Jakie szkolenie wybrać?

Wiesz już coś o marketingu internetowym, ale nie wiesz, na jakie szkolenie zdecydować się najpierw?
A może dopiero zaczynasz swoją przygodę z e-marketingiem i nie wiesz, od czego powinieneś/aś zacząć?
Ten artykuł pomoże Ci w dokonaniu właściwego wyboru!

Co dla początkujących?

Jeśli dopiero zaczynasz, proponujemy, żebyś na początek zainteresował/a się szkoleniem Skuteczny e-marketing – ono wprowadzi Cię ono w temat marketingu online i poznasz na nim m.in. takie zagadnienia, jak: Social Media Marketing, Branding, Copywriting, E-mail Marketing, SEO, UX oraz big data. To dobry wstęp, żeby później zgłębiać już bardziej szczegółową wiedzę z wybranego zagadnienia, które Cię szczególnie zainteresuje.

To szkolenie okaże się inspirujące także dla osób, które już jakiś czas prowadzą działania marketingowe w sieci – w sposób przystępny pomoże uporządkować wiele spraw budzących wątpliwości e-marketerów.

Jeśli chcesz natomiast zgłębić szczegółowo wybrane zagadnienie, ale nie wiesz, od czego powinieneś/aś zacząć w swojej firmie, reszta niniejszego tekstu powinna rozwiać te wątpliwości.

W które działania marketingowe powinieneś zainwestować?

Marketing internetowy składa się z wielu działów – działania promocyjne w sieci prowadzimy m.in. w mediach społecznościowych, w wyszukiwarce Google, za pomocą e-mail marketingu czy kampanii bannerowych.

Jeśli Twoje działania marketingowe w Internecie skupiają się tylko na 1-2 kanałach dotarcia do użytkownika, to znaczy, że popełniasz błąd. Znasz przysłowie ,,nie wkładaj wszystkich jaj do tego samego koszyka”? Dokładnie tak samo jest z marketingiem internetowym – musimy prowadzić swoje działania w wielu kanałach, żeby wykorzystać wszystkie szanse biznesowe. Opisaliśmy to zagadnienie szczegółowo w osobnym artykule.

Przyjrzyj się poniższemu, rozbudowanemu wykresowi z Google Analytics:

Dywersyfikuj źródła ruchu

Teraz zastanów się, nad jakim źródłem ruchu na swoją stronę chciałbyś mocniej popracować?

 

Search (Organic i Paid) – ruch z wyszukiwarki

 

Jeśli czujesz, że Twoja firma za mało reklamuje się w wyszukiwarce i nie wykorzystuje potencjału Google, koniecznie powinieneś zainteresować się szkoleniami SEO i Google AdWords.

Pamiętaj, że w dzisiejszych czasach wszyscy czegoś szukają w Google – rozwiązań swoich problemów czy konkretnych produktów. Naszym zadaniem jest to, by szukając, znaleźli też naszą firmę.

Szkolenie SEO dotyczy tematyki pozycjonowania, a więc dzięki niemu dowiesz się, co musisz zrobić, żeby Twoja firma znalazła się wysoko w naturalnych wynikach wyszukiwania Google.

Szkolenie AdWords dotyczy natomiast płatnej reklamy w Google – na pewno zauważyłeś/aś, że kilka pierwszych wyników w wyszukiwarce jest oznaczonych żółtym napisem ,,reklama”. Ty także możesz reklamować się w tym miejscu i jest to bardzo skuteczna forma promocji.

 

Program szkolenia SEO: Pozycjonowanie i Link Building

Program szkolenia Google AdWords

 

Referral – ruch z witryn odsyłających, innych niż wyszukiwarki

 

Bardzo ważne jest to, żeby internauci docierali na Twoją stronę nie tylko z Twoich reklam czy profili w serwisach społecznościowych, ale też z zewnętrznych źródeł (z innych stron niż Twoja).

To ważne z punktu widzenia pozycjonowania stron (strona jest tym wyżej w Google, im więcej witryn do niej linkuje), ale też ze względu na to, że współczesny użytkownik Internetu przed dokonaniem zakupu szuka informacji na temat produktu i będzie dobrze dla Ciebie, jeśli mu je dostarczysz, a nie tylko będziesz przedstawiał reklamę sprzedawanego przez Ciebie produktu.

 

Wyobraź sobie, że chcesz kupić okna, ale nie wiesz, na jakie się zdecydować. Szukasz w sieci informacji na ten temat i znajdujesz ciekawy poradnik przedstawiający wady i zalety poszczególnych rozwiązań. Szperasz dalej w Internecie i widzisz, że na kilku różnych stronach ten sam poradnik jest polecany. Następnie zauważasz, że jego autorem jest producent okien. Wchodzisz na jego stronę, widzisz, że mają więcej praktycznych porad i już wiesz, że naprawdę znają się na tym, co robią. Wybierasz właśnie tego producenta.

 

Tak działa content marketing – polega na tworzeniu ciekawych treści, które mają zainteresować Twojego potencjalnego klienta i doprowadzić do tego, że zainteresuje się on także Twoją firmą i jej produktami/usługami. A żeby tworzyć ciekawe treści, przydadzą się umiejętności tworzenia interesujących opowieści, a więc storytelling.

 

Program szkolenia Optimazed Content Marketing

Program szkolenia Storytelling: zdobywaj klientów za pomocą angażujących opowieści

 

Social Media – ruch z portali społecznościowych

 

Musisz się promować tam, gdzie są Twoi klienci. Codziennie miliony osób logują się w różnych serwisach social media i z pełnym zaangażowaniem śledzą to, co się na nich dzieje. Wykorzystaj ten potencjał.

Największym serwisem jest oczywiście Facebooku, który ma obecnie 1,49 mld aktywnych użytkowników każdego miesiąca, ale pamiętaj też o innych serwisach społecznościowych – być może Twoja grupa docelowa najwięcej czasu spędza na Instagramie czy Snapchacie?

Pamiętaj też, że w wielu profesjach bardzo ważne jest budowanie swojego wizerunku jako eksperta branżowego na portalach skupiających ludzi aktywnych zawodowo – jak można tam zaistnieć, dowiesz się na szkoleniu LinkedIn&SlideShare.

 

Program szkolenia Facebook Marketing i Facebook Ads

Program szkolenia Marketing w social media (Twitter, Instagram, Pinterest, Snapchat)

Program szkolenia LinkedIn&SlideShare

 

Direct – bezpośrednie wejścia na naszą witrynę

By ludzie wchodzili bezpośrednio na stronę naszej firmy i szukali jej w sieci, musimy zadbać o jej odpowiedni PR, a także o budowanie wizerunku naszej marki. Tego nauczysz się na szkoleniach z Pawłem Tkaczykiem i z Katarzyną Dworzyńską.

A jeśli dużo osób będzie wchodzić na Twoją stronę, możesz także na niej zarabiać – nauczy Cię tego Marcin Kosedowski, ekspert w tej dziedzinie, który pracował już z ponad 300 różnymi witrynami internetowymi.

 

Program szkolenia Cyfrowy PR – jak spopularyzować swoje treści w sieci?

Program szkolenia Jak zbudować silną markę własnej firmy?

Program szkolenia Jak zarabiać na stronach internetowych?

 

Email – kampanię email marketingowe

Wiadomości e-mail, jakie wysyłamy naszym klientom, to nadal bardzo skuteczna forma reklamy. Dowiedz się, jakie możliwości mają nowoczesne kampanie e-mail marketingowe – dzięki szkoleniu z Pawłem Salą.

 

Program szkolenia Email Marketing Automation

 

Display – reklamy banerowe i video

Obraz przemawia do nas łatwiej niż słowo pisane – żaden marketingowiec nie może o tym zapominać. Dlatego warto przykuwać uwagę internautów ciekawymi bannerami (o tym, jak łatwo pojawić się z nimi na wielu stronach, opowiemy na szkoleniu Google AdWords PRO), a ich precyzyjne wyświetlanie po bardzo zaawansowanych kryteriach targetowania umożliwiają platformy RTB.

Jeszcze bardziej od obrazu uwagę przyciąga film. Ostatnio Wojciech Hołysz zauważył, że ,, jeśli jeden obraz wart jest 1000 słów, to jedna minuta video jest warta 1,8 mln słów (zakładając 30 klatek na sekundę)!”. Dzisiaj kampanie video to must have w każdej firmie, a zarazem jest to inwestycja, która na pewno się zwróci. Naucz się, jak dobrze wykorzystać potencjał video na szkoleniu YouTube: Strategia, Marketing i Optymalizacja.

 

Program szkolenia YouTube: Strategia, Marketing i Optymalizacja

Program szkolenia Google AdWords PRO

Program szkolenia RTB – od teorii do praktyki

 

Zapraszamy na nasze szkolenia!

Jeśli masz jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu: szkolenia@maxroy.com – chętnie pomożemy Ci wybrać odpowiedni dla Ciebie temat!

Wpisz poniżej adres swojej strony a my pomożemy Ci w wyborze szkolenia:

Napisz do nas

Kontakt

PR

Katarzyna Granops

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Płatności

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl