Szkolenie SEO + Content Marketing

Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing – 2 dni pełne praktycznej wiedzy

Prowadzący
Bartosz Berliński, Cezary Lech

10 - 11 Marca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Szkolenie SEO + Content Marketing 

Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing – 2 dni pełne praktycznej wiedzy

07 - 08 Kwietnia Poznań
Chełmońskiego 8/4, Poznań

Szkolenie SEO + Content Marketing 

Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing – 2 dni pełne praktycznej wiedzy

19 - 20 Kwietnia Gdańsk
ul. Śląska 10, Gdańsk

Szkolenie SEO + Content Marketing 

Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing – 2 dni pełne praktycznej wiedzy

10 - 11 Maja Wrocław
Zaolziańska 2, Wrocław

Szkolenie SEO + Content Marketing 

Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing – 2 dni pełne praktycznej wiedzy

04 - 05 Października Kraków
Świętej Gertrudy 6, Kraków

Szkolenie SEO + Content Marketing 

Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing – 2 dni pełne praktycznej wiedzy

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

720

Ocena szkoleń

4.48

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Dlaczego KAŻDA firma powinna inwestować w SEO i Content Marketing?

Content Marketing i SEO to dwa kawałki tego samego tortu, które wzajemnie na siebie wpływają. W tym ,,związku” jest też ,,ten trzeci” – social media. Dlatego opracowaliśmy zupełnie nowe szkolenie, na którym przygotujemy Cię zarówno do pozycjonowania stron internetowych w nowych warunkach (po licznych aktualizacjach algorytmów Google), jak i do roli Content Marketera świadomego wpływu swoich działań na SEO.

Pierwszego dnia skupimy się stricte na metodach pozycjonowania stron, które są skuteczne w dzisiejszych czasach, a także na Link Builidingu.
Drugi dzień poświęcimy omawianiu strategii content marketingowych, a także związkowi content marketingu z SEO i Social Media.
Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu SEO lub z Content Marketingu. Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te tematy, zapraszamy na oba dni szkolenia.

Dlaczego warto wziąć udział w obu szkoleniach?

Warto żebyś zdawał sobie sprawę z kilku podstaw działania wyszukiwarki Google.

Google bierze pod uwagę ponad 200 czynników do określenia pozycji witryny. W praktyce jednak wszystkie te czynniki możemy podzielić na dwie grupy algorytmów:

Content – Grupa czynników określająca Trafność, czyli, czy i w jakiej formie słowo występuje w treści strony. Około 100 czynników oceniających trafność dokumentu na podstawie analizy tekstowej oraz zawartości słów kluczowych w treści witryny.

Linki – Grupa czynników określająca Ważność, kiedy wyszukiwarka już wie na podstawie analizy treści, że dana strona może wyskoczyć w Google na dane zapytanie, w drugim kroku stara się określić ważność danej strony przy pomocy algorytmu PageRank, który analizuje ilość i jakość linków prowadzących do strony.

strona www audyt content a link building

Dokładnie na tych samych w/w grupach czynników skupiają się dwa największe i najbardziej odczuwalne przez pozycjonerów aktualizacje algorytmów kryjące się pod nazwami Pingwin i Panda. Panda usuwa z wyników wyszukiwania słabej jakości treści, pingwin karze natomiast witryny do których prowadzą niskiej jakości odnośniki:

Panda-Pingwin-SEO-content-marketing

Na naszych szkoleniach dowiesz się, jak radzić sobie w nowych okolicznościach i jak odnaleźć się w nowych realiach pozycjonowania stron. Jak pozycjonować zgodnie z wytycznymi? Warto też pamiętać, że ostatnie aktualizacje algorytmów powodują, że skuteczne SEO i pozycjonowanie jest dostępne absolutnie dla każdego marketera… wystarczy być świadomym kilku czynników, znać kilka narzędzi i nic nie stoi na przeszkodzie, aby zająć się tym procesem samodzielnie.

SEO to Content Marketing,
Content Marketing to nowe SEO…

Dlatego warto wziąć udział w obu dniach naszego szkolenia. Przyjdź i dowiedz się więcej…

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach SEO: Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing?

Na szkoleniu nie dajemy Ci ryby, tylko przekazujemy know-how, w jaki sposób posługiwać się wędką ;) Na szkoleniu zostanie przekazana Ci tylko praktyczna wiedza!

Chcesz wypozycjonować swoją stronę, znaleźć się wysoko na istotne dla Ciebie frazy? ZRÓB TO SAM!

Jeśli chcesz odnosić sukcesy w SEO i oczekujesz policzalnych efektów, musisz nastawić się na praktykę.

Po przeprowadzeniu badań z udziałem sześciuset uczestników poprzednich szkoleń SEO, wprowadzamy zupełnie nowy program szkolenia SEO.


W praktyce szkoleniowej odkryto zjawisko nazwane paraliżem nowicjusza. Najtrudniej zrobić pierwszy krok. Przełam paraliż nowicjusza i zrób pierwszy krok z nami.

  • Kładziemy nacisk na pracę u podstaw

  • Dokładnie pokazujemy proces pozycjonowania

  • Pokazujemy, w jaki sposób dobrać słowa kluczowe

  • Mówimy prosto nt. optymalizacji z pokazaniem case’ów

  • Działamy na przykładzie TWOJEJ strony

  • Szeroko omawiamy narzędzia do linkowania

  • Radzimy w sprawie co lepiej wykonać samodzielnie, a co zlecić na zewnątrz…

  • …i komu można zaufać.

Zobacz, co Prowadzący szkolenie mówią o potencjale SEO i Content Marketingu:

 

Dzień z SEO: Pozycjonowanie + Link Building

Plan szkolenia “SEO: Pozycjonowania i Link Building” jest  podzielony na dwie części. Część przedpołudniowa skupia się na optymalizacji strony, copywritingu SEO, a także na aspektach technicznych zoptymalizowanych stron www. Część popołudniowa to wszystko, co musisz wiedzieć o nowym SEO i zdobywaniu odnośników zgodnych z wytycznymi Google.

Program szkolenia SEO: : Pozycjonowanie + Link Building

  • 10:00 – 10:30 Wprowadzenie: Przyszłość i Strategia SEO na rok 2016

  • 10:30-11:30 Optymalizacja strony

    • Mobile/RWD (Responsive Web Design)
    • Czas Ładowania strony i wpływ na SEO
    • Optymalizacja HTML
    • Podstawy SEO

  • 11:30-13:30 Audyt SEO

    • Analiza słów kluczowych
    • Long tail dla małych i dużych stron
    • Analiza konkurencji (SEO)
    • Architektura Informacji
    • Copywriting SEO
    • Optymalizacja SEO
    • Optymalizacja i analiza CTR w SEO
    • Meta dane (Meta tagi społecznościowe)
    • SEO w Youtube
    • SEO dla zdjęć i obrazów
    • Linkowanie wewnętrzne
    • Przyjazne adresy URL
    • Indeksacja serwisu (Analiza, Problemy, Rozwiązania)
    • Duplicate Content
    • Przekierowania 301
    • Social Media a SEO
    • Narzędzia do analizy SEO (Screaming Frog/Deepcrawl)
    • Search Console (aka Narzędzia dla Webmasterów)

  • 13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15 – 17:30 Pozycjonowanie i Link Building

    • Link Building w 2015
    • Trust Rank
    • Content Marketing a SEO
    • Analiza linków (Ahrefs, MajesticSEO, Search Console)
    • Dywersyfikacja działań SEO
    • SERM (Search Engine Reputation Management)
    • Monitorowanie Efektów SEO & Raportowanie
    • Negatywne SEO
    • Google Update (Panda & Pingwin)
    • Kary Google
    • Klasyfikacja linków
    • Disavow Tool – Zrzekanie się linków

  • 17:30-18:00 Panel Dyskusyjny

Dzień z Optimized Content Marketing

 

OCM

Skąd pomysł na nowe szkolenie? Wynika on z tego, że na rynku jest wiele szkoleń, które skupiają się na związkach content marketingu i copywritingu. Tymczasem w naszym przekonaniu na zoptymalizowany content marketing składają się 3 czynniki – działania content marketingowe, SEO i social media.
O tym właśnie będziemy opowiadać na nowym szkoleniu.

A dlaczego w ogóle powinieneś/aś zainteresować się Content Marketingiem?

Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak interesujących informacji, aby klienci, interesując się nim, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.

Program Szkolenia Optimized Content Marketing

  • 9:30 Otwarcie rejestracji uczestników

  • 10:15 – 11:30 Wprowadzenie do Content Marketingu

    • Content Marketing (Marketing Treści) czy Native Advertising (Reklama Natywna)?
    • Inbound Marketing a Content Marketing i SEO
    • Czym się różnią od siebie i kiedy stosować?
    • Content Marketing, Social Media i SEO – jak to połączyć?
    • Jak działa content marketing?
    • Jak określić cel istnienia i sens tworzenia treści?
    • Jakie jest ROI content marketingu?

  • 11:30 – 12:30 Strategia Content Marketingowa

    • Content Marketing On-site i Off-Site
    • Content długi czy krótki?
    • Jak często publikować treści?
    • Jak znaleźć tematy na treści?
    • Jakie narzędzia wykorzystywać do researchu rynku?

  • 12:30 – 13:30 Rodzaje treści

    • Artykuły sponsorowane
    • Artykuły, E-booki, White paper, Opracowania
    • Reklama na blogach, kontakt z blogerami
    • Visual Marketing i Content wizualny
    • Video Marketing
    • Infografiki
    • Zdjęcia
    • Dlaczego UGC lepiej konwertuje?

  • 13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15 – 16:00 Jak tworzyć dobry content?

    • Jak stworzyć najlepszą jakościowo treść na dany temat?
    • Jak tworzyć atrakcyjne treści w trudnych branżach?
    • Jak znaleźć dobrego copywritera?
    • Jak tworzyć dobre treści kiedy nie lubisz/nie potrafisz pisać?
    • Evergreen content
    • Content curation
    • Content recycling
    • Checklista contentowa
    • Narzędzia contentowe
    • Update contentu, data publikacji a SEO?

  • 16:00 – 18:00 Marketing i Promocja Treści czyli Contnet Marketing

    • Jak promować treści?
    • Ile czasu na ten proces poświecić?
    • Jak prowadzić outreach i dotrzeć do blogerow, redakcji i dziennikarzy?
    • Moc guestbloggingu…
    • Jakie narzędzia wykorzystać do promocji?
    • Jak budować linki do swoich treści?
    • „Twórz wspaniały content, a linki pojawią się same?”
    • Content viralowy czy może link bait?
    • Social Media: Facebook/Google+/Twitter/YouTube/Instagram/Pinterest/LinkediIn
    • Monitoring internetu (Google Alerts, Sentione, Brand24 itp.)

  • 18:00 Panel Dyskusyjny

Szkolenia poprowadzą:

trener

Cezary Lech

Redaktor SprawnyMarketing.pl, autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania, pozycjonowania long tail a także innych aspektów marketingu w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się obsługą dużych podmiotów e-commerce, a także doradztwem w zakresie strategii obecności w internecie firm notowanych na warszawskiej giełdzie. Dyrektor marketingu MaxROY.com i GoldPosition.pl.

trener

Bartosz Berliński

Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.


Terminy i lokalizacje szkoleń SEO: Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing

Zarejestruj się na szkolenie
do rozpoczęcia
Warszawa ( 10.03 - 11.03.2016 )

10.03 - 11.03.2016

1970
Warszawa

10.03.2016

1270
Warszawa

11.03.2016

970
Warszawa
Poznań ( 07.04 - 08.04.2016 )

07.04 - 08.04.2016

1970
Poznań

07.04.2016

1270
Poznań

08.04.2016

970
Poznań
Gdańsk ( 19.04 - 20.04.2016 )

19.04 - 20.04.2016

1970
Gdańsk

19.04.2016

970
Gdańsk

20.04.2016

1270
Gdańsk
Wrocław ( 10.05 - 11.05.2016 )

10.05 - 11.05.2016

1970
Wrocław

10.05.2016

970
Wrocław

11.05.2016

1270
Wrocław
Kraków ( 04.10 - 05.10.2016 )

04.10 - 05.10.2016

1970
Kraków

04.10.2016

970
Kraków

05.10.2016

1270
Kraków
Zobacz wszystkie szkolenia >


Jeśli chcesz zapisać więcej niż jedną osobę, skorzystaj z Formularza Zamówień Grupowych - przygotowaliśmy specjalne rabaty dla zamówień mnogich!


Formularz zgłoszeniowy

Kwota na fakturze: 0 PLN z VAT







Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

 Jakie szkolenie wybrać

Pierwszego dnia skupimy się stricte na metodach pozycjonowania stron, które są skuteczne w dzisiejszych czasach, a także na Link Builidingu.
Drugi dzień
poświęcimy omawianiu strategii Content Marketingowych, a także związkowi Content Marketing z SEO i Social Media.
Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu SEO lub z Content Marketingu.

Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te tematy, zapraszamy na oba dni szkolenia.

Wiedza ze szkolenia SEO: Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu SEO i Content Marketingu przeszkoliliśmy już 720 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce. Zobacz opinie uczestników:

"Dobre kompedium wiedzy pozwalające usystematyzować podstawowe, gdzieś wyczytane informacje i rozwinąć je na wyższy poziom. Dodatkowo całość szkolenia znacznie poszerza świadomość problemu i skomplikowania zagadnień SEO."

Łukasz Adamczyk

Webdeveloper

"Bardzo dobre, intensywne szkolenie. Poruszane dużo ciekawych tematów z przykładami i objaśnieniami do narzędzi, które mogą pomóc w optymalizacji."

Dawid Pietrzak

Koordynator Działu Sprzedaży

"Szkolenie absolutnie spełniło moje oczekiwania. Tematyka została omówiona wyczerpująco, w sposób zrozumiały. Trenerzy mieli ogromną wiedzę teoretyczną oraz cenną wiedzę praktyczną, którą bez ograniczeń dzielili się z uczestnikami. Polecam to szkolenie. "

Agata Dzik

Kierownik ds. projektu

"Szkolenie było bardzo merytoryczne. Oparte na aktualnych przykładach i doświadczeniu prowadzących. Program szkolenia był bardzo napięty, ale trenerzy znaleźli czas, aby wyczerpująco udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania uczestników. Do każdego podchodzili z ogromnym szacunkiem.Jestem zadowolona, że wybrałam akurat to szkolenie. Polecam."

Dominika Janecka

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Zarejestruj się

Zarejestruj się i już następnego dnia po szkoleniu rozpocznij samodzielne działania SEO i Content Marketingowe

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań MaxROY.com, Chełmońskiego 8/4

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Kraków Best Western Kraków Old Town Świętej Gertrudy 6, 31-046 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Gdańsk Best Western Plus Arkon Park ul. Śląska 10,80-384 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Wrocław Best Western Plus Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

PR

Katarzyna Granops

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops@MaxROY.com

Szkolenia

Monika Pachciarz

+48 539 905 391

Szkolenia@MaxROY.com

Płatności

Karolina Krysztofek

+48 61 661 60 68

+48 882 041 091

Karolina.Krysztofek@MaxROY.com