Content Marketing + Szkolenie SEO

Optimized Content Marketing + Pozycjonowanie i Link Building – 2 dni pełne praktycznej wiedzy

Prowadzący:
Cezary Lech, Bartosz Berliński

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1169

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Nowe, skuteczniejsze SEO, Content Marketing i Social Media dla biznesu

 

Dziś SEO nie istnieje bez Content Marketingu, a Content Marketing bez SEO i Social Media. Zależności między nimi są tak silne, że zdecydowaliśmy się przygotować zupełnie nowe, kompletne szkolenie. 

Łączymy siły tych trzech obszarów działania w Internecie. Przygotujemy Cię do pozycjonowania stron w nowych warunkach, jakie narzuca Google i do roli świadomego Content Marketera, który swoją pracą wywiera wpływ na pozycje stron i decyzje zakupowe klientów.

Daj nam tylko 2 dni, a wyposażymy Cię w aktualną wiedzę i narzędzia niezbędne do prowadzenia marketingu w Internecie

Dzień pierwszy – wszystko, co musisz wiedzieć o aktualnych metodach pozycjonowania stron i strategii pozyskiwania linków.

Dzień drugi – najskuteczniejsze strategie Content Marketingu w bardzo praktycznym ujęciu – powiązane z SEO i działaniami w Social Mediach.

Każdego dnia otrzymasz kompletną wiedzę i narzędzia, więc jeśli interesuje Cię tylko konkretny temat, zapraszamy na wybrane szkolenie. Zrobiliśmy jednak wszystko, by zapewnić maksimum efektywności Twoich działań, dlatego sugerujemy dwa dni, pełne praktycznej wiedzy z omówieniem konkretnych narzędzi.

Google może Ci pomagać w biznesie lub uczynić go niewidocznym – co wybierasz?

Jeśli marzą Ci się stałe, wysokie pozycje w Google, najlepiej w TOP3, to musisz coś wiedzieć. One są osiągalne tylko dla tych, którzy grają zgodnie z zasadami Google. A nie są proste, bo istnieje około 200 czynników, wpływających na pozycje stron w wynikach wyszukiwania.

Okazuje się jednak, że w praktyce wszystkie czynniki możemy sprowadzić do dwóch kategorii:

Content, czyli treść strony. Google ocenia trafność jej zawartości w odniesieniu do słów i fraz, kojarzonych z wyszukiwaniami internautów. Kiedyś wystarczyło upakować w treści słowa i frazy kluczowe – dziś te praktyki kojarzone są ze spamem i narażają stronę na filtry wielkiego G, które duży nacisk kładzie na LSI (Latent Semantic Indexing).

Linki, czyli miara ważności strony. Tu obowiązuje prosta zasada – im więcej stron linkuje do Twojej witryny, tym „musi” być ona ważniejsza, bo miliony internautów nie mogą się mylić. Tu także zachodzą zmiany. Kiedyś wygrywało się liczbą linków, dziś, Google dzieli je na lepsze i gorsze. I niestety – te drugie depozycjonują stronę.

 

strona www audyt content a link building

Egzekucja

Wykonawcami wyroków Google są obecnie dwa bezwzględne algorytmy. Tylko dla niepoznaki zostały nazwane Pingwin i Panda. Nie są to miłe zwierzątka, lecz skomplikowane programy analityczne. Pingwin karze za słabe linki, zaś Panda zaś usuwa z wyników wyszukiwania strony ze słabą treścią – według niej oczywiście.

Jak się bronić? Musisz się nauczyć żyć w zgodzie z maskotkami Google!

Na szkoleniu pokażemy Ci dokładnie, jak nie drażnić Google i zamiast tego zdobywać wyższe pozycje. Poznasz aktualne wytyczne G i nasze „magiczne” sposoby na dopasowanie się do nowych i ciągle zmieniających się realiów pozycjonowania.

Po tym szkoleniu dojdziesz do jednego wniosku – to jest proste, wystarczy pilnować się i działać zgodnie ze wskazówkami. Bardzo pomagają w tym specyficzne narzędzia, które Ci nie szczędzimy – sami z nich korzystamy, oszczędzając czas i notując coraz lepsze wyniki.

Wchodzisz w to, czy wolisz ryzykować?

Czego możesz się spodziewać na tym rozbudowanym szkoleniu?

  • Zaczniemy od podstaw seo i linkowania. Poznasz to, co działa dziś, nie wczoraj. Pokażemy Ci kompletny zestaw narzędzi, dzięki któremu łatwo zastosujesz tę wiedzę.
  • Dowiesz się jak pisać atrakcyjne treści – dla ludzi i robotów Google.
  • Poznasz wszystkie aktualne wytyczne i schematy, które podniosą jakość twoich treści.
  • Potem nauczymy Cię prostych sposobów znajdowania pomysłów na wartościowe treści – niczego nie musisz wymyślać!
  • Podamy Ci nawet najlepsze miejsca do umieszczania linków, a także listę tych, których lepiej unikać – a niektórzy ciągle w nie wierzą.
  • I potem już same konkrety – co pisać i nagrywać, gdzie się z tym pokazać, co zrobić, by zdobywać niesamowite zasięgi całkiem małym kosztem.
  • Będzie mnóstwo różnorodnych przykładów, więc każdy znajdzie strategię dla siebie!

 Nigdzie indziej nie znajdziesz tak dojrzałego szkolenia, które uczy pełnego wykorzystania siły Content Marketingu.

Decyzję zostawiamy Tobie.

 

 

UWAGA! W Warszawie zapraszamy Was też na 3 dzień szkolenia – Skuteczne Infografiki. Poznacie na nim narzędzia i techniki tworzenia efektywnych infografik. Jego program znajdziecie na tej stronie.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Optimized Content Marketing + SEO: Pozycjonowanie i Link Building ?

Na szkoleniu nie dajemy Ci ryby, tylko przekazujemy know-how, w jaki sposób posługiwać się wędką ;) Na szkoleniu zostanie przekazana Ci tylko praktyczna wiedza!

Chcesz wypozycjonować swoją stronę, znaleźć się wysoko na istotne dla Ciebie frazy? ZRÓB TO SAM!

Jeśli chcesz odnosić sukcesy w SEO i oczekujesz policzalnych efektów, musisz nastawić się na praktykę.

Po przeprowadzeniu badań z udziałem sześciuset uczestników poprzednich szkoleń SEO, wprowadzamy zupełnie nowy program szkolenia SEO.


W praktyce szkoleniowej odkryto zjawisko nazwane paraliżem nowicjusza. Najtrudniej zrobić pierwszy krok. Przełam paraliż nowicjusza i zrób pierwszy krok z nami.

  • Kładziemy nacisk na pracę u podstaw

  • Dokładnie pokazujemy proces pozycjonowania

  • Pokazujemy, w jaki sposób dobrać słowa kluczowe

  • Mówimy prosto nt. optymalizacji z pokazaniem case’ów

  • Działamy na przykładzie TWOJEJ strony

  • Szeroko omawiamy narzędzia do linkowania

  • Radzimy w sprawie co lepiej wykonać samodzielnie, a co zlecić na zewnątrz…

  • …i komu można zaufać.

Dzień z SEO: Pozycjonowanie + Link Building

Plan szkolenia “SEO: Pozycjonowania i Link Building” jest  podzielony na dwie części. Część przedpołudniowa skupia się na optymalizacji strony, copywritingu SEO, a także na aspektach technicznych zoptymalizowanych stron www. Część popołudniowa to wszystko, co musisz wiedzieć o nowym SEO i zdobywaniu odnośników zgodnych z wytycznymi Google.

Program szkolenia SEO: : Pozycjonowanie + Link Building

  • 10:00 – 10:30 Wprowadzenie: Przyszłość i Strategia SEO na rok 2017

  • 10:30-11:30 Optymalizacja strony

    • Mobile/RWD (Responsive Web Design)
    • Czas Ładowania strony i wpływ na SEO
    • Optymalizacja HTML
    • Podstawy SEO

  • 11:30-13:30 Audyt SEO

    • Analiza słów kluczowych
    • Long tail dla małych i dużych stron
    • Analiza konkurencji (SEO)
    • Architektura Informacji
    • Copywriting SEO
    • Optymalizacja SEO
    • Optymalizacja i analiza CTR w SEO
    • Meta dane (Meta tagi społecznościowe)
    • SEO w Youtube
    • SEO dla zdjęć i obrazów
    • Linkowanie wewnętrzne
    • Przyjazne adresy URL
    • Indeksacja serwisu (Analiza, Problemy, Rozwiązania)
    • Duplicate Content
    • Przekierowania 301
    • Social Media a SEO
    • Narzędzia do analizy SEO (Screaming Frog/Deepcrawl)
    • Search Console (aka Narzędzia dla Webmasterów)

  • 13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 – 17:30 Pozycjonowanie i Link Building

    • Link Building w 2017
    • Trust Rank
    • Content Marketing a SEO
    • Analiza linków (Ahrefs, MajesticSEO, Search Console)
    • Dywersyfikacja działań SEO
    • SERM (Search Engine Reputation Management)
    • Monitorowanie Efektów SEO & Raportowanie

  • 17:30-18:00 Panel Dyskusyjny

Dzień z Optimized Content Marketing

 

OCM

Skąd pomysł na nowe szkolenie? Wynika on z tego, że na rynku jest wiele szkoleń, które skupiają się na związkach content marketingu i copywritingu. Tymczasem w naszym przekonaniu na zoptymalizowany content marketing składają się 3 czynniki – działania content marketingowe, SEO i social media.
O tym właśnie będziemy opowiadać na nowym szkoleniu.

A dlaczego w ogóle powinieneś/aś zainteresować się Content Marketingiem?

Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.

Program Szkolenia Optimized Content Marketing

  • 9:30 Otwarcie rejestracji uczestników

  • 10:00 – 11:30 Wprowadzenie do Content Marketingu

    • Content Marketing (Marketing Treści) czy Native Advertising (Reklama Natywna)?
    • Inbound Marketing a Content Marketing i SEO
    • Czym się różnią od siebie i kiedy stosować?
    • Content Marketing, Social Media i SEO – jak to połączyć?
    • Jak działa content marketing?
    • Jak określić cel istnienia i sens tworzenia treści?
    • Jakie jest ROI content marketingu?

  • 11:30 – 12:30 Strategia Content Marketingowa

    • Content Marketing On-site i Off-Site
    • Content długi czy krótki?
    • Jak często publikować treści?
    • Jak znaleźć tematy na treści?
    • Jakie narzędzia wykorzystywać do researchu rynku?

  • 12:30 – 13:30 Rodzaje treści

    • Artykuły sponsorowane
    • Artykuły, E-booki, White paper, Opracowania
    • Reklama na blogach, kontakt z blogerami
    • Visual Marketing i Content wizualny
    • Video Marketing
    • Infografiki
    • Zdjęcia
    • Dlaczego UGC lepiej konwertuje?

  • 13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 – 16:00 Jak tworzyć dobry content?

    • Jak stworzyć najlepszą jakościowo treść na dany temat?
    • Jak tworzyć atrakcyjne treści w trudnych branżach?
    • Jak znaleźć dobrego copywritera?
    • Jak tworzyć dobre treści kiedy nie lubisz/nie potrafisz pisać?
    • Evergreen content
    • Content curation
    • Content recycling
    • Checklista contentowa
    • Narzędzia contentowe
    • Update contentu, data publikacji a SEO?

  • 16:00 – 18:00 Marketing i Promocja Treści czyli Contnet Marketing

    • Jak promować treści?
    • Ile czasu na ten proces poświecić?
    • Jak prowadzić outreach i dotrzeć do blogerow, redakcji i dziennikarzy?
    • Moc guestbloggingu…
    • Jakie narzędzia wykorzystać do promocji?
    • Jak budować linki do swoich treści?
    • „Twórz wspaniały content, a linki pojawią się same?”
    • Content viralowy czy może link bait?
    • Social Media: Facebook/Google+/Twitter/YouTube/Instagram/Pinterest/LinkediIn
    • Monitoring internetu (Google Alerts, Sentione, Brand24 itp.)

  • 18:00 Panel Dyskusyjny

Szkolenia poprowadzą:

trener

Cezary Lech

Redaktor SprawnyMarketing.pl, autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania, pozycjonowania long tail a także innych aspektów marketingu w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się obsługą dużych podmiotów e-commerce, a także doradztwem w zakresie strategii obecności w internecie firm notowanych na warszawskiej giełdzie. Dyrektor Marketingu w SprawnyMarketing.pl

trener

Bartosz Berliński

Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.


Wrocław 07-08 Wrzesień 2017
do rozpoczęcia
07
Wrzesień
2017
Więcej>
zostało miejsc: 13
970 Netto
Więcej>
zostało miejsc: 11
1970 Netto
08
Wrzesień
2017
Więcej>
zostało miejsc: 35
1270 Netto
07 Wrzesień 08 Wrzesień Wrocław
Warszawa 18-19 Wrzesień 2017
do rozpoczęcia
18
Wrzesień
2017
Więcej>
zostało miejsc: 10
1270 Netto
Więcej>
zostało miejsc: 10
1970 Netto
19
Wrzesień
2017
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 Netto
18 Wrzesień 19 Wrzesień Warszawa
Kraków 05-06 Październik 2017
do rozpoczęcia
05
Październik
2017
Więcej>
zostało miejsc: 10
1970 Netto
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 Netto
06
Październik
2017
Więcej>
zostało miejsc: 15
1270 Netto
05 Październik 06 Październik Kraków
Gdańsk 21-23 Listopad 2017
do rozpoczęcia
21
Listopad
2017
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 Netto
22
Listopad
2017
Więcej>
zostało miejsc: 10
1270 Netto
23
Listopad
2017
Więcej>
zostało miejsc: 10
1970 Netto
21 Listopad 22 Listopad 23 Listopad Gdańsk
Poznań 01-04 Grudzień 2017
do rozpoczęcia
01
Grudzień
2017
Więcej>
zostało miejsc: 10
1970 Netto
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 Netto
04
Grudzień
2017
Więcej>
zostało miejsc: 10
1270 Netto
01 Grudzień 04 Grudzień Poznań

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT










ImięNazwiskoEmailTelefon
Optimized Content Marketing Wrocław
Pakiet SEO + Content Marketing Wrocław
SEO: Pozycjonowanie i Link Building Wrocław
SEO: Pozycjonowanie i Link Building Warszawa
Pakiet SEO + Content Warszawa
Optimized Content Marketing Warszawa
Pakiet SEO + Content Marketing Kraków
Optimized Content Marketing Kraków
SEO: Pozycjonowanie i Link Building Kraków
Optimized Content Marketing Gdańsk
SEO: Pozycjonowanie i Link Building Gdańsk
Pakiet SEO + Content Marketing Gdańsk
Pakiet SEO + Content Marketing Poznań
Optimized Content Marketing Poznań
SEO: Pozycjonowanie i Link Building Poznań



Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

 Jakie szkolenie wybrać

Pierwszego dnia skupimy się stricte na metodach pozycjonowania stron, które są skuteczne w dzisiejszych czasach, a także na Link Builidingu.
Drugi dzień
poświęcimy omawianiu strategii Content Marketingowych, a także związkowi Content Marketing z SEO i Social Media.
Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu SEO lub z Content Marketingu.

Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te tematy, zapraszamy na oba dni szkolenia.

UWAGA! W Warszawie zapraszamy Was też na 3 dzień szkolenia – Skuteczne Infografiki. Poznacie na nim narzędzia i techniki tworzenia efektywnych infografik. Jego program znajdziecie na tej stronie.

Wiedza ze szkolenia SEO: Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu SEO i Content Marketingu przeszkoliliśmy już 1169 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce. Zobacz opinie uczestników:

Kolejna opinia uczestnika #szkoleniasprawny, tym razem SEO: Pozycjonowanie i Link Building 😉Potrzebujesz być na bieżąco? Zapraszamy na szkolenie! Kolejna okazja już we wrześniu, w Warszawie🔜 18-19.09 - Szkolenie SEO + Optimized Content Marketing

Publié par Sprawny.Marketing sur lundi 24 juillet 2017

Bartłomiej Nowak

Project Manager

Zastanawiasz się nad szkoleniem SEO w ramach #szkoleniasprawny?Zobacz, dlaczego warto się na nie wybrać - posłuchaj opinii uczestniczki ⤵️Aleksandra Klimka ceni sobie możliwość uzyskania odpowiedzi specjalisty na pytania "na żywo". Ty również nie możesz znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania? Zapraszamy na 18-19.09 - Szkolenie SEO + Optimized Content Marketing 👍

Publié par Sprawny.Marketing sur mardi 18 juillet 2017

Aleksandra Klimek

Marketing Manager

Kolejna opinia uczestnika #szkoleniasprawny 😉 "Bardzo przydatnym elementem jest pokazywanie narzędzi, które można wykorzystać w naszych działaniach" - tak o szkoleniu wyraził się Robert.Jeśli nie masz czasu na poszukiwanie nowości z branży i szukasz skondensowanej wiedzy na temat SEO, tak jak Robert Ciesielski, zapraszamy na szkolenie! 🔜Najbliższa okazja już 18-19.09 - Szkolenie SEO + Optimized Content Marketing w Warszawie 🙌

Publié par Sprawny.Marketing sur lundi 7 août 2017

Robert Ciesielski

Marketing Manager

Dlaczego warto przyjść na szkolenie 18-19.09 - Szkolenie SEO + Optimized Content Marketing ❓ W opinii Remigiusza, wiedza na żadnym etapie jego edukacji, nie była przekazywana w tak ciekawy sposób, jak na szkoleniu z Bart Berlinski 😍💯Przekonaj się, dlaczego warto się szkolić i być na bieżąco ⤵

Publié par Sprawny.Marketing sur vendredi 4 août 2017

Remigiusz Klimurczyk

Szkolenia SEO i Content Marketing to 2 dni, dzięki którym dowiesz się, jak tworzyć treści wspomagające SEO i Twoją sprzedaż. Zdobędziesz również wiedzę, dzięki której będziesz lepiej współpracować z agencjami.📚🤝Już we wrześniu ponownie zapraszamy na 18-19.09 - Szkolenie SEO + Optimized Content Marketing 🔥Zobacz opinię jednej z uczestniczek i przekonaj się, dlaczego warto wziąć udział w #szkoleniasprawny⤵

Publié par Sprawny.Marketing sur lundi 31 juillet 2017

Anna Ziółkowska

Freelancer

"Jeśli chodzi o szkolenie, biorąc pod uwagę, ze jestem nowicjuszem w tym temacie, zdecydowanie otworzyło mi oczy na ta tematykę, pokazało narzędzia, a także, jak je wykorzystywać. Jestem bardzo zadowolony i myślę, że jeszcze zawitam na niejedno szkolenie. Teraz czas brać się do pracy :-)"

Tomasz Frątczak

PRD Technologies Ltd

"Jestem mile zaskoczona jakością przekazanej wiedzy na szkoleniu. Od teorii przez case study. Super! Bardzo przydała się informacja o narzędziach, które będę mogła wykorzystać w dalszej pracy. Dzięki szkoleniu jestem zainspirowana do dalszego rozwoju i doskonalenia prowadzonego biznesu online. "

Karolina Lewandowska

Marketing Manager, Lindeman

"Super uzupełnienie do Optimized Content Marketing, wesoło i praktycznie, pomimo zróżnicowanego poziomu wiedzy uczestników (od początkujących do zaawansowanych) każdy mam wrażenie skorzystał i wyniósł coś dla siebie. "

Marta Popa

Content Manager - Lokalny Rolnik

"Szkolenie było bardzo merytoryczne. Oparte na aktualnych przykładach i doświadczeniu prowadzących. Program szkolenia był bardzo napięty, ale trenerzy znaleźli czas, aby wyczerpująco udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania uczestników. Do każdego podchodzili z ogromnym szacunkiem.Jestem zadowolona, że wybrałam akurat to szkolenie. Polecam."

Dominika Janecka

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

"Szkolenie super. Bardzo inspirujące. Wracam do domu i mam ochotę czytać więcej, testować narzędzia, a co najważniejsze: wprowadzać zmiany w mojej firmie. Plus za pokazanie wielu narzędzi - zarówno tych płatnych jak i bezpłatnych. Ciekawe case'y i przykłady pokazujące, że o wszystkim można i warto pisać"

Katarzyna Szczęsna

"Dużo konkretnej i praktycznej treści i szeroki zakres szkolenia. Szczególnie dla mojej firmy, gdzie ze względu na ograniczony budżet wiele zadań realizuję samodzielnie. Liczę, że pozyskane informacje pozwolą mi spiąć w całość wiele rzeczy, które robimy. Mam więc nadzieję na efekt synergii."

Maciej Kędracki

Marketing manager

"Jako osoba zupełnie początkująca w temacie, miałam pewne obawy. Całość jednak bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Zarówno język używany przez prowadzącego jak i sposób przedstawienia zagadnień sprawiły, że zdobyłam wiele praktycznej wiedzy i poznałam wiele narzędzi ułatwiających radzenie sobie w tej trudnej początkowej fazie wdrażania się w zagadnienia content marketingu."

Aleksandra Kubiak

Content Marketing Manager

"Szkolenie było nieco chaotyczne, ale szczęśliwie sytuacja, w której prowadzący omawia wszystkie tematy czerpiąc z własnych doświadczeń, dopuszcza w tej sprawie pewien margines swobody, który jest do przyjęcia. Bogata wiedza teoretyczna poparta przykładami z konkretnych wdrożeń to niezaprzeczalny atut Czarka, dzięki któremu mogę zaliczyć szkolenie do w pełni udanych."

Grzegorz Jagielski

Dyrektor ds. marketingu

"Bardzo dobre, intensywne szkolenie. Poruszane dużo ciekawych tematów z przykładami i objaśnieniami do narzędzi, które mogą pomóc w optymalizacji."

Dawid Pietrzak

Koordynator Działu Sprzedaży

"Bardzo ciekawe szkolenie. Prowadzący bardzo kontaktowy, kompetentny i chętnie dzielący się wiedzą. Praktyczne wskazówki, przykłady, narzędzia. Super. "

Katarzyna Raiter

PR & Marketing Manager

"Szkolenie dobrze przygotowane, prowadzący dobrze znający temat, słuchający pytań uczestników i przeskakujący tematy, które były oczywiste. W związku z tymi elementami szkolenie było bardzo dobrze przystosowane do poziomu grupy."

Karolina Kochmańska

Marketing Manager

"Jestem bardzo zadowolny. Szkolenie było niezwykle wartościowe merytorycznie, zawierało dużo praktycznych informacji, które wydają mi się szczególnie cenne. Dużą wartość stanowiło również wielopłaszczyznowe ukazanie problematyki, jak i ogólny sposób myślenia o marketingu w sieci. Na pewno będę polecał MaxRoy i skorzystam z kolejnych szkoleń."

Michał Tyrakowski

-

"Szkolenie oceniam bardzo dobrze. widać było że ludzie którzy je prowadzą wiedzą o co chodzi i są wyspecjalizowani w tematach które próbowali nam przybliżyć.muszę przyznać, że te parę godzin minęło bardzo szybko. "

Krzysztof Klecha

Menedżer ds. rozwoju oferty

"Wiedza dla mnie bardzo przydatna we współpracy z agencjami mediowymi Sama nie zajmuje sie tego typu działanimai ale po szkoleniu jestem bardziej świadoma czego moge wymagać i na jakie aspekty zwracać uwagę w planowaniu strategii komunikcyjnej i w optymalizacji wydatków na digital."

Ewa Kłosińska

Dyr. Marketingu i Komunikacji

"Content Marketing - jestem bardzo zadowolony i już chyba wiem z czego wynika przewaga uczestników płci pięknej - seowcy (w większości faceci) nie przywiązują tak dużej wagi do contentu. Trochę otworzyły mi się oczy i przynajmniej teraz będę wiedział jak formułować wytyczne dla copy, nie wspominając o niewyczerpalnych źródłach tematów."

Paweł Pędzik

freelancer

Szkolenia SEO i Content Marketing to 2 dni, dzięki którym dowiesz się, jak tworzyć treści wspomagające SEO i Twoją sprzedaż. Zdobędziesz również wiedzę, dzięki której będziesz lepiej współpracować z agencjami.📚🤝Już we wrześniu ponownie zapraszamy na 18-19.09 - Szkolenie SEO + Optimized Content Marketing 🔥Zobacz opinię jednej z uczestniczek i przekonaj się, dlaczego warto wziąć udział w #szkoleniasprawny⤵

Publié par Sprawny.Marketing sur lundi 31 juillet 2017

Anna Ziółkowska

Freelancer

"Szkolenie interesujące. Poruszony został bardzo szeroki temat, więc nie dało się wszystkiego omówić szczegółowo, ale dyskusja dała dobry punkt wyjścia do dalszych indywidualnych poszukiwań. Kameralna atmosfera bardzo sprzyjała integracji i dyskusji na konkretnych case'ach uczestników, więc za to duży plus!"

Karolina Cieślińska

Specjalista ds. marketingu

"Szkolenie stanowi dobry punkt wyjściowy do stworzenia lub zweryfikowania strategii content marketingowej firmy. Pokazuje jak połączyć tworzenie wartościowych treści z ich wielokanałową promocją i ile czasu poświęcić na jedno i drugie. Uświadamia także jak wiele jest narzędzi internetowych, z których można czerpać wiedzę i inspiracje."

Kinga Morawska

Asystent ds. Projektów

"Szkolenie absolutnie spełniło moje oczekiwania. Tematyka została omówiona wyczerpująco, w sposób zrozumiały. Trenerzy mieli ogromną wiedzę teoretyczną oraz cenną wiedzę praktyczną, którą bez ograniczeń dzielili się z uczestnikami. Polecam to szkolenie. "

"Jestem pewna, że odbiorcy moich treści będą szczęśliwsi dzięki temu, że wyszkoliłam się z Pawłem Tkaczykiem" ❤ Takie opinie najlepiej świadczą o szkoleniach, które prowadzi Paweł Tkaczyk❗😍Chcesz zdobyć nową wiedzę z zakresu budowania marki, storytellingu, copywritingu sprzedażowego oraz employer brandingu? Przyjdź koniecznie na 4 dni z Pawłem Tkaczykiem - 18-21.09 💯Zobacz, dlaczego warto dołączyć do #szkoleniasprawny ⤵

Publié par Sprawny.Marketing sur jeudi 3 août 2017

Agata Dzik

Kierownik ds. projektu

Agata Dzik

Kierownik ds. projektu

"Szkolenie było udane, wykładowca przygotowany i kompetentny, chętnie odpowiadał na pytania grupy. Cenne było to, że pokazywał konkretne przykłady z ciekawej branży, zamiast tylko prezentować case'y z firmy organizującej szkolenie."

Magdalena Urbanowicz

Kotrak Bis, Specjalista w Zespole ds. marketingu i HR

"Bardzo dobrze dobrany zakres szkolenia - idealnie wpasowało się w moje potrzeby. Bardzo dobre połączenie teorii i praktyki i wielki plus za podanie mnóstwa narzędzi ułatwiających pracę w praktyce. Prowadzących oceniam bardzo pozytywnie - duża wiedza, fajny kontakt i szczera chęć do przekazania wiedzy. Duży plus też za sposób przekazywania wiedzy - widać, że Panowie lubią to co robią, a nie klepią kolejne szkolenie z listy. Moje pierwsze szkolenie z Wami, ale na pewno nie ostatnie :)"

Tomasz Dziedzic

NORMA Group - Marketing Coordinator EMEA

"Wiele ciekawych tematów. Świetne przedstawienie dodatkowych narzędzi umożliwiających optymalizację działań marketingowych."

Maciej Grzebieniowski

Nutrifarm Sp z o.o.

"Świetne! Bardzo dużo informacji w błyskawicznym tempie i wskazanie wielu użytecznych narzędzi."

Beata Cupriak

BC - Beata Cupriak, właścicielka firmy

"Szkolenie poruszające wiele tematów, zahaczające o ciekawe narzędzia, ocena z pewnością pozytywna."

Michał Jaworski

Pneumat System / Specjalista SEO/SEM

"Szkolenie było bardzo udane, przeprowadzone w przemyślany i uporządkowany sposób. Wiedza dotycząca pozycjonowania została wsparta informacjami o przydatnych narzędziach, dlatego wiem, że na pewno będę mogła pozyskane umiejętności wdrożyć w życie. Dobra atmosfera sprzyjała wymianie doświadczeń. Dziękuję!"

Anna Laskowska

Agora S.A. Kierownik Projektów

"Szkolenie w bardzo atrakcyjny sposób przedstawiło tematykę, której dotyczyło. Prowadzący pokazał wiele przydatnych narzędzi i omówił skuteczne techniki. Rzeczowo odpowiadał na pytania uczestników. Polecam."

Piotr Mróz

Learnetic SA - Przewodniczący Rady Nadzorczej

"Ciekawe, interesujące, spełniające moje oczekiwania, przeprowadzone w bardzo miłej atmosferze, inspirujące."

Ewa Wojarska-Kwiatek

Polkomtel sp. z o.o., Starszy specjalista ds. Promocji i PR

"Spora dawka użytecznej wiedzy i przykłady na ciekawych case'ach plus realne wykorzystanie wielu narzędzi o istnieniu których nie miałam pojęcia:)"

Urszula Wasilewska

Reckitt Benckiser, Site Delivery Analyst

"Szkolenie bardzo przydatne i szeroko ujmujące temat. Jestem zadowolony, że brałem w nim udział."

Sebastian Seweryński

Orange Brand Manager

"Szkolenia były na bardzo wysokim poziomie. Otrzymałam sporo wiedzy, poznałam kilka bardzo ciekawych narzędzi. Szkolenia otwierają oczy. Zdecydowanie będę polecać swoim znajomym. "

Joanna Kujawska

Marketing Coordinator

Zarejestruj się

Zarejestruj się i już następnego dnia po szkoleniu rozpocznij samodzielne działania SEO i Content Marketingowe

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówQ Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

PR

Katarzyna Granops-Szkoda

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops.Szkoda@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Płatności

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl