Warszawa,16 – 18 kwietnia 2024
- Cena od 1197 PLN
- 3 dni, 3 konferencje
- Multikino Złote Tarasy, Warszawa
Ceny wzrosną za
Nie zwlekaj z zakupem, liczba biletów w aktualnej cenie jest ograniczona.
Kup biletPrawdopodobnie jedyna zgrywalizowana
konferencja na świecie
Od 16 do 18 kwietnia 2024 roku odbędzie się już XVII edycja konferencji I * Marketing&Technology! Zobaczymy się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Konferencja potrwa aż trzy dni, a my przygotowaliśmy na każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną: I * social media, I * marketing oraz nowość w języku polskim: I * AI. Będziesz mieć okazję poznać najnowsze narzędzia, trendy, strategie i innowacje. Dowiesz się, jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz tego, jak wdrożyć AI w swojej firmie.
Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni
Prelegentki i Prelegenci
Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu.
- Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych.
- W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media.
- Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy. Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera.
- Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów — promocję i REKLAMY PŁATNE. Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze.
Szkolenie prowadzi Artur Jabłoński
Niekwestionowany ekspert mediów społecznościowych, właściciel agencji digitalk, autor jednego z najpopularniejszych blogów o tematyce marketingowej, a także newslettera i podcastu “Konkretnie o marketingu”.
Program szkolenia
Social Media Manager
- Cele szkolenia: szkolenie kompleksowo wprowadzające w świat social mediów
- Zakres szkolenia: social media
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Artur Jabłoński
10:00 – 11:30 STRATEGIA
- Social media przyszłości – co nas czeka? Od Tik Toka po WeChata.
- Czy moja grupa docelowa jest na ____? Jak wybrać kanały, w których warto być obecnym
- Polacy w social media – garść danych o demografii i zachowaniach.
- Media własne, cudze, zdobyte – sposoby funkcjonowania w różnych kanałach jednocześnie
- Od akcji jednorazowych po egobaity – sprawdzone taktyki działań w social media
- Analityka mediów społecznościowych
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:15 KOMUNIKACJA
- Zasady działania algorytmu Facebooka i Instagrama,
- Treści, które przyciągają uwagę – niezależnie od kanału,
- Co łączy, a co dzieli najpopularniejsze media społecznościowe
- Angażujące grafiki i animacje – jak powinny wyglądać i jakimi narzędziami je stworzyć,
- Interesujący post, czyli jaki? Tekstowa strona postów i reklam. Jak pisać, żeby chcieli czytać i klikać.
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:15 MODERACJA
- Przydatne narzędzia social media managera – od tworzenia grafik przez proste animacje po zarządzanie profilami.
- Stymulowanie dyskusji i reagowanie na komentarze
- Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi poradzić
15:15 – 15:30 Przerwa kawowa
15:30 – 17:00 PROMOCJA
- Jak działają reklamy płatne w social media – struktura kampanii, typy targetowania, modele aukcyjne
- Podobieństwa i różnice między systemami reklamowymi na Facebooku, Instagramie, Linkedinie i Twitterze
- Sprawdzone sposoby dobierania grup docelowych,
- Kluczowe statystyki kampanii reklamowych – jak analizować wyniki i zarządzać raportami
17:00 – 18:00 Q&A
Więcej szczegółów o szkoleniu oraz trenerze na stronie szkolenia
Prelegentki i Prelegenci
Maciej Kautz
Rozpoczęcie konferencji
Youtuber
YouTube
Rafał Masny
Wszyscy będziemy Influencerami
0
0
1
5/6
4,84/6
Founder & Managing Parter
AdFather
James Behr
Wychowani w social mediach
0
1
1
3/3
5,25/6
Opis prelekcji
Znów inspirację do tematu znalazłem jadąc pociągiem na trasie Poznań – Warszawa. Mojej uwadze nie umknął fakt, że siedząca w przedziale ze mną mama i jej trójka dzieci nie zamieniły ze sobą nawet kilku zdań podczas niespełna 3 godzinnej podróży. To były raczej komendy. Siadaj! Trzymaj! Ścisz!
Chłopcy w zróżnicowanym wieku szkolnym między 8-14 rokiem życia (choć ekspertem nie jestem) całą drogę korzystali z tabletów.
Ich mama natomiast trzymała w ręku telefon i tylko co jakiś czas robiła sobie przerwę w scrollowaniu feedu, żeby podać swoim młodym towarzyszom kanapkę.
Ta obserwacja skłoniła mnie do refleksji. Myślami wróciłem na chwilę do czasów kiedy byłem w ich wieku, a moja mama rozmawiała ze mną w podróży samochodem lub pociągiem i wyjaśniała jak funkcjonuje świat. Cierpliwie odpowiadając na kolejne pytania.
Jestem urodzony w 1992 roku. Profil na Facebooku założyłem mając 17 lat, a wcześniej istniał dla mnie świat w którym nie było mediów społecznościowych na taką skalę. Mimo, że nie było ich w moim dzieciństwie mogę zaryzykować stwierdzenie, że dziś jestem od nich uzależniony.
Jak zatem funkcjonuje pokolenie wychowane w social mediach od najmłodszych lat?
88% ośmiolatków korzysta z mediów społecznościowych w swoim wolnym czasie, a w przypadku szóstoklasistów to 98%. Ponad połowa starszych nastolatków spędza w sieci do 6 godzin dziennie…
Dlaczego tak jest i jakie to może mieć społeczne konsekwencje? Opowiem podczas mojej prelekcji 16 lutego.
O prelegencie
Zarządza agencją AdFather, której działania obejmują takie obszary jak m.in. strategia, branding, social media, web design oraz produkcja contentu. Od ponad 4 lat autor rubryki poświęconej niestandardowym kampaniom publikowanej w magazynie sprawny marketing. Jako wykładowca akademicki (Collegium Da Vinci, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) dzieli się wiedzą z zakresu kreowania marki i wizerunku w rozmaitych branżach.
Marketing Strategy Consultant
mariyakallagova.com
Mariya Kallagova
User generated content – czy ludzie nadal ufają innym ludziom w internecie?
1
0
1
2/3
5,25/6
O Prelegentce
Partnerka w tribe47, agencji growth dla e-commerce. Od niedawna Marketing Director w Rozetka.pl. Przeszła długą drogę od specjalistki performance, przez dyrektorkę kreatywną, do dyrektorki marketingu. 10+ lat w digitalu. Specjalizuje się w kreacji, wzroście start-upów i e-commerce.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Rafał Masny, James Behr, Mariya Kallagova
Przerwa kawowa
CEO / Co-Founder
Spryciarze.pl
Marcin Radziwoń
Video marketing to dzisiaj nieodzowny element skutecznej strategii. Jak robić to dobrze?
1
0
1
6/6
5,17/6
Opis prelekcji
Poznaj 5 przydatnych wskazówek prosto od Marcina Radziwonia, który pokaże Ci jak wykorzystać potencjał filmów w tworzeniu angażujących treści.
Owner
www.teacherka.pl
Sylwia Dąbrowska
Visual storytelling w social mediach. Opowiadaj historie obrazem, kręcąc je swoim smartfonem — 7 prostych tipów do wdrożenia!
0
0
0
3/4
4,75/6
O Prelegentce
Sylwia Dąbrowska {Jako Video Teacherka} ponad 6 lat pomaga firmom i markom osobistym, profesjonalnie i lekko wypadać przed kamerą oraz świadomie budować spójny i wyrazisty wizerunek w sieci.
Każdego dnia, wspiera w budowaniu silnych, spójnych i rozpoznawalnych marek online dzięki wykorzystaniu contentu video.
Dla klientek i klientów tworzy strategie content video marketingowe:
Żeby angażować odbiorców,
Tworzyć wartościowe i skuteczne treści
Zwiększać liczbę klientów
Sprzedawać.
Żeby wyróżniać się na rynku.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Marcin Radziwoń, Sylwia Dąbrowska
Przerwa kawowa
Strateg marki i ekspert ds. social media
adriangamon.com
Adrian Gamoń
AI na LinkedInie
Jak wzmocnić markę osobistą i przyspieszyć działania, pozostając wiernym sobie
0
0
0
0/1
4,10/6
Social Media Manager
martynatarnowska.pl
Martyna Tarnowska
Czego nie mówi się głośno o byciu twórcą w social mediach?
Pierwszy raz na konferencji
O prelegencie
Założycielka pierwszej w Polsce stacjonarnej szkoły dla Social Media Managerów, w której szkoli i przygotowuje ludzi do zdobycia przyszłościowego zawodu.
Od 2020 właścicielka agencji social media, trener, buduje swoją markę osobistą w social mediach.
Jej misją jest zwiększanie świadomości firm w działaniach w mediach społecznościowych oraz wspieranie ich w podnoszeniu wyników sprzedażowych, usługi, które oferuje w agencji to prowadzenie profili w mediach społecznościowych, nagrywanie wideo, konsultacje, mentoringi oraz szkolenia indywidualne lub grupowe.
Z wykształcenia grafik, spędziła 9 lat pracując w największych korporacjach w Polsce, w centralach banków.
Po tym czasie postanowiła zrewolucjonizować swoje życie i pracować na własnych zasadach.
Prowadzi edukacyjne projekty długoterminowe takie jak Szkoła dla Social Media Managerów stacjonarnie lub online czy stacjonarna Akademia Social Media dla branży Beauty.
CEO
digitalk.pl
Artur Jabłoński
5 pytań o social media Twojej firmy, które musisz zadać samemu sobie lub swojej agencji
0
0
2
10/11
5,06/6
O prelegencie
CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Adrian Gamoń, Martyna Tarnowska, Artur Jabłoński
Przerwa kawowa
Influencer marketing & YouTube expert
Kamil Bolek
No trzymajcie mnie! Czyli jak wielkie bzdury o influencer marketingu można usłyszeć… w branży!
1
3
2
10/11
5,17/6
O prelegencie
Ekspert w zakresie wykorzystania digital influencerów w komunikacji marek i ekosystemu YouTube, były CMO i członek zarządu LTTM (LifeTube), wcześniej Head of Communication indaHash. PR-owiec i psycholog przekładający swoję wiedzę na działania w marketingu do 2012 r. Wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji marketingowych, juror konkursów branżowych, trener DIMAQ, szkoleniowiec i wykładowca wielu kierunków studiów (w tym MBA).
Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które przeprowadził, gdzie za każdym razem proszono go o podesłanie 'notki o sobie’, doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio w trzeciej osobie jest trochę dziwne i chyba czas coś z tym zrobić – całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: Dzielę się wiedzą o influencerach i YouTube – chętnie podzielę się również z Tobą!
Co-Founder & Creative Director
Lettly
Zuzanna Śleszyńska
Wypijmy za błędy – lessons learned z 9 lat współpracy z influencerami
0
0
0
2/2
5,04/6
O Prelegentce
Zuzanna Śleszyńska, współzałożycielka i dyrektorka kreatywna agencji influencer marketingowej Lettly. Od 10 lat działa w branży e-commerce i digital marketingu. Odczarowuje złą sławę rynku influencerów, tworząc kampanie dla marek tj. Zalando, HBO, Vichy, YSL, Skoda czy T-Mobile. Laureatka rankingu Forbes 30 under 30, mentorka programu Google Launchpad, wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego. W każdej prezentacji umieszcza przynajmniej jeden gif z Beyoncé.
CEO
Tears of Joy agency
Łukasz Kępiński
Czasem fakty, głównie mity. Co się mówi o influencer marketingu
2
1
0
3/3
5,52/6
O prelegencie
Piąty rok współtworzy i zarządza kreatywną agencją social media influencerską Tears of Joy. Wcześniej zarządzał działem social media w K2, rozwijał startup w Estonii. Kocha polskie plaże, męczy się oglądając Legię i gra na flipperach. Organizuje największe cykliczne wydarzenie dla Twórców – Środa #DzieńBloga.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Kamil Bolek, Zuzanna Śleszyńska, Łukasz Kępiński
Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!
Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok.
Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!
Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!
Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć
Szkolenie AI dla marketingu jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:
Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.
Czego dokładnie Cię nauczymy?
- Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
- Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.
W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy.
Program szkolenia
AI dla marketingu
- Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy
- Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu
- Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak
10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu
- Definicja AI i jej zastosowań w marketingu
- Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu
- Rzeczywistość prawna
10:30 – 11:45 Content i SEO
- Pomysły i wytyczne na treść
- Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu
- Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ
- Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?
- O jakości contentu AI słów kilka
- Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?
- Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI
- Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?
11:45 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach
- Personalizacja maili i komunikacji
- Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta
- Chatboty, czyli jak odpowiadać klientom nawet nie będąc online
- Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów
- Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)
- Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości
- Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi
15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI
- Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień
- Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki
16:15 – 16:30 Przerwa kawowa
16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI
- Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo
- Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru
17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów o szkoleniu na stronie szkolenia.
Prelegentki i Prelegenci
Maciej Kautz
Rozpoczęcie konferencji
Radca prawny
tomaszpalak.pl
Tomasz Palak
Temat zostanie ogłoszony wkrótce
1
3
3
11/12
5,37/6
O prelegencie
Radca prawny, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność w przedsiębiorców w internecie – prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.
Strategy Director
numbers & intuition
Michał Karolczyk
Strategia.exe – kliknij, aby kontynuować
0
0
0
1/1
5,09/6
Opis prelekcji
Dla marketera słowo „strategia” zbyt często oznacza zmorę… tak ze względu na jej brak, konieczność opracowania czy też wreszcie posiadania już jakiejś – lecz w formie oderwanej kompletnie od rzeczywistości. Dlaczego tak się dzieje? Czy istnieje idealny szablon strategii marketingowej oraz jak powinna wyglądać, by służyć osiąganiu celów, o których wszyscy w firmie myślą, że ma je realizować marketing? Od czego zacząć i jak przygotować, aby stała się stabilizującą osią nieustannie wirujących przedsięwzięć działu marketingu, a także skutecznym dupochronem przy trudnych pytaniach managementu i zespołu?
Creative Lead
Tears of Joy
Bartosz Walat
Dlaczego nie warto bardzo, bardzo chcieć. O schematach skutecznej narracji
0
0
1
1/1
5,39/6
Opis prelekcji
Skoncentruję się na analizie schematów narracyjnych, z których korzystają twórcy seriali Netflix. Jak wykorzystać je w storytellingu marki? Podczas prezentacji sprzedażowej? W content marketingu? Właśnie tego dowiesz się z mojego wystąpienia. W kontekście współczesnego świata, gdzie presja sukcesu jest ogromna, a oczekiwania względem wyników są nieustannie wysokie, warto zrozumieć paradoks nadmiernego chcenia i jego wpływ na efektywność.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Tomasz Palak, Michał Karolczyk, Bartosz Walat
Przerwa kawowa
Global Head
Employee Experience
Anna Gruszczyńska
Nowa rola marketingu: master of experience. Hot czy not?
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
O 50-ciu twarzach „experience” w organizacjach i kto gra w nich główne role (CX, EX, marketing?). A także jakie są największe wyzwania dotyczące budowania doświadczeń oraz sprawdzone strategie „X” (X jak experience), które działają nie tylko na prezentacjach. I jaka w tym wszystkim będzie rola marketingu?
O Prelegentce
W centrum jej zawodowych zainteresowań jest człowiek i jego doświadczenia po dwóch stronach biznesu (klienta i pracownika). Pasjonują ją liczby jako skuteczny i uniwersalny język do opisywania empatii z perspektywy celów biznesowych.
Przez ostatnie 2 lata pełniła rolę Global Head of Employee Experience w Grupie OLX, a wcześniej przez rok była Head’em People Analytics. Również w OLX współprowadziła, na stanowisku managera, transformację customer centricity między innymi dla marki Otodom.
Swoje międzynarodowe doświadczenie zdobywała w Szwajcarii nad pięknym jeziorem Genewskim w głównej siedzibie Philip Morris International na stanowisku Managera Trade Engagement.
Prywatnie od roku jest szczęśliwą mamą córeczki.
Senior Creative Director | Owner
Good for You
Wojciech Kardyś
CSR, Fundacje, Kampanie społeczne czyli jak robić marketing i pomagać jednocześnie
0
0
0
3/5
4,72/6
O prelegencie
Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu, i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie. Założyciel agencji konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat sześciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu oraz twórca video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic. Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Twórca bloga o social mediach i marketingu – Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks. Pracuje z takimi klientami jak Biedronka, JYSK Polska, Grupa Raben, Grupa Żywiec, Komisja Europejska, Coca-Cola HBC, Provident Polska i wiele innych.
mamwatpliwosc.pl
Aleksandra Radomska
ADHD w pracy – co warto wiedzieć, żeby na nim zarobić i nie zamordować
Pierwszy raz na konferencji
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Ania Gruszczyńska, Wojciech Kardyś, Aleksandra Radomska
Przerwa kawowa
Trener produktywności
maciejchrzanowski.com
Maciej Chrzanowski
Struktury autentyczności, czyli budowanie marki (osobistej) bez wsparcia AI?
Pierwszy raz na konferencji
Founder
PrezART
Kamil Kozieł
Praca na własnych zasadach – trudny przepis na sukces biznesu opartego na nazwisku
3
3
0
11/11
5,42/6
O prelegencie
Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Maciej Chrzanowski, Kamil Kozieł
Przerwa kawowa
Owner
devstyle.pl
Maciej Aniserowicz
Temat zostanie ogłoszony wkrótce
0
0
0
1/1
4,70/6
Head of Growth
cux.io
Kamila Kotowska
Jak wytrenować umysł analityczny, czyli po co marketerom te wszystkie dane
1
0
1
2/2
5,46/6
O Prelegentce
Od lat związana z branżą kreatywną. Prelegentka, trenerka, wykładowczyni. Prowadzi zajęcia ze studentami oraz szkolenia z efektywnej komunikacji. Jako entuzjastka Content i Growth Marketingu stawia przede wszystkim na nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowanie strategii kreatywnych. Ekspertka Behavior-Led Marketingu, który łączy kreatywność z analityką behawioralną i pracą z danymi. Mówi o sobie Creative MacGyver.
Szkoleniowiec
Bucki Pro
Piotr Bucki
Talk Triggers, Otaku i Maven
Jak zaprojektować wyzwalacze organicznych konwersacji i zredukować wydatki na reklamę
4
0
5
13/13
5,45/6
O prelegencie
Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Maciej Aniserowicz, Kamila Kotowska, Piotr Bucki
Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Na szkoleniu poznasz metody copywritingu i zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych
John Caples w książce ,,Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika – nie przekonamy klienta do zakupu samym zdjęciem produktu i kilkoma zdawkowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawie przygotowanej grafice.
Paweł Tkaczyk pokaże Ci, jak sprzedawać słowem i przede wszystkim – jak robić to dobrze.
Czego konkretnie się nauczysz?
- Sprawdzonych modeli perswazyjnych. Od AIDA (która ma już swoje lata) przez „od… do… w…” aż po ramki aspiracyjne. Pokażę Ci, jak zbudować personę i jaka jest najważniejsza umiejętność dobrego copywritera.
- Procesu pisania. Często mamy problem, żeby wpaść na pomysł, bo używamy niewłaściwych narzędzi lub procesów. Porozmawiamy o trzech etapach procesu pisania i optymalnych narzędziach.
- Połączenia tekstów z procesem decyzyjnym. Rozpoznanie, przypisanie do kategorii, afekt emocjonalny, rozróżnienie, obiekcje, sprzedaż. W każdym są inne techniki pisania.
Szkolenie prowadzi Paweł Tkaczyk
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Program szkolenia
- Cele szkolenia: umiejętność tworzenia dobrych tekstów, które wpływają na sprzedaż
- Zakres szkolenia: copywriting sprzedażowy
- Formy merytoryczne: szkolenie połączone z warsztatami
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Paweł Tkaczyk
10:00 – 11:45 Sprzedaż słowami – co tak naprawdę chcesz osiągnąć?
11:45 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 – 13:00 Jaki powinien być dobry tekst?
13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
13:45 – 15:00 Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków
15:00 – 16:00 Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?
16:00 – 16:15 Przerwa kawowa
16:15 – 17:00 Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?
Więcej szczegółów o szkoleniu oraz trenerze na stronie szkoleń.
#ilovemkt Afterparty
📆 17.04.2024
⏰ 21:00
#ilovemkt Afterparty to nie tylko zwykła impreza! To niepowtarzalna okazja, by kontynuować dyskusje, które rozpoczęliśmy jeszcze podczas konferencji, poznać innych entuzjastów marketingu i po prostu dobrze się bawić!
Dlaczego warto wziąć udział w #ilovemkt Afterparty?
• Nawiążesz nowe, wartościowe kontakty biznesowe
• Wymienisz się doświadczeniami z innymi profesjonalistami branży marketingowej
• Po dniu pełnym intensywnych prelekcji to idealne miejsce na chwilę relaksu i rozrywki.
• Odkryjesz pyszne drinki w open barze!
_________________
Uwaga: Wstęp na #ilovemkt afterparty tylko dla posiadaczy biletów w pakiecie Premium i VIP (udział stacjonarny). Nie ma możliwości zakupu osobnych wejściówek tylko na Afterparty.
Nie przegap okazji do zabawy w towarzystwie najlepszych ekspertów branży marketingowej!
Prelegentki i Prelegenci
Maciej Kautz
Rozpoczęcie konferencji
CEO
Top Online
Marcin Kamiński
Od superbohatera do transformacji biznesu
Asystent AI
0
0
0
1/1
5,03/6
Senior AI Engineer
CHAPTR
Agnieszka Mikołajczyk-Bareła
GenAI bez tajemnic: nietechnicznie o technologii
Pierwszy raz na konferencji
Strateg marki
MIDEA
Paweł Tkaczyk
Efektywność zespołów ludzie/AI – jak planować pracę asystentów AI?
2
0
3
11/14
5,08/6
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Marcin Kamiński, Agnieszka Mikołajczyk-Bareła, Paweł Tkaczyk
Przerwa kawowa
Director of Software Engineering
GSK
Marek Zieliński
Czego nie dowiesz się o AI od marketera
Pierwszy raz na konferencji
NLP Assistant Professor
NASK
Inez Okulska
Pokaż kotku, co masz w środku: możliwości, rodzaje i wpływ wyjaśniania modeli AI na użytkowników
0
0
0
1/1
4,98/6
O Prelegentce
Dr Inez Okulska – naukowczyni i ekspertka AI z doświadczeniem w inżynierii oraz humanistyce. Autorka algorytmów, zbiorów danych oraz publikacji wszelakich. Założycielka Zakładu Inżynierii Lingwistycznej i Analizy Tekstu w NASK-PIB, była Dyrektor Departamentu Innowacji i Technologii w Ministerstwie Cyfryzacji.
Jako badaczka realizuje projekty związane m.in. z cyberbezpieczeństwem, przede wszystkim na poziomie detekcji i klasyfikacji niepożądanych treści. Lubi drążyć, więc chętnie bada potencjał wyjaśnialności oraz intepretowalnych algorytmów uczenia maszynowego, by nie tylko wiedzieć „jak”, ale też „dlaczego”.
Wyróżniona w rankingu Top100Woman in AI in Poland, autorka licznych wystąpień, w tym na TedX oraz I Love Marketing, gdzie ludzkim językiem opowiada o nieludzkiej inteligencji.
Prompt Engineer
promptowy
Piotr Olszewski
Jak moja wygenerowana przez AI Klara została poderwana przez całą chmarę celebrytów
Pierwszy raz na konferencji
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Marek Zieliński, Inez Okulska, Piotr Olszewski
Przerwa kawowa
CEO
Escola
Krzysztof Wojewodzic
Za kulisami AI: 7 niezmiennych praw, które ukształtują przyszłość sztucznej inteligencji
Pierwszy raz na konferencji
CTO
Yepp AI
Piotr Gerke
AI: rewolucja dopiero przed nami?
Pierwszy raz na konferencji
CEO, co-founder
Forward Operators
Bartek Pucek
Temat zostanie ogłoszony wkrótce
0
0
0
2/2
4,71/6
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Krzysztof Wojewodzic, Piotr Gerke, Bartek Pucek
Przerwa kawowa
Konsultant | Mówca | Trener
Anna PRO
Anna Prończuk-Omiotek
12 kroków jak stworzyć Twój klon
0
0
0
1/2
4,54/6
SEO Director
Fabryka Marketingu
Mateusz Malinowski
Jak AI zmieni SEO?
0
1
0
1/1
5,45/6
Opis prelekcji
AI stało się istotnym czynnikiem procesu pozycjonowania. Wszyscy lubimy korzystać z narzędzi, które ułatwiają nam życie. W tym przypadku jednak ma dalej idący wpływ, bo zmienia całe środowisko, łącznie z wyszukiwarką Google. Czy jesteś gotowy wejść w erę, gdzie sztuczna inteligencja nie tylko wspiera, ale i przekształca świat SEO?
O prelegencie
Dyrektor SEO w Fabryce Marketingu, między 9 a 17 pasjonat SEO, AI i Content Marketingu.
TomaszGuzik.pl
Tomasz Guzik
Jak zdominać marketing i sprzedaż dzięki AI w 2024 roku
Pierwszy raz na konferencji
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Anna Prończuk-Omiotek, Mateusz Malinowski, Tomasz Guzik
Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Najbardziej kompleksowe szkolenie z zakresu profesjonalnego influencer marketingu.
Od 10 edycji występuję na #ilovemkt, opowiadając przede wszystkim o influencer marketingu. Nie raz udało się nawet wskoczyć dzięki temu na podium, a raz nawet wygrać.
Każdorazowo jednak wszystko musiałem ograniczać do krótkich 18 minut – okrajać, wybierać, kondensować, rezygnować z niektórych elementów… aż do teraz! Bo tym razem będę miał cały dzień – żeby przekazać wszystko, co wiem o skutecznym influencer marketingu!
Przygotowałem dla Was interaktywne i najbardziej kompleksowe szkolenie z influencer marketingu dostępne obecnie na rynku. W całości oparte o unikatowe dane i analizy, badania z zakresu psychologii ekonomicznej, dekadę doświadczeń biznesowych, pogłębione case studies i praktyczne przykłady.
Całość postaram się poprowadzić w możliwie najbardziej angażujący, interaktywny i przystępny sposób 🙂
Szkolenie prowadzi Kamil Bolek
Mam ponad 10 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej, w tym 8 w branży influencer marketingu. Byłem CMO i członkiem zarządu LTTM/ LifeTube (największej sieci partnerskiej YouTube i agencji influencerskiej w regionie CEE) oraz Head of Communication indaHash.
Jestem wykładowcą MBA oraz studiów podyplomowych m.in. Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium da Vinci, SWPS, AGH, WSB) oraz trenerem IAB DIMAQ, arbitrem Komisji Etyki Reklamy, członkiem kapituły Forum IAB, jurorem konkursów branżowych.
Program szkolenia
Profesjonalny Influencer Marketing
- Cele szkolenia: przekazanie uczestnikom najlepszej wiedzy, umiejętności, narzędzi i kompetencji w zakresie influencer marketingu i współprac z twórcami internetowymi
- Zakres szkolenia:
- WIEDZA: oddzielisz potoczne przekonania od profesjonalnej wiedzy, zrozumiesz fenomen ekonomii twórców i influencer marketingu, poznasz dane, kluczowe pojęcia, przepisy prawne i przykłady realizacji.
- UMIEJĘTNOŚCI: nauczysz się wyszukiwać, dobierać, wyceniać, weryfikować influencerów i dobierać ich świadczenia do swoich celów (a także marki i grupy docelowej), a całość ułożysz w powtarzalny i profesjonalny proces.
- NARZĘDZIA: poznasz narzędzia, dokumenty, procesy i najlepsze praktyki w zakresie kampanii influencerskich.
- WSPÓŁPRACA: nauczysz się efektywnie współpracować z agencjami influencer marketingu, sieciami partnerskimi (MCN), twórcami internetowymi.
- Formy merytoryczne: wykład, case studies, praktyczne ćwiczenia, dyskusje i Q&A
- Materiały: prezentacja dostępna po szkoleniu oraz polecane ebooki, strony internetowe i in. źródła wiedzy
- Prowadzący: Kamil Bolek
10:00 – 11:00 Fenomen influencerów – dlaczego marki sięgają po influencer marketing
- Konsumpcja mediów w Polsce i na świecie: konsekwencje dla reklamodawców
- Wpływ na media-mix
- Ekonomia twórców: megatrend zmieniający rynek mediów i digital marketing
- Najnowsze dane i statystyki dot. influencerów oraz ich odbiorców (kto i dlaczego śledzi influencerów)
- Podsumowanie korzyści płynących z wykorzystania influencerów
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa
11:15 – 13:00 Dobór influencerów do kampanii
- Twórca, ambasador, KOL, celebryta, influencer – definicja influencer marketingu, rozróżnienie kluczowych pojęć
- „Składowe influencera” i kluczowe zmienne
- Miejsce influencer marketingu w strategii marketingowej i kampaniach: cele, jakie realizować mogą influencerzy; miejsce w ścieżce zakupowej i lejku marketingowym
- Wizerunek influencera
- Celebryci vs influencerzy
- typologie wizerunków influencerów
- User-tester-expert: autorytet i produkt w użyciu
- Kluczowe zasady doboru wizerunku do marki i celu
- Zasięg influencera
- Największe mity i najczęstsze błędy (+przykłady)
- Podział (piramida) influencerów i engagement rate
- Jak i w czym mierzyć zasięg (kluczowe wskaźniki / KPI)
- 1 gwiazda vs wielu „małych”
- Content influencera
- Różnice pomiędzy platformami
- Platformy a cele marketingowe (+case studies)
- Kategorie tematyczne (różnice i możliwości wykorzystania, przykłady)
- Formaty treści influencerów (+case studies)
- Dobór-podsumowanie: zmienne ilościowe i jakościowe
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 14:45 Kampanie i relacje z influencerami
- Lista i rodzaje świadczeń
- Mniej oczywiste sposoby na współprace i maksymalizację potencjału: m.in. whitelisting, dark posting, SEO, programy afiliacyjno-ambasadorskie, działania multiplatform, crossy, takeovers, wykorzystanie list remarketingowych, lookalikes, YT Select i inne (+przykłady)
- PR i sprytne sposoby na “darmowy” influencer marketing (+przykłady)
- Budowa relacji i partnerstwa: marka-agencja/sieć-influencer
- Ewolucja i przyszłość influencer marketingu (co-branding, metaverse, live commerce, vTubers, wirtualni influencerzy, AI)
14:45 – 15:15 Pomiary, analiza i raportowanie kampanii
- Operacjonalizacja zmiennych – kluczowe wskaźniki (KPI)
- Sposoby na pomiar efektywności
15:15 – 15:30 Przerwa kawowa
15:30 – 16:30 Ekosystemy influencer marketingu w Polsce
- Sieci (MCN), agencje, domy mediowe, platformy – różnice, wady i zalety
- Perspektywy zmian i rozwoju
16:30 – 17:00 Prawne aspekty influencer marketingu
- Rekomendacje UOKiK i oznaczanie współprac
- Branże sensytywne i regulowane
- Prawo autorskie i własność intelektualna: najczęstsze błędy
- Najlepsze praktyki w zakresie umów z influencerami (i klientami)
17:00- 17:30 Najważniejsze dokumenty i narzędzia
- Research: jak wyszukiwać i weryfikować influencerów
- Brief: elementy specyficzne w briefowaniu twórców (lub agencji influencerskich)
- Najlepsze praktyki: karty do’s & don’ts
- Zarządzanie kryzysowe i minimalizacja ryzyka
17:30 – 18:00 Podsumowanie
- Pełen proces kampanii influencerskiej
- Najczęstsze błędy
- Q&A
Prelegentki i Prelegenci
Martyna Tarnawska
Rozpoczęcie konferencji.
Dyrektor ds. Klienta
Black Red White
Marcin Charkiewicz
Temat zostanie ogłoszony wkrótce.
Director
(Kearney Ignite, EMEA) w Kearney
Izabela Kisilowska
Temat zostanie ogłoszony wkrótce
Prezes
Strategy&Results
Janusz Kamieński
Temat zostanie ogłoszony wkrótce.
Anna Karasińska
O prelegencie
Customer Experience & Operational Excellence Manager w EWL Group
Customer Experience Manager
NapoleonCat
Aleksandra Naborczyk-Staniewska
Temat zostanie ogłoszony wkrótce.
Autorka książki
Zrób z klienta przyjaciela
Ewelina Ciach
Temat zostanie ogłoszony wkrótce.
Prezes Groupe
SEB Polska (marki Tefal, KRUPS i WMF)
Radek Matuszewski
Temat zostanie ogłoszony wkrótce.
Opis prelekcji
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na różnych stanowiskach w obszarze sprzedaży i marketingu w takich firmach jak Coca-Cola, Unilever, Danone. Od 10 lat jest liderem Groupe SEB Polska i wspólnie z zespołem rozwija biznes takich marek jak Tefal, KRUPS i WMF w Polsce, krajach bałtyckich i do niedawna w Ukrainie. Współautor książki „DBAM, czyli rebelia w korporacji” o transformacji, jaką przeszła Groupe SEB w Polsce od tradycyjnej hierarchicznej do progresywnej organizacji, której kultura pracy nazwana DBAM oparta jest o AUTONOMIĘ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ i ZAUFANIE. Miłośnik sportu, a szcze- gólnie piłki nożnej, którą ogląda oraz kolarstwa i tenisa, które aktywnie uprawia.
Dagmara Pakulska & Adrian Martinez
Rozpoczęcie konferencji.
Konsultant
gojtowska.com
Maja Gojtowska
Piękne umysły. Dlaczego neuroróżnorodność to przyszłość pracodawców?
0
1
0
5,56
Opis prelekcji
O różnorodności na rynku pracy mówi się dużo. Rośnie odsetek firm, które zwracają uwagę na różnorodność płci, wieku, narodowości wspierają pracowników z należących do mniejszości seksualnych. Przed pracodawcami jednak kolejny krok w walce o tworzenie różnorodnych miejsc pracy. Jest nim otwarcie na neuroróżnorodność: kandydatów i pracowników w spekturym autyzmu, z ADHD, ADD, dysleksją, dyskalkulią, czy zespołem Tourette’a. Tylko od czego zacząć pracę z tak trudnym, bo nieznanym dla zdecydowanej większość populacji tematem?
O Prelegentce
Maja Gojtowska – wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Obserwatorka trendów HR, konsultantka, facylitatorka, trenerka, prowadząca szkolenia i webinary. Autorka dwóch HR-owych bestsellerów książkowych „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?” oraz „Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”.
Employer Branding & Communication Consultant
m-jablonowski.com
Mateusz Jabłonowski
Dlaczego potrzebujemy całej tej gadki o różnorodności i inkluzywności?
-3
0
1
5,44
Opis prelekcji
2024 a my nadal dyskutujemy – potrzebne, czy nie? Różnorodność się opłaca? Inkluzywna komunikacja to nie chwilowy trend? Przyjrzyjmy się zatem tematowi od strony danych i nauki, sprawdźmy jak sytuacja wygląda w rzeczywistości oraz czy działania z obszaru diversity & inclusion to chwilowy trend, potrzeba czy może odpowiedź jest jeszcze inna?
O prelegencie
Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Autor książki „Employer Branding. Praktyczny podręcznik”. Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad sześć ostatnich lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.
Managing Partner
HireWise
Iwona Borawska
Strategicznym okiem HR: Jak zmienić obawy biznesu w strategię sukcesu?
1
0
0
5,51
Opis prelekcji
Strategiczny HR to temat odmieniany dziś przez wszystkie przypadki, tylko co on oznacza w praktyce biznesowej?
Wielu managerów wciąż nie wie, jak HR może wspierać ich w codziennych sytuacjach i w jaki sposób pomaga w realizacji celów. Wielu managerów zwyczajnie boi się, że HR „rozmiękcza” twardy biznes.
A tymczasem to właśnie HR jest fundamentem skutecznej strategii. Lubię pracować na konkretnych dowodach, dlatego prześledzimy wyniki badania ponad 200 organizacji, które podzieliły się z nami swoimi największymi potrzebami. Spojrzymy na to, czego ten biznes najbardziej się boi i co może zrobić HR, żeby managerowie traktowali nas jak partnerów.
O Prelegentce
Iwona Borawska – życie zawodowe dzieli pomiędzy sprzedaż i HR. Jest wspólniczką i konsultantką sprzedaży w Sellwise, gdzie pracuje z firmami B2B nad rozwojem ich strategii oraz skalowaniem biznesu. Założyła i prowadzi Hirewise – agencję rekrutacyjną specjalizującą się w stanowiskach sprzedażowych i marketingowych, która rzetelnie weryfikuje dopasowanie kandydatów do procesu i modelu biznesowego klienta.
Prowadzi podcast „Budowanie skutecznych zespołów”, w którym dzieli się dobrymi praktykami z obszaru zarządzania.
Konsultant
How2hr
Olga Żółkiewicz
Ten, w którym współpraca się kończy – o tym jak (nie) zwalniać.
5,23
Opis prelekcji
Dużo mówimy o trendach i o tym, jak ulepszyć HR-ową rzeczywistość.
Są jednak tematy, o których mówi się znacznie mniej, choć mają ogromny wpływ na całą organizację. Jednym z takich trupów z HR-owej szafy jest zwalnianie i o zwalnianiu właśnie porozmawiamy sobie podczas mojej prezentacji. Bo w końcu firmę poznaje się po tym, jak zaczyna, ale i kończy współpracę.
O Prelegentce
HR-owiec z sercem do marketingu. Konsultantka w obszarach Employer Branding, Employee & Candidate Experience i komunikacji wewnętrznej. Z wykształcenia psycholog oraz EB-owiec z certyfikatem AgilePM oraz ICP-AHR, a także certyfikowana facylitatorka. Pomysłodawczyni i współautorka książki „Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu”. Na co dzień aktywna na Instagramie (how2hr).
CEO
Jobhouse
Natalia Bogdan
Niesztampowa rekrutacja – jak przełamać schemat i kreatywnie pozyskiwać talenty.
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Tradycyjne metody rekrutacji, czyli zamieszczenie ogłoszeń o pracę i bierne oczekiwanie na spływ aplikacji, a potem zadanie kilku oklepanych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej może okazać się niewystarczające, aby pozyskać wyjątkowych kandydatów.
Jeżeli chcesz osiągać efekty inne niż wszyscy, musisz działać inaczej. Włącz kreatywność, działaj nieszablonowo, pokażę Ci jak.
O Prelegentce
Natalia Bogdan – prezeska agencji pracy Jobhouse, headhunterka z ponad 18-letnim doświadczeniem, wykładowczyni akademicka, autorka książki “Biblia rekrutacji” i kursu dla rekruterów RekruMasters, szkoleniowiec, zdobywczyni tytułu Bizneswoman Roku, influencerka HR. Na co dzień łączy ludzi – najlepszych pracowników z najlepszymi pracodawcami. Przez ponad 13 lat działalności Jobhouse wraz z zespołem pomogła ponad 1000 firm i 20 000 kandydatom. Od 8 lat prowadzi coroczne badanie „Szczęście w pracy Polaków”, które edukuje pracodawców w zakresie dbania o dobrostan pracowników.
founder & CEO
HR Hints
Róża Szafranek
Pierwszy raz na konferencji
O Prelegentce
Róża Szafranek – founder & CEO HR Hints, owner & CEO Culturivy® Institute. Liderka i ekspertka w dziedzinie efektywności organizacyjnej na styku rynek-biznes-ludzie. Do portfolio Róży i jej zespołu należą takie firmy jak m.in.: ShopRunner (by Fedex), Codewise (by CentralNic), Going (by empik), Kulczyk Investments, Inovo Venture Partners, Ramp Network, Infermedica, Aleph Zero, LiveKid, Vue Storefront, JOKR, Foodsi, Tech to the Rescue, Archdesk, edrone, Market One Capital, Radio357, Plente, G2J Consulting, Endego. Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w międzynarodowych akceleratorach i organizacjach m.in. Founder Institute, 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB Chicago. Wykładowczyni akademicka (m.in. Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Jagielloński) i autorka książki “Culturivy: The Power of Changing a Workplace”, która opisuje autorską metodę budowania efektywnych organizacji – Culturivy®. Prowadzi podcast “Ludzie z pracy” powered by Culturivy® Institute, w którym adresuje codzienne wyzwania w relacjach i komunikacji z ludźmi z pracy. Została wyróżniona m.in. na liście 100 Kobiet 2022 wg Forbesa, 100 najbardziej inspirujących kobiet ekosystemu startupowego CEE według Vestbee VC i 23 Kobiet Roku 2023 wg My Company Polska.
CEO
Agencja Employer Branding
Szymon Motławski
Jak zaszaleć i nie żałować? O kolaboracji marek osobistych z markami pracodawców.
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Czy celebryci w kampaniach employer branding to dobry pomysł? Zapraszam do zajrzenia za kulisy kampanii marek pracodawców z udziałem Roberta Makłowicza i prof. Aleksandry Przegalińskiej.
O prelegencie
Socjolog mediów i rynku, zawodowo związany z branżą HR od czternastu lat. Początkowo realizowałem projekty rekrutacyjne w branżach finanse i prawo dla Klientów agencji doradztwa personalnego (PGB HR). Następnie jako Recruitment Advisor w Humanway wdrażałem i rozwijałem pierwszy polski ATS – system online wspierający rekrutację. W latach 2012-2019 pracowałem dla Grupy Agora SA, jako Employer Branding Art Director/ Bussiness Owner Pracownia EB. Moje projekty dla takich marek, jak Arla, Budimex, Goldenline czy Oney zdobyły kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych. Często preleguję na konferencjach branżowych: Kongres Kadry, HR Factor, Perspektywy HR, International Recruitment Congress by SAZ, EB Masters, EB Leaders Trainings i wiele innych. Moje teksty i opinie publikowane są przez takie media, jak Personel Plus, Personel i Zarządzanie, BRIEF, PRoto.pl czy Gazeta Wyborcza. W 2014 roku przedstawiłem autorską definicję employer brandingu, która znalazła się w słowniku kluczowych pojęć w serwisie NowyMarketing.pl. Kilkukrotnie gościłem, jako ekspert w radiu TOK fm, w audycji „Strefa Szefa”. Byłem pomysłodawcą i członkiem Jury największego w Polsce konkursu wyróżniającego działania employer brandingowe – EB Kreator. Do dziś wykładam na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na pierwszych studiach employer branding w Polsce. W czerwcu 2019 zdecydowałem pójść swoją drogą tworząc Agencję Employer Branding – butikową firmę doradczą, specjalizującą się w EB i marketingu rekrutacyjnym. Prowadzimy tylko z kilkoma markami rocznie, co zapewnia jakość i skuteczność prowadzonych działań.
Dyrektor strategiczny
Be About Hybrid Agency
Maciej Hassa
Temat zostanie ogłoszony wkrótce
O prelegencie
Założyciel i współwłaściciel agencji specjalizującej się w employer brandingu, doradztwie biznesowym i marketingu. Autor wielu publikacji, wykładowca akademicki, ale i społecznik. Twórca zespołów doradztwa strategicznego, a po stronie klienta osoba odpowiedzialna za m.in.: komunikacją wewnętrzną, eventy, PR i marką pracodawcy. Od kilkunastu lat z sukcesami zajmuje się budowaniem wizerunku marek.
HR Business Partner Manager
Just Join IT
Marcin Nowosad
Jak zabić spontaniczność w procesie firmowego on&offboardingu: czyli garść porad od HRowego pacyfisty.
4,93
O prelegencie
Mentor, coach, trener, PR-owiec, Human Lover. Od prawie 10 lat zakochany w branży HR praktyk. Na co dzień jako HR Business Partner Manager w Just Join IT / Rocket Jobs – wspiera managerów, board oraz CEO w rekrutacji, onboardingu, zarządzaniu talentami, a także wszelkich zmianach czy decyzjach personalnych. Nie zapomina również o utrzymaniu satysfakcji całej załogi. W wolnych chwilach fan gotowania, dźwięków z winyli oraz trekkingu po maderyjskich lewadach.
Konsultantka i ekspertka
paulinamazur.com
Paulina Mazur
Temat zostanie ogłoszony wkrótce.
1
0
0
5,57
O Prelegentce
Ekspertka HR (human relations), specjalizująca się z zagadnieniach dot. komunikacji i współpracy międzypokoleniowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli konsultanta, szkoleniowca, prelegenta na największych branżowych scenach (I love marketing, EBShow, TEDx Warsaw Woman, Linkedin Local, InfoShare). Propaguje odpowiedzialny employer branding, wspiera pracodawców w budowaniu nie tylko atrakcyjnych, ale przede wszystkim angażujących miejsc pracy. Były członek zarządu firmy doradczej BIGRAM, autorka bloga www.paulinamazur.com. Od 2022 roku mieszka w Pradze pracując nad transformacją kultury organizacyjnej w wiodącej spółce z branży chemiczno-energetycznej.
Founder
Bee Talents
Aleksandra Pszczoła
Temat zostanie ogłoszony wkrótce.
Pierwszy raz na konferencji
O Prelegentce
Przedsiębiorczyni, prelegentka, doradczyni, oraz założycielka Bee Talents. W branży tech od 2010, gdzie przeszła drogę od budowania aplikacji mobilnej do stworzenia firmy rekrutacyjno-consultingowej. Razem ze swoim zespołem znajduje najlepsze talenty dla firm z branży IT w Polsce i na świecie, dzieli się wypracowanymi praktykami szkoląc rekruterów, wspiera swoją radą jako advisor dla start-upów. Prelegentka na licznych wydarzeniach branżowych, autorka artykułów poświęconych rekrutacji i EB, w 2019 wyróżniona w raporcie Strong Women in IT, a od 2020 członkini Enterpreneur’s Organization (EO). Wydawca polskiego przekładu książki “Powerful” Patty McCord. W 2019, założone przez nią Bee Talents zostało wyróżnione w konkursie Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz w konkursie LinkedIn Talent Awards w kategorii najbardziej innowacyjna agencja rekrutacyjna. Prywatnie mama trójki dzieci, a także pasjonatka górskich wędrówek.
Sprawdź bonusy i wybierz bilet
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard
Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach
Materiały video z XVI edycji konferencji (poprzednia edycja) WARTOŚĆ: 2170 zł
Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI
Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing
Materiały video z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł
Wydzielone najlepsze miejsca na widowni
Dostęp do archiwum wiedzy sprawny.marketing – akademia oraz poprzednie wydania magazynu
Udział w afterparty, 17.04.2024 Open bar dla uczestników WARTOŚĆ: 350 zł
Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing
Duża paczka konferencyjna
Mała paczka konferencyjna
Dostęp do kursów online
Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
Dlaczego warto?
1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
2
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
5
Epickie Afterparty #ilovemkt
Impreza odbywa się po trzecim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.
6
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
7
I Love Marketing loves eco!
Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ilu uczestników pojawi się na konferencji! Co więcej, razem z Brita ustawimy na terenie konferencji dyspensery z wodą oraz wręczymy Ci butelkę wielokrotnego użytku z filtrem, z której skorzystasz podczas całej konferencji, a następnie w biurze lub w domu 🙂
8
Paczka konferencyjna
Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
9
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!
Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 13 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.
10
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!
Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.
11
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.
12
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku
Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂
13
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
14
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing
W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!
FAQ
Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.
Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.
Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂
Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.
Na fakturze widnieje nazwa biletu, rodzaj pakietu, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂