Tydzień z Social Media Marketingiem

(Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, Twitter)

Prowadzący
Katarzyna Granops-Szkoda, Mateusz Paszkiewicz, Michał Bajorek, Dagmara Pakulska

13 - 17 Marca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

941

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Zdobądź kompleksową wiedzę z zakresu marketingu i reklamy w mediach społecznościowych!

Liczba użytkowników mediów społecznościowych w Polsce ciągle rośnie. Obecnie wygląda to tak:

social media

Nie możesz ignorować miejsc, w których Twoi klienci codziennie spędzają dużo czasu! Dodaj koniecznie social media do swojej strategii marketingowej!

 

Pragniesz zostać Social Media Managerem? Nie mogłeś/aś lepiej trafić!

Żeby prowadzić skuteczne działania w mediach społecznościowych, musisz posiadać wiele różnych umiejętności. Musisz:

  • Rozumieć zasady komunikacyjne, jakie panują w danej platformie społecznościowej, znać jej ,,język” i specyfikę;
  • Wiedzieć, gdzie jest Twoja grupa docelowa i potrafić rozmawiać z nią jej własnym językiem;
  • Radzić sobie z kryzysami i błyskawicznie reagować na komentarze Twoich fanów;
  • Wiedzieć, jakie są możliwości reklamowania się na każdej z platform i jak skutecznie ustawiać i targetować reklamy, by osiągnąć najlepsze efekty.

Zapraszamy Cię na kompleksowe szkolenie, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę niezbędną do codziennej pracy w social media.

 

Co wyróżnia nasze szkolenie?:

  • Szkolenie prowadzą sami praktycy – osoby, które na co dzień i z sukcesem prowadzą profile w mediach społecznościowych
  • Każdej platformie social media poświęcimy cały osobny dzień – dzięki temu każdy portal/aplikacja zostanie omówiony szczegółowo. Tak, byś po wyjściu ze szkolenia naprawdę mógł/mogła rozpocząć działanie w social media. To duża przewaga nad innymi szkoleniami, na których często jednego dnia omawia się wiele portali społecznościowych, przez co żaden tak naprawdę nie zostaje omówiony w pełni.
  • Każdy trener przedstawi szereg praktycznych case studies – z rynku polskiego, przykłady będą dotyczyć zarówno dużych, jak i małych i średnich firm.

 

Na nasz cykl szkoleń Social Media składa się 5 tematów:

    • Facebook Marketing + Facebook Ads
    • Snapchat Marketing + Instagram Stories
    • Instagram Marketing
    • LinkedIn+SlideShare
    • Twitter, Vine, Periscope

Możesz wziąć udział w 1 wybranym szkoleniu, lub przyjść na pełen 5-dniowy kurs, dzięki czemu zdobędziesz kompleksową wiedzę o social media!

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Facebook+Marketing w Social Media?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu - wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań marketingowych w social media

Będąc jednym z pierwszych na danym serwisie, mamy dużo niższe koszty wejścia i reklamy niż w późniejszym czasie

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie jest dla osób początkujących, więc nie musisz się do niego specjalnie przygotowywać, ale jeśli chcesz wyciągnąć z niego jak najwięcej, zajrzyj przed szkoleniem na SprawnyMarketing.pl do zakładki Social Media i Facebook Marketing i przeczytaj artykuły z portalu dotyczące tematu szkolenia.

    Zastanów się też, jak chcesz wykorzystywać social media w swoich działaniach marketingowych – prowadzący szkolenie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

Dzień 1 - Szkolenie Facebook Marketing - lajki, zasięgi, fani

Czego dowiesz się na szkoleniu? Posłuchaj video zapowiedzi!:

Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?
  • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 14 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym!
  • Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie stargetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia.To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.
Czego dowiesz się na naszym szkoleniu?
  • Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
  • Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • Jak skutecznie reklamować się na Facebooku, by ,,wyciągać” maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu?
  • Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?

Prowadzi: Katarzyna Granops-Szkoda

Program szkolenia Facebook Marketing + Facebook Ads

  • 10:00 – 10:30 Facebook w dobie ,,snapchatyzacji"

    • Ekosystem współczesnych social mediów – co musisz wiedzieć?
    • Jak Facebook konkuruje z innymi social mediami? I dlaczego korzystając z jego NOWOŚCI, łatwiej wypromujesz swoją firmę?

     

  • 10:30 – 11:30 Twój profil firmowy - co musi zawierać?

    • Jak zacząć, co musisz wiedzieć?
    • Specyfika komunikacji na Facebooku
    • Jakie informacje zamieszczać?
    • Jak określić grupę docelową? Jak do niej dotrzeć?
    • Jak pozyskać pierwszych fanów? (metody bezpłatne + wprowadzenie do reklam na FB)

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:30 Reklamy dla Facebooku - cz. 1

    • Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?
    • Podstawy Menadżera reklam FB
    • Rodzaje reklam
    • Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją

  • 13:30 - 14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15 - 14:45 Reklamy na Facebooku - cz. 2

    • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii
    • Przykłady dobrych praktyk reklamowych
    • Podstawy Power Editora

  • 14:45 - 16:00 Jak zwiększyć zaangażowanie i liczbę fanów?

    • Jak pisać, żeby zwiększać zaangażowanie?
    • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
    • Co publikować na Facebooku?
    • Rola Real Time Marketingu i Influencerów na Facebooku
    • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
    • Jak wzbogacać swoje posty?
    • Konkursy
    • Wszystko, co musisz wiedzieć o video na Facebooku
    • Treści viralowe – elementy dobrego viralu
    • Przykłady świetnych treści na Facebooku

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 16:45 Facebook Manager PRO - niezbędnik

    • Obsługa klienta na Facebooku
    • Jak sobie radzić z kryzysami?
    • Jakie narzędzia przydadzą się Facebook Managerowi?
    • Powiązanie profilu na Facebooku ze stroną firmową
    • Jak mierzyć skuteczność działań na Facebooku?

  • 16:45 - 17:00 Jakie nowości Facebooka musisz znać i jak je wdrożyć?

    • Facebook Notes vs LinkedIn Pulse
    • Facebook Instant Articles
    • Facebook Live
    • Reklamy Canvas

  • 17:00 - 17.15 Jak zwiększyć zasięgi na Facebooku za darmo lub niskim kosztem?

    Podsumowanie wiedzy zdobytej na szkoleniu i pokazanie, jak połączyć poszczególne elementy, by naprawdę skutecznie reklamować się na Facebooku

  • 17:15 - 18:00 Panel dyskusyjny

    szkolenia-kasi

Dzień 2 - Instagram Marketing

Czego dowiesz się na szkoleniu? Posłuchaj video zapowiedzi!:

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z Instagram Marketingu?

Instagram jako coraz bardziej popularne medium społecznościowe jest niesłychanie pomocne w budowaniu biznesu. Jednak jeszcze niewielu przedsiębiorców potrafi z niego korzystać w prawidłowy sposób. Na szkoleniu z Instagram Marketing dowiesz się między innymi:

      • Jak reklamować się na Instagramie?
      • Jak zdobyć followersów?
      • Jak utrzymać ich zainteresowanie?
      • Jak zarabiać dzięki Instagramowi?
      • Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka?
      • A także poznasz wiele inspirujących case studies!

Film zamieszczony przez użytkownika SprawnyMarketing.pl (@sprawnymarketing)

Prowadzi: Michał Bajorek

Program szkolenia Instagram Marketing

  • 10:00 – 11:00 Instagram - dlaczego Twoja firma powinna być obecna na tej platformie?

    • Czym jest Instagram i w jaki sposób Twoja firma skorzysta na używaniu go?
    • Liczby Instagrama: dane demograficzne i statystyki
    • Instagram a Facebook
    • Rozwój @24hoursuccess od czerwca 2015 do teraz

  • 11:00 – 11:30 Marki na Instagramie - case studies

    • Daniel Wellington
    • GoPro
    • Polskie firmy

  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 12:30 Reklama na Instagramie

    • Rodzaje
    • Koszty
    • Rezultaty
    • Na co powinieneś zwrócić uwagę zanim się na nią zdecydujesz

  • 12.30 - 13.30 Budowanie przyciągającego uwagę profilu

    • Jak znajdziesz odpowiednią nazwę?
    • Zdjęcie profilowe – które powinieneś wybrać?
    • Życiorys to Twoja wirtualna wizytówka – o tym pamiętaj, a tego unikaj…
    • Aktywny link – musisz z niego korzystać

  • 13.30 - 14.15 Przerwa obiadowa

  • 14.15 - 15.15 Tworzenie wartościowych treści

  • 16:00 – 16:45 Sposoby pozyskiwania followersów

    • W 2 tygodnie od 0 do tysiąca followersów
    • Engagement i shoutout groups

  • 16:45 – 17:30 Analityka na Instagramie

    • Iconosquare i Insights
    • Jak korzystać z danych

  • 17:30 – 18:00 Sesja Pytań i Odpowiedzi

Dzień 3 - Snapchat Marketing + Instagram Stories

Czego dowiesz się na szkoleniu? Posłuchaj Video Zapowiedzi!

Szkolenie skierowane jest do: brand managerów, specjalistów ds. marketingu, e-marketingu, managerów ds. komunikacji, właścicieli przedsiębiorstw oraz osób, które chcą zrozumieć, na czym polega fenomen Snapchata.

Na szkoleniu dowiesz się następujących kwestii o Snapchacie:

  • Na czym polega fenomen Snapchata?
  • Jak zacząć na nim działać jako marka?
  • W jaki sposób budować społeczność oraz relacje ze społecznością?
  • Product placement, promocja usługi i wsparcie sprzedaży

Poznasz też szczegółowo nowe narzędzie – Instagram Stories:

  • Instagram Stories – potencjał nowego narzędzia
  • Czy Twoja marka powinna korzystać z tej funkcjonalności?
  • Mechanika, narzędzia, analityka – z jakich elementów składa się Instagram Stories?
  • Jak tworzyć treści, które angażują (storytelling)?

Prowadzi: Mateusz Paszkiewicz

Harmonogram szkolenia Snapchat Marketing i Instagram Stories

  • 10:00 – 11:00 Snapchat - dlaczego warto tam być?

    • Czym dokładnie jest Snapchat?
    • Treści które znikają – gdzie jest haczyk?
    • Kim jest polski użytkownik Snapchata?
    • Przewaga Snapchata nad innymi kanałami
    • Dokąd zmierza ta platforma?
    • Jak budować społeczność na tym kanale?
    • Reklama na Snapchacie

  • 11:00-11:30 Najlepsze sposoby budowania relacji

    • Sposoby i style komunikowania się
    • Jak reagować, czego unikać
    • Transformacja z odbiorcy na fana

  • 11:30-12:15 Treści na Snapchacie

    • Narzędzia do tworzenia treści
    • Czym kierować się, tworząc treści?
    • Treść a wizerunek Twojej marki – jak to połączyć na Snapchacie?
    • Przykłady najbardziej angażujących treści – świat i Polska
    • Jak angażować społeczność?
    • Efekty, filtry sponsorowane, geofiltry

  • 12:15– 13:30 Dystrybucja treści

    • Specyfika budowania społeczności na Snapchacie
    • Jak najlepiej wykorzystać Twoje aktualne kanały?
    • Gdzie szukać nowych followersów
    • Najlepsze praktyki

  • 13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15 – 15:15 Tworzenie wartościowych treści

    • Zdjęcie, video, Instagram Story
    • Co lubią oglądać Twoi followersi?
    • Angażujące treści przynoszą lepsze rezultaty – jak je tworzyć?

  • 15.15 - 16.15 Publikowanie postów i budowanie profilu

    •  Hashtagi
    •  Tagi
    •  Shoutouty
    •  Praktyczne kroki, które pomogą Ci zdobyć followersów i lajki
    •  Mierz i znaj swoje efekty: AnalyticsSocial Blade

  • 16:15 - 16:30 Przerwa kawowa

  • 16.30 - 16.45 Poznaj swoją społeczność i jej nawyki

    • Wiedz kto Cię obserwuje: wbudowane statystyki
    • Publikuj posty w odpowiednim czasie: Iconosquare

  • 16.45 - 17.15 Przydatne aplikacje i ich obsługa w praktyce

  • 17.15 - 18.00 Pytania i odpowiedzi

Dzień 4 - LinkedIn&SlideShare

Czego dowiesz się na szkoleniu? Posłuchaj video zapowiedzi!:

LinkedIn to miejsce, gdzie znajduje się ponad 400 milionów osób z różnych branż i krajów szukających usług i rozwiązań dla swoich biznesów.

Za pomocą LinkedIn i Slide Share jesteś w stanie: 

  • zbudować sieć kontaktów biznesowych,
  • bezpośrednio dotrzeć do nowych klientów,
  • dzielić się wartościową treścią na LinkedIn i Slide Share, która przyciągnie do Ciebie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych,
  • zbudować swoją pozycję jako eksperta i lidera w danej branży,
  • podjąć współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku.

LinkedIn daje Ci możliwość bezpośredniego i efektywnego kontaktu z osobami, które obejmują różne stanowiska w organizacjach: od managerów po CEO. 

Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn.

Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika SprawnyMarketing.pl (@sprawnymarketing)

Prowadzi: Mateusz Paszkiewicz

Program szkolenia LinkedIn&SlideShare

  • 10:00-11:00 Dlaczego warto rozpocząć komunikację biznesową na LinkedIn i Slide Share?

    • Social media w biznesie
    • LinkedIn i Slide Share na tle innych kanałów social media – statystyki
    • Dokąd zmierzają serwisy biznesowe

  • 11:00 – 11:45 Budowanie profilu prywatnego na LinkedIn

    • Stworzenie atrakcyjnego i profesjonalnego profilu,
    • Jak pozycjonować się na LinkedIn jako specjalista,
    • Budowanie wartościowej sieci kontaktów – czego unikać oraz
    • Jakie są najlepsze praktyki? Przykłady
    • Sales Navigator

  • 11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 – 12:45 Budowanie profilu marki na LinkedIn

    • Strategia Twojej marki na LinkedIn – cele oraz działania
    • Stworzenie Company Profile krok po kroku
    • Buduj relacje i społeczność – najlepsze praktyki
    • Showcase Page – czym jest i jak wykorzytać jego potencjał
    • Jak mierzyć działania – analityka

  • 12:45 – 13:15 Profil firmowy na Slide Share

    • Strategia na SlideShare
    • Tworzenie treści i budowanie relacji biznesowych
    • Przykłady najlepszych prezentacji

  • 13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa

  • 14:00 – 15:00 Content Marketing na LinkedIn i Slide Share

    • Jak tworzyć treści, które będą docierać do potencjalnych klientów
    • Grupy na LinkedIn – jak je wyszukać i wykorzystać ich potencjał
    • Kiedy udzielać się na stworzonych grupach, a kiedy zakładać własną? Przykłady
    • Pulse, platforma blogowa wewnątrz LinkedIn
    • Jak wykorzystać Pulse, do własnych celów biznesowych? Przykłady
    • LinkedIn Influencers – czym jest ta funkcja
    • Przykłady content marketingu

  • 15:00 – 15:45 Growth Hacking na LinkedIn

    • Jak bardziej efektynie wykorzystać możliwości LinkedIn
    • Dodatkowe narzędzia

  • 15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 – 16:45 Reklama na LinkedIn

    • Formaty reklamowe
      (Sponsored Content, Direct Sponsored Content, Sponsored Inmail, Dynamic Ads, Spotlight Ads)
    • Przykłady

  • 16:45 – 17:15 Case Studies

  • 17:15 – 17:45 Panel dyskusyjny Q & A

Dzień 5 - Twitter, Moments, Periscope

Co wyróżnia to szkolenie?

Twitter w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Jest nie tylko doskonałym i jednym z najszybszych źródeł informacji, ale też platformą budowania wizerunku marek, osób publicznych oraz instytucji. Skuteczne działania na Twitterze oznaczają pozyskanie nowych klientów i cennych kontaktów biznesowych. Moments i Periscope to z kolei aplikacje należące do Twittera, które opierają się na contencie video. Powodzenie w tych kanałach uzależnione jest w dużej mierze od kreatywności i umiejętności łapania ulotnych chwil. Na tym szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystywać tę wyjątkową social mediową trójcę, by Twoja marka (także osobista) cieszyła się niesłabnącym zainteresowaniem grupy docelowej.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Twitter, Moments, Periscope?

  • Odkryjesz potencjał trzech wyjątkowych mediów społecznościowych
  • Dowiesz się w jaki sposób zbudować markę, kóra zyska przychylność grupy docelowej
  • Nauczysz się tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi że o Twojej marce będzie głośno
  • Zyskasz wiedzę nt. tego czego oczekiwać od agencji marketingowych, które będą wspierać Cię w działaniach w tych kanałach
  • Poznasz case studies, które zainspirują Cię do działania

Jakie są wymagania wstępne?

  • Głowa otwarta na nową wiedzę i chęć do przyjęcia dużej dawki wiedzy 🙂

Prowadzi: Dagmara Pakulska

Program szkolenia Twitter, Moments, Periscope

  • 10:00-11:30 Twitter – dlaczego warto ćwierkać?

    • Wprowadzenie do szkolenia i rekonesans wiedzy uczestników na temat Twittera
    • Specyfikacja serwisu, najważniejsze pojęcia, statystyki, grupy docelowe
    • O czym mówi się na Twitterze – czyli Twitter jako najszybsze źródło informacji
    • Tworzenie profesjonalnego profilu na Twitterze krok po kroku
    • Dobre i złe praktyki komunikacji na Twitterze

  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:00 Narzędziownia Twittera

    • Wykorzystywanie funkcji natywnych Twittera (wyszukiwarka, trendy, listy, ankiety, hashtagi, momenty)
    • Strategia obecności marki (w tym marki osobistej) na Twitterze
    • Przydatne aplikacje związane z Twitterem

  • 13:00-13:45 Reklama na Twitterze

    • Dlaczego warto reklamować się na Twitterze
    • Rodzaje reklam na Twitterze
    • Targetowanie reklam
    • Koszty reklamy
    • Dobre i złe praktyki reklam na Twitterze

  • 13:45 – 14:30 Przerwa obiadowa

  • 14:30 – 15:45 HOT or NOT działań na Twitterze

    • Case studies najlepszego i najmniej efektywnego wykorzystania tego portalu w kontekście marek

  • 15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 – 16:45 Twitter Moments – rozbudź w sobie kreatywność

    • Specyfika narzędzia
    • Geneza Moments
    • Podstawowe funkcje
    • Jak to ustawić?
    • Jak tworzyć własne Momenty?
    • Możliwości zastosowania

  • 16:45 – 17:30 Periscope – Twoja marka bliżej niż kiedykolwiek

    • Wprowadzenie do tematyki live streamingu
    • Specyfikacja serwisu, najważniejsze pojęcia i statystyki

  • 17:30 – 18:00 Jak efektywnie złapać ulotne chwile

    • Pierwsze kroki na Periscope
    • Milion kreatywnych sposobów na wykorzystanie Periscope na użytek marki
    • Case studies najlepszych praktyk

Trenerzy:

trener

Katarzyna Granops-Szkoda

Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl, prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu SprawnyMarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma. Od kilku lat doradza małym i średnim firmom, jak skutecznie promować się w social media. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Quiosque, Urzędów Miast, TelePizza czy Virtualo).

trener

Mateusz Paszkiewicz

New Media Specialist, prelegent na polskich i zagranicznych konferencjach. Pomaga organizacjom i markom personalnym wykorzystać potencjał nowych mediów. Na co dzień aktywnie udziela się na LinkedIn, gdzie publikuje, buduje społeczności (twórca największej grupy biznesowej o Snapchacie – Snapchat for Business), pozyskuje nowych klientów oraz odpowiada za działania Sprawnego Marketingu.
Współpracował z takimi markami jak: TVN24 (wdrożył i był odpowiedzialny za obsługę TVN24 na Snapchacie – strategia i treści), Gazeta.pl, Kainos, Suchar Codzienny.
Szkoli i udziela konsultacji z zakresu nowych mediów.

trener

Michał Bajorek

Internetowy influencer, który zawodowo zajmuje się Instagramem. Jest pomysłodawcą i założycielem popularnego profilu @24hoursuccess, obserwowanego przez 500 tysięcy followersów z całego świata, w tym znanych celebrytów. Dzięki olbrzymiemu zasięgowi profil stanowi doskonałą powierzchnię reklamową dla sektora B2C, co na co dzień Michał umiejętnie wykorzystuje reklamując różne marki. Współpracuje z wieloma Klientami – firmami oraz osobami fizycznymi. Rozwija oraz promuje ich profile (Instagram management), a także uczy jak skutecznie mogą robić to sami (Instagram consulting). Sam o sobie mówi, że jest przede wszystkim praktykiem, a nie teoretykiem Instagrama. Uważa też, że nikt, kto poważnie traktuje swój biznes, nie może sobie pozwolić na nieobecność na tej platformie. Michał jest autorem artykułów poświęconych marketingowi w social mediach, a jego publikacje ukazały się m.in. w magazynie Marketer+, Marketingu w Praktyce oraz na Sprawnym Marketingu.

trener

Dagmara Pakulska

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.


Terminy i lokalizacje szkoleń Facebook+Social Media Marketing:

Zarejestruj się na szkolenie
do rozpoczęcia
Warszawa ( 13.03 - 17.03.2017 )

13.03 - 17.03.2017

Prowadzący
Katarzyna Granops-Szkoda, Mateusz Paszkiewicz, Michał Bajorek, Dagmara Pakulska

13 - 17 Marca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

941

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
2970 https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/social-media-marketing/
Warszawa

13.03.2017

Prowadzący
Katarzyna Granops-Szkoda, Mateusz Paszkiewicz, Michał Bajorek, Dagmara Pakulska

13 - 17 Marca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

941

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
770
Warszawa

14.03.2017

Prowadzący
Katarzyna Granops-Szkoda, Mateusz Paszkiewicz, Michał Bajorek, Dagmara Pakulska

13 - 17 Marca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

941

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
770
Warszawa

15.03.2017

Prowadzący
Katarzyna Granops-Szkoda, Mateusz Paszkiewicz, Michał Bajorek, Dagmara Pakulska

13 - 17 Marca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

941

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
770
Warszawa

16.03.2017

Prowadzący
Katarzyna Granops-Szkoda, Mateusz Paszkiewicz, Michał Bajorek, Dagmara Pakulska

13 - 17 Marca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

941

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
770
Warszawa

17.03.2017

Prowadzący
Katarzyna Granops-Szkoda, Mateusz Paszkiewicz, Michał Bajorek, Dagmara Pakulska

13 - 17 Marca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

941

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391
770
Warszawa
Zobacz inne tematy szkoleń >


Jeśli chcesz zapisać więcej niż jedną osobę, skorzystaj z Formularza Zamówień Grupowych - przygotowaliśmy specjalne rabaty dla zamówień mnogich!


Formularz zgłoszeniowy

Kwota na fakturze: 0 PLN z VAT







Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

 Jakie szkolenie wybrać

Pierwszego dnia skupimy się na omówieniu komunikacji na Facebooku – powiemy o tym, jak używać tej platformy, by zdobyć jak najwięcej zaangażowanych fanów. Omówimy specyfikę tego serwisu, a więc to, w jaki sposób prowadzić na nim komunikację, jakie posty są najbardziej skuteczne, a także jakie ,,sztuczki” publikacyjne powinien znać każdy Social Media Manager. Skupimy się też na tym, co jest jeszcze szczególnie istotne dla każdej firmy, a więc na budowaniu relacji z klientami i na radzeniu sobie z kryzysami wizerunkowymi. Omówimy również reklamy na Facebooku – pokażemy, jak je optymalizować i jak tworzyć skuteczne kreacje.

Drugi dzień  poświęcimy social media w biznesie. Omówimy szczegółowo platformy LinkedIn i SlideShare. Przekonamy Cię na tym szkoleniu, że LinkedIn to nie tylko Twoje internetowe CV! Serwis ma dużo więcej możliwości, także reklamowych. Jeśli interesujesz się tematem budowania marki osobistej, albo działasz w sektorze B2B, nie może Cię zabraknąć na tym szkoleniu!
Trzeci dzień
 poświęcimy tematyce Snapchata. Jest to obecnie najszybciej rozwijająca się platforma social media. Na całym świecie dziennie korzysta z tej aplikacji ponad 150 milionów użytkowników. Główną zaletą Snapchata jest poświęcona uwaga w trakcie konsumowania treści oraz zaangażowanie po stronie użytkowników. Jak wykorzystać to zaangażowanie w marketingu swojej firmy? Jak tworzyć treści idealne na tę platformę? O tym opowiemy na tym szkoleniu!

Czwarty dzień zaś poświęcimy całościowo platformie Instagram. Wielokrotnie pisaliśmy już, że to Instagram będzie największą platformą social. Jego forma ,,obrazkowa” idealnie odpowiada zapotrzebowaniom dzisiejszych użytkowników social media, zatem cały czas rośnie grono odbiorców tej aplikacji. Chcesz się dowiedzieć, jak reklamować się na Instagramie? Jakie treści tworzyć, by angażowały odbiorców? Koniecznie weź udział w tym szkoleniu!

Piątego dnia skupimy się na Twitterze i na tym, dlaczego warto ćwierkać i jakie narzędzia można użyć w tym kanale. Porozmawiamy również o kreatywności uwalnianej za pomocą Moments, a także wprowadzimy Was w zagadnienie live streamingu na Periscope‘ie.


Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z wybranego zakresu. Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie wszystkie te tematy, zapraszamy na cztery dni szkolenia.

Wiedza ze szkolenia Social Media MaxROY.com jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu Social Media przeszkoliliśmy już 786 osób!

"Bardzo dobre szkolenie, świetnie zaplanowane i bardzo dobrze poprowadzone. Same potrzebne informacje podane w przystępny sposób. Brawo dla trenera!"

Edward Szewczak

Rzecznik Prasowy

"Bardzo ciekawe szkolenie, prowadząca Kasia Granops-Szkoda nawiązała dobry kontakt z uczestnikami szkolenia i przekazała konkretne informacje w przyjemny i ciekawy sposób. (Opinia dotyczy szkolenia Facebook Marketing.)"

Tomek Barański

Muscle Power - Social Media Manager

"Szkolenie było bardzo profesjonalne i wartościowe:) Bardzo dużo informacji, ale w bardzo jasny i poukładany sposób przekazana teoria i praktyka. :) Prelegentka świetna! Merytorycznie przygotowana na wysokim poziomie. :) (Opinia dotyczy szkolenia Facebook Marketing.)"

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"Bardzo przydatne i dobrze zorganizowane. "

Anna Kiryjow

SGGW Biuro Prasowe

"Bardzo rzetelne szkolenie wyjaśniające zasady działania Linkedin. Dużo szczegółów, precyzyjne obrazowanie zagadnień, specyfika tego portalu została bardzo dobrze nakreślona - również w kontekście innych social media. Wiedza ustrukturyzowana i zestawiona w logiczną całość. Bardzo wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne prowadzącej."

Aleksandra Stachowska

"Dużo wiedzy technicznej - sposoby dodawania video, zdjęć, edytowanie, zasady wymieniania wiadomości itp. oraz wiedzy na temat wykorzystania snapchata do reklam i akcji różnego rodzaju firm. Ogólnie bardzo przydatne szkolenie dla osób, które chcą prowadzić profile marek na snapie. Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze dowiedziałem się wszystkiego co chciałem. "

Jakub Bednarczyk

Vitalinv Junior Content Designer

"Szkolenie bardzo rzeczowe, praktyczne, miało być utrwaleniem a okazało się w wielu przypadkach nowością "

Kasia Rogowicz

Asystent prezesa

"Szkolenie było bardzo ciekawe. Uzyskałam wiele wartościowych informacji. Pan prowadzący odpowiadał na każde nasze pytanie. O wielu rzeczach nie wiedziałam, więc moja wiedza w temacie Instagrama znacznie się wzbogaciła. "

Eliza Nowakowska

ZnamLek Junior Content Designer

"Szkolenie Instagram Marketing było bardzo pomocne jeśli chodzi o wskazanie narzędzi oraz wskazówek potrzebnych do rozpoczęcia skutecznego pozyskiwania zasięgów na Instagramie. Szkolenie zostało przeprowadzone z wielkim zaangażowaniem i pasją oraz bardzo komunikatywne. Krok po kroku omówiliśmy każde z ważnych zagadnień, obawiałam się, że może mi nie starczyć notatnika, żeby zapisać wszystkie informacje. Po tym szkoleniu czuję, że wiem, w jakich kwestiach muszę podnieść poziom swojej wiedzy, tak aby skutecznie móc pozyskiwać zasięgi na Instagramie i są to informacje ustrukturyzowane i uporządkowane. Było to dla mnie szkolenie dające mi realną perspektywę, jak wiele jeszcze muszę zrobić, co pozwoli mi przyjąć odpowiednią strategię związaną z tym narzędziem. Lepiej również rozumiem specyfikę Instagrama. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing.)"

Aleksandra Stachowska

"Świetna organizacja, genialny prelegent, porządna dawka wiedzy i mega wygodna sala szkoleniowa;) Kawa, soki i ciacho też pyszne:) (Opinia dotyczy szkolenia Snapchat Marketing.)"

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"WARTO! Mega wiedza, fajny sposób przekazania jej i informacji niezbędnych do zbudowania potężnego konta. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing.)"

Tomasz Barański

Muscle Power

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Demotywatory

"Bardzo fajne, merytoryczne szkolenie. Duża dawka wiedzy. (Opinia dotycząca szkolenia Facebook Marketing)"

Anna Batorowicz

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, niezwykle merytoryczne. Prowadząca miła, komunikatywna. (Opinia dotycząca szkolenia Facebook Marketing)"

Ewa Gierek

Cerrad, specjalista ds. marketingu

"Świetne, merytoryczne, super kopania wiedzy :) (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing)"

Aneta Famulska

Creative Flow - właściciel

"Bardzo owocne szkolenie podane w bardzo przystępny sposób. Klimat świetny. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing)"

Piotr Kurda

Servaq, Marketer Internetowy

"Fajna, zabawna atmosfera, mnóstwo informacji, kompetentny prowadzący. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing)"

Natalia Kondraciuk

"Szkolenie super merytoryczne i super poprowadzone. Praktyka i przede wszystkim praktyka ze wszystkimi elementami niezbędnymi do uruchomienia konta i zbudowania jego silnej pozycji. Michał Bajorek - mega profesjonalny. Dzięki. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing)"

Paula Wąsiewicz

Bank Ochrony Środowiska S.A. Ekspert ds. marketingu produktowego

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na naszej szkolenia i zostań Social Media Managerem!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań MaxROY.com, Chełmońskiego 8/4

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Kraków Best Western Kraków Old Town Świętej Gertrudy 6, 31-046 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Gdańsk Best Western Plus Arkon Park ul. Śląska 10,80-384 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Wrocław Best Western Plus Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

PR

Katarzyna Granops

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia

Patrycja Haremska

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Płatności

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl