Szkolenia Google Analytics + Analytics PRO

Poprawiaj skuteczność działań marketingowych bez zwiększania budżetu!

Prowadzący:
Maciej Lewiński

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

635

Ocena szkoleń

4.67

Zamów telefonicznie

577 855 277

Chcesz tak ustawiać Google Analytics, by dane same Ci mówiły, jak szybciej zwiększać konwersję stron?

Musisz mieć te dane. Bez nich działasz na ślepo i podejmujesz przypadkowe decyzje marketingowe i biznesowe.  Bo „gołe” GA, zostawione samo sobie, potrafi wprowadzić w błąd, gdy nie rozumiesz, co naprawdę pokazuje.

Zapraszam Cię do jednodniowej wycieczki przez panel i ustawienia Google Analytics, dzięki którym wreszcie nauczysz się patrzeć na swoje strony z odpowiedniej perspektywy.

 

Oto, co robi Maciej Lewiński, gdy chce pomóc więcej zarabiać na stronie

Będę Twoim przewodnikiem i pokażę jak odkryć prawdę, samą prawdę i tylko prawdę o Twojej stronie, czyli:

  • Kto, gdzie i dlaczego rezygnuje z zakupów?
  • Co naprawdę zatrzymuje ich na Twojej stronie?
  • Kto generuje największą sprzedaż?
  • Gdzie kierować budżet reklamowy, by wyszczuplić wydatki i podbić konwersje?

Dzięki temu zaczniesz bardziej świadomie kierować sprzedażą na stronie, na podstawie twardych danych, a nie głupich domysłów. Korygować działania, poprawiać efektywność stron i sporo oszczędzać na budżetach reklamowych, bo przestaniesz puszczać w nieefektywne marketingowo miejsca. I kontrolować działania agencji.

 

 

5 powodów, dla których Google Analytics nie pomaga Ci zwiększyć konwersji:

  • Twoja instalacja i konfiguracja GA jest… hmm… błędna?
  • Nie wiesz, jak poprawie filtrować dane, by pozbyć się śmieci, a zostawić tylko przydatne dane?
  • Źle segmentujesz odwiedzających – lub nie robisz tego wcale?
  • Nie wyciągasz właściwych wniosków ze współczynnika odrzuceń (Bounce Rate)?
  • Masz problem z celami, które nie uwzględniają wszystkich akcji odwiedzających?

 

Poprawnie skonfigurowane GA jest bezlitosne.

Jak na tacy masz podane wszystkie błędy marketingowe, które okradają Cię z konwersji i palą budżety reklamowe. Na szczęście, dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak wybrnąć z tych głupich pułapek.

Naucz się pełnej obsługi GA lub to wyłącz, bo będzie Cię wprowadzać w błąd.

Każda sekunda działania na ślepo, bez pełnego zrozumienia danych z GA, oddala Cię od klientów. Twoja strona mija się z ich oczekiwaniami i idą zaspokoić swoje potrzeby do najbliższej konkurencji. W efekcie ktoś inny przejmuje ich pieniądze.

 

Optymalizacja strony z wykorzystaniem Google Analytics

Na szkoleniu pojawi się także część poświęcona optymalizacji stron WWW na podstawie analizy raportów Google Analytics. Na szkoleniu oczywiście dowiemy się jak, krok po kroku, używać Google Analytics, ale główny nacisk stawiamy na kwestię, co testować i jak testować na stronie WWW, a przede wszystkim na interpretację statystyk narzędzia.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Google Analytics?

Znajomość statystyk Google jest mile widziana w każdym CV osób związanych z marketingiem internetowym. Czy możesz powiedzieć o sobie, że masz Google Analytics w małym palcu?!

Dzięki Google Analytics poznasz profil socjologiczny swoich klientów, dowiesz się, z jakich źródeł trafiają na Twoją stronę, a także co ich szczególnie zainteresowało na Twojej witrynie

Dowiesz się, które akcje promocyjne okazały się najbardziej skuteczne i jaki zysk przyniosły

Znajomość Google Analytics stała się już branżowym standardem – w tej chwili z Google Analytics korzysta 57% z 10 000 największych stron internetowych na świecie!


Program szkolenia Google Analytics

    • Cele szkolenia: Umiejętność świadomej sprzedaży na stronie poprzez wykorzystanie Google Analytics, nauka jego obsługi
    • Zakres szkolenia: Google Analytics
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Maciej Lewiński

     

  • 10:00-10:30 Wprowadzenie do analityki w Internecie

    • Po co mierzyć moją działalność w Internecie?
    • Cel witryny i wskaźniki
    • Jak skutecznie mierzyć moją działalność w Internecie?
    • Dlaczego warto skorzystać z Google Analytics?

  • 10:30-11:45 Rozpoczęcie pracy z Google Analytics

    • Założenie konta i profilu dla strony
    • Dodawanie nowych użytkowników
    • Przegląd interfejsu użytkownika: pulpit nawigacyjny, użytkownicy witryny, źródła odwiedzin, zawartość i cele
    • Eksport danych

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 12:30 Najważniejsze raporty w Google Analytics

    • Źródła odwiedzin
    • Słowa kluczowe
    • Najlepsza treść
    • Nakładka na mapę
    • Strony docelowe
    • Lojalność

  • 12:30 - 13:00 Cele

    • Czym jest cel w znaczeniu Google Analytics?
    • Definiowanie celu
    • Interpretacja lejka transakcyjnego

  • 13:00 - 13:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 13.30 - 14:20 Wykorzystanie Google Analytics w pracy z AdWords

    • Najczęstsze problemy z integracją
    • Optymalizacja kampanii, grup reklamowych i tekstów reklamowych
    • Optymalizacja tekstów reklamowych

  • 14.20-15:00 Śledzenie kampanii reklamowych

    • Zastosowanie
    • Tworzenie, url builder

  • 15:00-16:00 Zaawansowane wykorzystanie raportów Google Analytics

    • Raporty niestandardowe
    • Zaawansowane segmenty

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 17:00 Niestandardowe implementacje Google Analytics

    • Śledzenie wyszukiwarki wewnętrznej
    • Śledzenie linków wychodzących
    • Śledzenie pobrań plików

  • 17:00 - 17:30 Moduł Ecommerce

    • Zastosowanie
    • Implementacja

  • 17:30-18:00 Panel dyskusyjny

Program szkolenia Google Analytics PRO

  • 10:00 - 10:30 Automatyzacja raportowania Google Analytics API

    • Zajęcia praktyczne – praca z komputerem

  • 10:30 - 11:30 Jak skutecznie wycinać ruch SPAMowy - zaawansowane ustawienia Google Analytics

    • Widoki danych i  filtry

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 12:30 Kod śledzący Google Analytics

    • Jak dopasować do siebie kod śledzący Google Analytics, by pokazywał to, co dla Ciebie ważne?
    • Jak wykorzystać wartościowe dane (wirtualne odsłony, śledzenie zdarzeń, grupowanie treści, ruch między domenami)

  • 12:30 - 13:30 Współczynnik odrzuceń - jak wprowadza w błąd?

    • Standardowy współczynnik odrzuceń – dlaczego może być błędny?
    • Zaawansowane sposoby mierzenia zaangażowania użytkowników

  • 13:30 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 14:45 Jak bezpłatnym narzędziem poprawić skuteczność stron

    • Testy A/B z wykorzystaniem Eksperymentów Google Analytics
    • Nietypowe, ale sprawdzone wskazówki poprawy skuteczności strony

  • 14:45 - 15:30 Odkrywaj drogi klientów

    • Ścieżki wielokanałowe od pozyskania użytkownika aż do konwersji
    • Warsztat z komputerami

  • 15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

  • 15:45 - 16:30 Google Tag Manager

    • GTM jako ułatwienie pracy z Google Analytics

  • 16:30 - 17:30 Niestandardowe konfiguracje Google Analytics

    • Wdrożenia niestandardowych konfiguracji Google Analytics za pomocą Google Tag Managera
    • Zdarzenia, wirtualne odsłony, wymiary niestandardowe, grupowanie treści i inne

O trenerze

trener

Maciej Lewiński

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

 


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Wrocław 04-05 Wrzesień 2018
do rozpoczęcia
wtorek
04
Wrzesień
2018
Więcej>
zostało miejsc: 14
770 netto
Więcej>
zostało miejsc: 14
1670 netto
środa
05
Wrzesień
2018
Więcej>
zostało miejsc: 14
970 netto
04 Wrzesień 05 Wrzesień Wrocław
Warszawa 17-18 Wrzesień 2018
do rozpoczęcia
poniedziałek
17
Wrzesień
2018
Więcej>
zostało miejsc: 15
770 netto
Więcej>
zostało miejsc: 15
1670 netto
wtorek
18
Wrzesień
2018
Więcej>
zostało miejsc: 15
970 netto
17 Wrzesień 18 Wrzesień Warszawa
Kraków 02-03 Październik 2018
do rozpoczęcia
wtorek
02
Październik
2018
Więcej>
zostało miejsc: 20
770 netto
Więcej>
zostało miejsc: 20
1670 netto
środa
03
Październik
2018
Więcej>
zostało miejsc: 20
970 netto
02 Październik 03 Październik Kraków
24-12 Październik-Marzec 2018-2019
do rozpoczęcia
środa
24
Październik
2018
czwartek
25
Październik
2018
Więcej>
zostało miejsc: 158
870 netto
poniedziałek
31
Grudzień
2018
zostało miejsc: 391
370 netto
piątek
01
Marzec
2019
wtorek
12
Marzec
2019
zostało miejsc: 500
570 netto
24 Październik 25 Październik 31 Grudzień 01 Marzec 12 Marzec

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Google Analytics Wrocław

Pakiet Analytics + Analytics PRO Wrocław

Google Analytics PRO Wrocław

Google Analytics Warszawa

Pakiet Analytics + Analytics PRO Warszawa

Google Analytics PRO Warszawa

Google Analytics Kraków

Pakiet Analytics + Analytics PRO Kraków

Google Analytics PRO Kraków

Pakiet Standard 3 dni I Love Marketing

Pakiet Standard 2 dni (Marketing + Social Media)

Pakiet Standard Video Facebook

Pakiet Premium Video Facebook

Prenumerata roczna drukowana - 4 numery od piątego numeru

Dostęp do nagrań video z V edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Wiedza ze szkolenia Google Analytics jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu Google Analytics przeszkoliliśmy już 535 osób! Zobacz opinie uczestników:

Opinia Remigiusz Jagusiak o szkolenie Google Analytics

Kolejna opinia video, tym razem Remigiusz Jagusiak o szkoleniu Maciej Lewinski ➡️ https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/google-analytics/"Krok po kroku Maciej pokazuje, gdzie znależć dane informacje…"

Opublikowany przez sprawny.marketing 17 czerwca 2017

Remigiusz Jagusiak

Opinia Mariusz Bacic o szkoleniu Google Analytics

Rozkład jazdy na poniedziałek to:Storytelling - Paweł Tkaczyk - 970 zł 19.06 - Szkolenie E-mail marketing - Darek Puzyrkiewicz - 770 zł19.06 - Szkolenie Google Analytics - Maciej Lewinski - 670 złLinkedIn & Slideshare - Dagmara Pakulska - 770 złWystąpienia publiczne - Kamil Kozieł - 770 złWszystkie szkolenia są jeszcze dostępne na http://szkolenia.sprawny.marketingW poniedziałek rusza też pierwszy dzień 19-20.06 Warszawa - Twoja firma w Internecie & Social Mediaa poniżej opinia Mariusz Bacic na temat szkolenia Google Analytics Macieja Lewinskiego:

Opublikowany przez sprawny.marketing 18 czerwca 2017

Mariusz Bacic

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie merytorycznym! Bardzo dobry kontakt prowadzącego z uczestnikami pozwalał na rozwiązanie każdego indywidualnego problemu. Szkolenie od strony organizacyjnej bez zarzutu. "

Dorota Krajniak

-

"Szkolenie pozwoliło mi na zrozumienie mechaniki działania narzędzie jakim jest Google Analytics. Zdobyta wiedza, z pewnością ułatwi tworzenie bardziej trafnych i skuteczniejszych kampanii. W końcu każda dobra strategia oparta jest na wcześniejszym badaniu preferencji naszego targetu."

Bartek

-

"Imponujące kompetencje prowadzącego (widać duże doświadczenie szkoleniowe i marketingowe). Świetna umiejętność łączenia wiedzy miękkiej i np. programistycznej. "

Barbara Urbańska

Specjalista ds. E-marketingu

"Otrzymałem to po co przyszedłem. Solidna wiedza podstawowa, idea stojąca za analitycsami, przykładami zastosowań, garsc wiedzy z zakresu zaawansowanych analityk. Polecam każdemu, komu ta machineria Googla wydaje się być straszna."

Tomasz Szczepański

-

"Szkolenie pomogło mi skierować działania w całkowicie innym kierunku. Teraz nie analizuje setek niepotrzebnych danych tracąc przy tym godziny tylko tworze te raporty, które są mi potrzebne. Dodatkowo szkolenie pobudziło we mnie świeże pomysły na śledzenie zachowań użytkowników na moich stronach, które mam nadzieję pozwolą mi spersonalizować stronę dla konkretnych odbiorców. Dziękuję za te 9 intensywnych godzin :)"

Michał Łyczko

Impuls Fitness

"Maciej Lewiński to fachowiec jakich mało na rynku. Potrafi z dużą dozą spokoju i cierpliwości wyjaśnić zagadnienia począwszy od tych prostych, a skończywszy na naprawdę skomplikowanych elementach związanych z Google Analytics. Jego sposób bycia i poczucie humoru sprawiają, że potrafi rozładować napiętą atmosferę, a także zmusić do kreatywnego myślenia przez całe szkolenie. "

Marek Głuchy

Programista

"Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Prowadzący był bardzo otwarty na słuchaczy i chętnie reagował na podnoszone kwestie i pytania. Przekazywał wiedzę w sposób interesujący i nie nużący, jak również podawał liczne przykłady, dzięki czemu łatwiej można było zrozumieć pewne zagadnienia."

Dominika Żebrowska

Account Manager

"Szkolenie bardzo konkretne, zagadnienia wyjaśnione szczegółowo. Prowadzący bardzo konkretny i pomocny w pytaniach. Szkolenie to było bardzo dobra inwestycją."

Piotr

-

"Bardzo pomocne i rzeczowe. Wszelkie zagadnienia jakie były poruszane na szkoleniu bardzo mi pomogły."

Rudolf Guzik

Bestwear

"Bardzo przydatne szkolenie, dużo informacji! Duży plus dla prowadzącego za interesujące przeprowadzenie spotkania i naturalną interakcję z uczestnikami."

Urszula Wasilewska

RB, Site Delivery Analyst

"Szkolenie dobrze zorganizowane i bardzo merytoryczne. Maciek Lewiński poprowadził je bardzo profesjonalnie, z ogromnym zaangażowaniem, za co mu bardzo dziękuję! Serdeczne dzięki za to, że spytał o nasze oczekiwania względem szkolenia na jego początku. To było dla mnie bardzo ważne, ponieważ jestem zupełnie początkująca. Treść i sposób przekazu był dostosowany do wszystkich, nie pomijał ani osób bardziej zaawansowanych, ani tych początkujących. Masa przykładów, anegdot, tłumaczeń podpieranych odniesieniami do sytuacji codziennych, prostych (piłkarze, randka, wyjście za drzwi). Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem tego szkolenia, a zwłaszcza umiejętności przekazania swojej wiedzy przez prowadzącego."

Paulina Kurzewska

Winkler Innovation Group sp. z o.o. sp. k., Project Manager

Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie Google Analytics już dziś i zacznij mierzyć efekty swoich działań marketingowych!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Kraków Q Plus Hotel Kraków ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Gdańsk ul. Szafarnia 9 80-755 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Organizacja

Kinga Łuczak

+48 577 322 677

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Administracja i płatności

Aleksandra Frala

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl