWords
    • Reguły automatyczne, które zaoszczędzą twój czas

Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

Jakie szkolenie wybrać

Zdecydowanie polecamy wybranie pakietu 2 dni szkolenia. Pomijając aspekt cenowy (pakiet jest najkorzystniejszy), tylko wtedy zyskasz pełnię praktycznej wiedzę, a my będziemy usatysfakcjonowani tym, że uzyskasz przewagę nad swoją konkurencją.

Jeżeli jesteś na stanowisku kierowniczym, zarządzasz pracą innych i wyznaczasz cele, najwięcej inspiracji uzyskasz drugiego dnia. Natomiast po pierwszym dniu szybko zweryfikujesz, czy zasoby alokowane są prawidłowo, a praca wykonywana zgodnie z dobrymi praktykami.
Możesz pominąć dzień pierwszy, jeżeli przy wszystkich poniższych zdaniach, napiszesz TAK:

  • Wiem, jaki działa ranking reklamy i rozumiem jego składowe: AdRank = QS x MaxCPC
  • Rozróżniam dopasowania słów kluczowych i wiem, kiedy stosować [], a kiedy ++
  • Potrafię budować strukturę konta dopasowaną do intencji
  • Wiem, kiedy dodawać nową grupę, a kiedy kampanię
  • Sprawdzam Raport wyszukiwanych haseł i wiem, jak go użyć do optymalizacji
  • Analizuję Wyniki jakości moich słów kluczowych oraz Współczynnik udziału w wyświetleniach na poziomie kampanii
  • Mierzę konwersję i mikrokonwersje
  • Potrafię stworzyć wyróżniającą się reklamę wraz z odpowiednimi rozszerzeniami
  • Wiem, czym charakteryzuje się reklama w sieci reklamowej i jak stworzyć samodzielnie banery w kreatorze

Do zobaczenia na 2 dniach szkolenia AdWords icon_smile

Pamiętaj, nawet najlepszy materiał online nie zastąpi kontaktu na żywo z doświadczonym trenerem i grupą innych uczestników szkolenia. To najlepsze środowisko do zdobywania inspiracji i natychmiastowego weryfikowania swoich pomysłów.

Szkolenia poprowadzą:

trener

Tomasz Frontczak

Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl. Autor bestsellera “Marketing internetowy w wyszukiwarkach” (6000 sprzedanych egzemplarzy, Wydawnictwo Helion 2006), pierwszej na polskim rynku książki omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com. Od 2014 roku zaangażowany w startup DietLabs, gdzie odpowiada za osiągnięcie dużej skali sprzedaży w Polsce i na rynkach zagranicznych poprzez e-marketing zorientowany na wykorzystywanie okazji rynkowych.

Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional (aktualnie Google Partner) a od 2008 prowadzi certyfikowane przez Google szkolenia AdWords. Współpracuje z Wydziałem Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej w grupie zajmującej się badaniami nad koncepcją zwinnego przedsiębiorstwa i teorią okazji. Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność.

trener

Bartosz Berliński

Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.


Wiedza ze szkolenia Google AdWords jest wykorzystywana w m.in. następujących firmach:

Z zakresu Google Adwords przeszkoliliśmy już 3522 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce. Zobacz opinie uczestników:

Marek Jakubowski

Specjalista

"Jako osoba, która wcześniej miała już do czynienia z systemem Google Adwords oceniam szkolenie na ocenę bardzo dobrą. W ciągu jednego dnia przypomniane mi zostały wszystkie podstawowe funkcjonalności systemu wraz ze wskazaniem nowych sposobów/pomysłów na prowadzenie reklam."

Dominika Kaczmarczyk

-

"Profesjonalnie, przystępnie i miło. Praktyczne podejście do zagadnień. Optymalny stosunek teorii do praktyki. Cenne wskazówki i przede wszystkim wyczuwalna duża chęć podzielenia się sprawdzonymi rozwiązaniami. Zarządzenie czasem podczas dwóch dni szkolenia- idealne."

Barbra Tereszko

Project Manager

"Tego oczekiwałam - duża dawka informacji poparta odpowiednimi przykładami. Szkolenie już od pierwszych godzin pozwoliło na wpisanie w mój plan pierwszych punktów do optymalizacji moich reklam Adwords."

Natalia Aleksandrowicz

pracownik

"Szkolenie wyczerpujące temat. Fachowe udziela odpowiedzi na wszelkie pytania zadawane przez uczestników. Prowadzący szkolenie widać, że nie tylko posiadają gruntowną wiedzę, ale także podchodzą do tematu z pasją."

Aneta Klebba

Key Account Manager

"Bardzo fajne nowe narzędzia uzyskane na szkoleniu na pewno pozwolą na szybką weryfikacje strony oraz zwiększenie ruchu na stronie."

Paweł Nowobilski

Kierownik

"Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Dla osoby, która do tej pory mało korzystała z Adwords, wydaje się ono bardzo dobrą opcją na naukę."

Tomasz Biegun

Project Manager

"Szkolenie mi się bardzo podobało. Dużo praktycznych wskazówek od doświadczonego praktyka. Dzięki temu szkoleniu, zapewne uda nam się uniknąć wielu błędów i pułapek, w które pewnie wpadlibyśmy przygotowując kampanie reklamowe "w ciemno". "

Katarzyna Khanna

Regional Director

"Szkolenie od początku do końca było poprowadzone bardzo profesjonalnie, ale bez niepotrzebnego "spinania się". Każdy mógł zadawać w dowolnym momencie pytania, trenerzy chętnie pracowali na przykładach uczestników. Polecam mocno. "

Joanna Stefaniak

Specjalista ds. marketingu

"Szkolenie inspirujące i bardzo ciekawe. Nowe zagadnienia i możliwości z których nie do końca zdawałam sobie sprawę. W moim przypadku wiedza do wykorzystania przy weryfikacji pracy agencji. "

Dagmara Starobrat

Marketing Manager

"Od strony merytorycznej, szkolenie było świetnie przygotowane. Trenerzy mieli bardzo dobry kontakt z grupą, a grupa była bardzo dociekliwa :) Dużym plusem, jest to, że swoją wiedzę przekazywali nam praktycy."

Kamila Sączawa

-

"Szkolenie na wysokim poziomie. Bardzo dużo wiedzy teoretycznej. Praktyczne wskazówki, ciekawostki i porady. Jestem zadowolona. Ugruntowałam swoją dotychczasową wiedzę o Adwords. A drugi dzień szkolenia pozwolił mi zaimplementować nowe pomysły w życie zawodowe."

Klaudia Andrzejewska

z-ca kierownika ds. marketingu

"Szkolenie było bardzo przydatne dla osób dopiero zaczynających pracę z Google Adwords jak i dla odświeżenia niektórych zagadnień. Dla mnie przydatną rzeczą było na pewno pokazanie struktury konta reklamowego, doboru słów skluczowych jak i optymalizacja kampanii. Szkoleniowcy byli kompetentni i rzeczowi. "

Milena Getek

Marekting Manager

"Świetne szkolenie zarówno dla amatora, jak i kogoś, kto rozpoczął już swoją przygodę z AdWords. Bardzo przyjazna atmosfera :-) Przy okazji dziękuję Prowadzącym - Panowie chylę czoła, najwyższy poziom profesjonalizmu, aż chce się do Was wrócić, by poznać jeszcze więcej."

Katarzyna Gocka

-

"Otrzymaliśmy mnóstwo przydatnych i ciekawych informacji, które na pewno znajdą zastosowanie w pracy przy kampaniach AdWords - jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, pomimo, że naturalnie są rzeczy, których na razie nie będę mogła wykorzystać."

Agata Pikulska

SEM Specialist

"Bardzo dobre szkolenie, nawet jako osoba na co dzień niekorzystająca z usług pokazanych na szkoleniu i nie mająca zielonego pojęcia o nich zrozumiałem jak działa system AdWords :) jeśli będę prowadził kampanię w internecie na pewno skorzystam z wiedzy zdobytej na szkoleniu."

Tomasz Barański

-

"Bardzo dobre szkolenie, nawet jako osoba na co dzień niekorzystająca z usług pokazanych na szkoleniu i nie mająca zielonego pojęcia o nich zrozumiałem jak działa system AdWords :) jeśli będę prowadził kampanię w internecie na pewno skorzystam z wiedzy zdobytej na szkoleniu."

Paweł Bartczak

student

"Bardzo dobre merytoryczne szkolenie. Widać praktyczną wiedzę prowadzącego oraz świetne przygotowanie. Tomasz dobrze radzi sobie z interakcją z uczestnikami, nie zbywa trudnych pytań, podaje mnóstwo przykładów z różnych branż. Na szkoleniu jest sporo "mięcha" oraz praktycznych wskazówek, jaką taktykę / strategię wybrać, jakich opcji lepiej nie wdrażać. Polecam każdemu, kto poszukuje dobrego szkolenia z zakresu Google AdWords. "

Piotr Kasperczak

Business Development Manager

"Szkolenie zostało bardzo profesjonalnie przygotowane. Treści merytoryczne były dobrze dostosowane do poziomu grupy. Najbardziej istotne jest praktyczne podejście prowadzących do tematu. Bez problemu dało się odczuć, iż nie są oni zwykłymi teoretykami i mogą podzielić się własnymi doświadczeniami z grupą. Z chęcią uczestniczyli w dyskusjach podczas przerw, co osobiście bardzo cenię. "

Zuzanna Król

BCT incentive Incentive Specialist

"Dziękuję za inspirujące szkolenie, poparte wieloma przykładami "live". Z AdWords mam do czynienia od niespełna 3 miesięcy, uczestniczyłam w dwóch częściach szkolenia i w każdej wiedza była przystępnie i w sposób całkowicie zrozumiały przedstawiona oraz omówiona na konkretnych przykładach."

Jolanta Oleszko-Przybylska

Koordynator Projektów

"Bardzo dobre, treściwe i konkretne szkolenie bez lania wody. Widać kompetencję prowadzących, którzy kładli nacisk na najistotniejsze i najbardziej praktyczne elementy."

Maciek Krawczyk

-

"Widać, że prowadzący znają się na zagadnieniu. Ogólnie szkolenie uważam za bardzo wartościowe. Osoby, które nigdy nie miały do czynienia z Adwords mogły mieć problemy z nadążeniem. Warto się jednak zastanowić nad lepszym oddzieleniem modułów teoretycznych (koncepcyjnych) do praktycznych.Niby było to zrobione, ale można lepiej. Materiały (slajdy) powinny być przesłane przed szkoleniem - żeby można było na nich notować. Część praktyczna - na koncie adwords - powinna być robiona wolniej, żeby każdy u siebie mógł wyklikać. Tak widziałbym idealne szkolenie w tym zakresie."

Paweł Nowak

-

"Szkolenie bardzo dobre merytorycznie, duża dawka wiedzy podana w przystępny sposób. Sympatyczni prowadzący nieunikający dodatkowych pytań i odpowiedzi."

Karolina Jakubiczka-Costanzo

Laris Hotels Group ; E- commerce&Marketing Manager

"Bardzo pomocne i rzeczowe. Wszelkie zagadnienia, jakie były poruszane na szkoleniu, bardzo mi pomogły. "

Rudolf Guzik

Best Wear, Przedstawiciel handlowy

"Szkolenie zostało przeprowadzone sprawnie i interesująco. Duży plus!"

Radosław Pyka

Sagier, Grafik

"Szkolenie bardzo interesujące oraz przydatne, a przede wszystkim motywujące do dalszej pracy nad marketingiem swojej firmy."

Martyna Świętosławska

Hodowca Sp. z o.o., specjalista ds. logistyki i sprzedaży

"Uważam to za niezbędnik. Przydatne, niekoniecznie łatwe, wymagające praktykowania. Jestem bardzo zadowolona!"

Marta Ostapiec

Urząd Miasta Kołobrzeg Gł. specjalista ds promocji

"Konkretne i rzeczowe. Omawiane metody wykładane były w sposób jasny i prosty. Zdecydowanie było warto."

Piotr Slonina

PCC Rokita, specjalista ds. marketingu

"Bardzo pomocne szkolenie, pokazujące jak niesamowitym i potężnym narzędziem jest Google AdWords :) Bardzo dziękuję za wspaniałe szkolenie !"

Mateusz Markuszewski

Pracownik IT

"Dostałem to, czego chciałem, a nawet jeszcze więcej. Przed szkoleniem myślałem w kategoriach "obniżyć koszty reklamy", teraz to zupełnie inny wymiar, bardziej w kierunku jakości reklam i ruchu, trafiania do właściwych użytkowników Internetu, mojego targetu, bez niepotrzebnej walki o niskie cpc. Myślę, że będę miał lepszych i bardziej zadowolonych klientów. "

Michał Kukla

KuklaMarketing właściciel

"Chciałem podziękować Tomaszowi Frontczakowi oraz Bartkowi Berlińskiemu za świetne szkolenie AdWords oraz Adwords Pro, które odbyło się we Wrocławiu. Widać było ogromną wiedzę i doświadczenie. Pozdrawiam "

Mateusz Kuchciński

Jakub Żołędzierski

"Bardzo dobrze poprowadzone. Same cenne informacje, rzeczowo pokazane na co zwracać uwagę. Merytorycznie 5+. Długopis otrzymany przed szkoleniem chowa się w trakcie pisania albo nie umiem pisać na kartce. Wciąż 5+"

Łukasz Foks

inżynier konstruktor na etacie w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych

"Rewelacja, dużo ciekawych informacji wyjaśnionych w prosty sposób"

Mikołaj Kania

"Bardzo jakościowe szkolenie, dużo wiedzy praktycznej. "

Joanna Śmietanka

PR & Marketing Manager

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555