Szkolenia Google Analytics + Analytics PRO

Poprawiaj skuteczność działań marketingowych bez zwiększania budżetu!

Prowadzący:
Maciej Lewiński

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

506

Ocena szkoleń

4.67

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Chcesz tak ustawiać Google Analytics, by dane same Ci mówiły, jak szybciej zwiększać konwersję stron?

Musisz mieć te dane. Bez nich działasz na ślepo i podejmujesz przypadkowe decyzje marketingowe i biznesowe.  Bo „gołe” GA, zostawione samo sobie, potrafi wprowadzić w błąd, gdy nie rozumiesz, co naprawdę pokazuje.

Zapraszam Cię do jednodniowej wycieczki przez panel i ustawienia Google Analytics, dzięki którym wreszcie nauczysz się patrzeć na swoje strony z odpowiedniej perspektywy.

 

Oto, co robi Maciej Lewiński, gdy chce pomóc więcej zarabiać na stronie

Będę Twoim przewodnikiem i pokażę jak odkryć prawdę, samą prawdę i tylko prawdę o Twojej stronie, czyli:

  • Kto, gdzie i dlaczego rezygnuje z zakupów?
  • Co naprawdę zatrzymuje ich na Twojej stronie?
  • Kto generuje największą sprzedaż?
  • Gdzie kierować budżet reklamowy, by wyszczuplić wydatki i podbić konwersje?

Dzięki temu zaczniesz bardziej świadomie kierować sprzedażą na stronie, na podstawie twardych danych, a nie głupich domysłów. Korygować działania, poprawiać efektywność stron i sporo oszczędzać na budżetach reklamowych, bo przestaniesz puszczać w nieefektywne marketingowo miejsca. I kontrolować działania agencji.

 

 

5 powodów, dla których Google Analytics nie pomaga Ci zwiększyć konwersji:

  • Twoja instalacja i konfiguracja GA jest… hmm… błędna?
  • Nie wiesz, jak poprawie filtrować dane, by pozbyć się śmieci, a zostawić tylko przydatne dane?
  • Źle segmentujesz odwiedzających – lub nie robisz tego wcale?
  • Nie wyciągasz właściwych wniosków ze współczynnika odrzuceń (Bounce Rate)?
  • Masz problem z celami, które nie uwzględniają wszystkich akcji odwiedzających?

 

Poprawnie skonfigurowane GA jest bezlitosne.

Jak na tacy masz podane wszystkie błędy marketingowe, które okradają Cię z konwersji i palą budżety reklamowe. Na szczęście, dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak wybrnąć z tych głupich pułapek.

Naucz się pełnej obsługi GA lub to wyłącz, bo będzie Cię wprowadzać w błąd.

Każda sekunda działania na ślepo, bez pełnego zrozumienia danych z GA, oddala Cię od klientów. Twoja strona mija się z ich oczekiwaniami i idą zaspokoić swoje potrzeby do najbliższej konkurencji. W efekcie ktoś inny przejmuje ich pieniądze.

 

Optymalizacja strony z wykorzystaniem Google Analytics

Na szkoleniu pojawi się także część poświęcona optymalizacji stron WWW na podstawie analizy raportów Google Analytics. Na szkoleniu oczywiście dowiemy się jak, krok po kroku, używać Google Analytics, ale główny nacisk stawiamy na kwestię, co testować i jak testować na stronie WWW, a przede wszystkim na interpretację statystyk narzędzia.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Google Analytics?

Znajomość statystyk Google jest mile widziana w każdym CV osób związanych z marketingiem internetowym. Czy możesz powiedzieć o sobie, że masz Google Analytics w małym palcu?!

Dzięki Google Analytics poznasz profil socjologiczny swoich klientów, dowiesz się, z jakich źródeł trafiają na Twoją stronę, a także co ich szczególnie zainteresowało na Twojej witrynie

Dowiesz się, które akcje promocyjne okazały się najbardziej skuteczne i jaki zysk przyniosły

Znajomość Google Analytics stała się już branżowym standardem – w tej chwili z Google Analytics korzysta 57% z 10 000 największych stron internetowych na świecie!


Program szkolenia Google Analytics

  • 10:00-10:30 Wprowadzenie do analityki w Internecie

    • Po co mierzyć moją działalność w Internecie?
    • Cel witryny i wskaźniki
    • Jak skutecznie mierzyć moją działalność w Internecie?
    • Dlaczego warto skorzystać z Google Analytics?

  • 10:30-11:45 Rozpoczęcie pracy z Google Analytics

    • Założenie konta i profilu dla strony
    • Dodawanie nowych użytkowników
    • Przegląd interfejsu użytkownika: pulpit nawigacyjny, użytkownicy witryny, źródła odwiedzin, zawartość i cele
    • Eksport danych

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 12:30 Najważniejsze raporty w Google Analytics

    • Źródła odwiedzin
    • Słowa kluczowe
    • Najlepsza treść
    • Nakładka na mapę
    • Strony docelowe
    • Lojalność

  • 12:30 - 13:00 Cele

    • Czym jest cel w znaczeniu Google Analytics?
    • Definiowanie celu
    • Interpretacja lejka transakcyjnego

  • 13:00 - 13:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 13.30 - 14:20 Wykorzystanie Google Analytics w pracy z AdWords

    • Najczęstsze problemy z integracją
    • Optymalizacja kampanii, grup reklamowych i tekstów reklamowych
    • Optymalizacja tekstów reklamowych

  • 14.20-15:00 Śledzenie kampanii reklamowych

    • Zastosowanie
    • Tworzenie, url builder

  • 15:00-16:00 Zaawansowane wykorzystanie raportów Google Analytics

    • Raporty niestandardowe
    • Zaawansowane segmenty

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 17:00 Niestandardowe implementacje Google Analytics

    • Śledzenie wyszukiwarki wewnętrznej
    • Śledzenie linków wychodzących
    • Śledzenie pobrań plików

  • 17:00 - 17:30 Moduł Ecommerce

    • Zastosowanie
    • Implementacja

  • 17:30-18:00 Panel dyskusyjny

Program szkolenia Google Analytics PRO

  • 10:00 - 10:30 Automatyzacja raportowania Google Analytics API

    • Zajęcia praktyczne – praca z komputerem

  • 10:30 - 11:30 Jak skutecznie wycinać ruch SPAMowy - zaawansowane ustawienia Google Analytics

    • Widoki danych i  filtry

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 12:30 Kod śledzący Google Analytics

    • Jak dopasować do siebie kod śledzący Google Analytics, by pokazywał to, co dla Ciebie ważne?
    • Jak wykorzystać wartościowe dane (wirtualne odsłony, śledzenie zdarzeń, grupowanie treści, ruch między domenami)

  • 12:30 - 13:30 Współczynnik odrzuceń - jak wprowadza w błąd?

    • Standardowy współczynnik odrzuceń – dlaczego może być błędny?
    • Zaawansowane sposoby mierzenia zaangażowania użytkowników

  • 13:30 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 14:45 Jak bezpłatnym narzędziem poprawić skuteczność stron

    • Testy A/B z wykorzystaniem Eksperymentów Google Analytics
    • Nietypowe, ale sprawdzone wskazówki poprawy skuteczności strony

  • 14:45 - 15:30 Odkrywaj drogi klientów

    • Ścieżki wielokanałowe od pozyskania użytkownika aż do konwersji
    • Warsztat z komputerami

  • 15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

  • 15:45 - 16:30 Google Tag Manager

    • GTM jako ułatwienie pracy z Google Analytics

  • 16:30 - 18:00 Niestandardowe konfiguracje Google Analytics

    • Wdrożenia niestandardowych konfiguracji Google Analytics za pomocą Google Tag Managera
    • Zdarzenia, wirtualne odsłony, wymiary niestandardowe, grupowanie treści i inne

O trenerze

trener

Maciej Lewiński

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

 


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu. Przygotujemy i prześlemy go do Ciebie pocztą.

Warszawa 06-07 Listopad 2017
do rozpoczęcia
06
Listopad
2017
Więcej>
zostało miejsc: 12
770 Netto
07
Listopad
2017
Więcej>
zostało miejsc: 12
970 Netto
06 Listopad 07 Listopad Warszawa
Gdańsk 21 Listopad 2017
do rozpoczęcia
21
Listopad
2017
Więcej>
zostało miejsc: 13
770 Netto
21 Listopad Gdańsk

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT










ImięNazwiskoEmailTelefon
Google Analytics Warszawa
Google Analytics PRO Warszawa
Google Analytics Gdańsk



Wiedza ze szkolenia Google Analytics jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu Google Analytics przeszkoliliśmy już 506 osób! Zobacz opinie uczestników:

Opinia Remigiusz Jagusiak o szkolenie Google Analytics

Kolejna opinia video, tym razem Remigiusz Jagusiak o szkoleniu Maciej Lewinski ➡️ https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/google-analytics/"Krok po kroku Maciej pokazuje, gdzie znależć dane informacje…"

Publié par Sprawny.Marketing sur samedi 17 juin 2017

Remigiusz Jagusiak

Opinia Mariusz Bacic o szkoleniu Google Analytics

Rozkład jazdy na poniedziałek to:Storytelling - Paweł Tkaczyk - 970 zł 19.06 - Szkolenie E-mail marketing - Darek Puzyrkiewicz - 770 zł19.06 - Szkolenie Google Analytics - Maciej Lewinski - 670 złLinkedIn & Slideshare - Dagmara Pakulska - 770 złWystąpienia publiczne - Kamil Kozieł - 770 złWszystkie szkolenia są jeszcze dostępne na http://szkolenia.sprawny.marketingW poniedziałek rusza też pierwszy dzień 19-20.06 Warszawa - Twoja firma w Internecie & Social Mediaa poniżej opinia Mariusz Bacic na temat szkolenia Google Analytics Macieja Lewinskiego:

Publié par Sprawny.Marketing sur dimanche 18 juin 2017

Mariusz Bacic

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie merytorycznym! Bardzo dobry kontakt prowadzącego z uczestnikami pozwalał na rozwiązanie każdego indywidualnego problemu. Szkolenie od strony organizacyjnej bez zarzutu. "

Dorota Krajniak

-

"Szkolenie pozwoliło mi na zrozumienie mechaniki działania narzędzie jakim jest Google Analytics. Zdobyta wiedza, z pewnością ułatwi tworzenie bardziej trafnych i skuteczniejszych kampanii. W końcu każda dobra strategia oparta jest na wcześniejszym badaniu preferencji naszego targetu."

Bartek

-

"Imponujące kompetencje prowadzącego (widać duże doświadczenie szkoleniowe i marketingowe). Świetna umiejętność łączenia wiedzy miękkiej i np. programistycznej. "

Barbara Urbańska

Specjalista ds. E-marketingu

"Otrzymałem to po co przyszedłem. Solidna wiedza podstawowa, idea stojąca za analitycsami, przykładami zastosowań, garsc wiedzy z zakresu zaawansowanych analityk. Polecam każdemu, komu ta machineria Googla wydaje się być straszna."

Tomasz Szczepański

-

"Szkolenie pomogło mi skierować działania w całkowicie innym kierunku. Teraz nie analizuje setek niepotrzebnych danych tracąc przy tym godziny tylko tworze te raporty, które są mi potrzebne. Dodatkowo szkolenie pobudziło we mnie świeże pomysły na śledzenie zachowań użytkowników na moich stronach, które mam nadzieję pozwolą mi spersonalizować stronę dla konkretnych odbiorców. Dziękuję za te 9 intensywnych godzin :)"

Michał Łyczko

Impuls Fitness

"Maciej Lewiński to fachowiec jakich mało na rynku. Potrafi z dużą dozą spokoju i cierpliwości wyjaśnić zagadnienia począwszy od tych prostych, a skończywszy na naprawdę skomplikowanych elementach związanych z Google Analytics. Jego sposób bycia i poczucie humoru sprawiają, że potrafi rozładować napiętą atmosferę, a także zmusić do kreatywnego myślenia przez całe szkolenie. "

Marek Głuchy

Programista

"Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Prowadzący był bardzo otwarty na słuchaczy i chętnie reagował na podnoszone kwestie i pytania. Przekazywał wiedzę w sposób interesujący i nie nużący, jak również podawał liczne przykłady, dzięki czemu łatwiej można było zrozumieć pewne zagadnienia."

Dominika Żebrowska

Account Manager

"Szkolenie bardzo konkretne, zagadnienia wyjaśnione szczegółowo. Prowadzący bardzo konkretny i pomocny w pytaniach. Szkolenie to było bardzo dobra inwestycją."

Piotr

-

"Bardzo pomocne i rzeczowe. Wszelkie zagadnienia jakie były poruszane na szkoleniu bardzo mi pomogły."

Rudolf Guzik

Bestwear

"Bardzo przydatne szkolenie, dużo informacji! Duży plus dla prowadzącego za interesujące przeprowadzenie spotkania i naturalną interakcję z uczestnikami."

Urszula Wasilewska

RB, Site Delivery Analyst

"Szkolenie dobrze zorganizowane i bardzo merytoryczne. Maciek Lewiński poprowadził je bardzo profesjonalnie, z ogromnym zaangażowaniem, za co mu bardzo dziękuję! Serdeczne dzięki za to, że spytał o nasze oczekiwania względem szkolenia na jego początku. To było dla mnie bardzo ważne, ponieważ jestem zupełnie początkująca. Treść i sposób przekazu był dostosowany do wszystkich, nie pomijał ani osób bardziej zaawansowanych, ani tych początkujących. Masa przykładów, anegdot, tłumaczeń podpieranych odniesieniami do sytuacji codziennych, prostych (piłkarze, randka, wyjście za drzwi). Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem tego szkolenia, a zwłaszcza umiejętności przekazania swojej wiedzy przez prowadzącego."

Paulina Kurzewska

Winkler Innovation Group sp. z o.o. sp. k., Project Manager

Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie Google Analytics już dziś i zacznij mierzyć efekty swoich działań marketingowych!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówHotel Park Inn by Radisson, ul. Monte Cassino 2 30-337 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Monte Cassino 2, 30-377

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

Płatności

Kinga Łuczack

+48 616 616 068

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Administracja

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl