Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO

2 dni pełne praktycznej wiedzy

Prowadzący
Bartosz Berliński, Tomasz Frontczak

09 - 10 Lutego Kraków
Świętej Gertrudy 6, Kraków

Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO 

2 dni pełne praktycznej wiedzy

08 - 09 Marca Warszawa
Postępu 15, Warszawa

Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO 

2 dni pełne praktycznej wiedzy

04 - 05 Kwietnia Poznań
Chełmońskiego 8/4, Poznań

Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO 

2 dni pełne praktycznej wiedzy

19 - 20 Kwietnia Gdańsk
ul. Śląska 10, Gdańsk

Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO 

2 dni pełne praktycznej wiedzy

10 - 11 Maja Wrocław
Zaolziańska 2, Wrocław

Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO 

2 dni pełne praktycznej wiedzy

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

3115

Ocena szkoleń

4.63

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Dlaczego KAŻDY przedsiębiorca i marketer powinien znać Google AdWords?

Google w Polsce to 97% rynku wyszukiwarek. Jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google. Być może szuka Twojej firmy. Czy znajduje konkurencję? Nie pozwól na to! Naucz się korzystać z systemu Google AdWords.

Możliwości AdWords nie kończą się na wyszukiwarce. Co roku Google systematycznie rozszerza możliwości reklamowe. Dziś Google to także reklama w sieci reklamowej (banery i inne formaty możliwe do emisji na tysiącach stronach, od Onet.pl i WP.pl po niszowe blogi), na video (m.in. YouTube), na telefonach komórkowych i tabletach czy w poczcie elektronicznej (Gmail). To wszystko, połączone z zaawansowanymi metodami kierowania reklamy, jest dostępne tylko do osób zainteresowanych.

Chcesz dotrzeć do nowych klientów skutecznie i ekonomicznie, a starych zachęcić do ponownego zakupu? Zapewne tak! Dlatego przygotowaliśmy kompleksowe, 2-dniowe szkolenie z Google AdWords.
MaxROY.com został w 2008 roku pierwszym oficjalnym partnerem szkoleniowym Google i od tego czasu z zakresu Google AdWords przeszkoliliśmy już 2908 osób. Trenerzy prowadzący szkolenie, Tomasz Frontczak i Bartosz Berliński, posiadają certyfikat Google Certified Trainer.

Dlaczego Google AdWords przełoży się na zyski?

Ciągle nieprzekonany o mocy Google w pozyskiwaniu klientów? Zobacz wywiad w TVN CNBC z Tomaszem Frontczakiem, certyfikowanym trenerem Google i współzałożycielem MaxROY.com. Przekonasz się, że warto zainteresować się AdWords i jak najszybciej nabyć praktyczną wiedzę na szkoleniu.

Dlaczego prawie 3000 dotychczasowych uczestników zaufało prowadzącym?

Odpowiedź jest prosta: Tomasz i Bartosz to praktycy, którzy pragną dzielić się swoim doświadczeniem. Codziennie weryfikują swoją praktyczną wiedzę, pracując nad projektami klientów lub własnymi przedsięwzięciami ebiznesowymi, powstałymi na fundamentach MaxROY.com. Osobistą satysfakcję zapewnia im uśmiech na twarzach uczestników szkolenia, którzy wychodzą z głowami pełnymi pomysłów.

Jeśli chodzi o AdWords nie jesteśmy jedyni… AdWords posługują się przecież codziennie miliony firm na całym świecie. Jednakże na obszarze polskojęzycznego Internetu oferta MaxROY.com to unikalna oferta szkoleniowa dająca bezpośredni dostęp do praktycznego know-how osób odpowiedzialnych za promocję w wyszukiwarkach największych polskich marek internetowych, wsparta doświadczeniem akademickim.

Siłą MaxROY.com jest udane połączenie trzech różnych podejść do marketingu internetowego: analityczno-psychologicznego, giełdowo-rynkowego oraz naukowo-badawczego. Uczestnikom szkoleń gwarantuje to unikalną możliwość spojrzenia na AdWords z dowolnej preferowanej perspektywy.

Z zakresu Google AdWords przeszkoliliśmy 2908 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Google AdWords i Google AdWords PRO ?

Natychmiast będziesz mógł zacząć korzystać z Google AdWords i pozyskasz nowych klientów,

Dotrzesz przez wyszukiwarkę i sieć reklamową do osób zainteresowanych Twoją ofertą,

Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w Internecie,

Unikniesz typowych błędów, straty pieniędzy i czasu.


Po szkoleniu otrzymasz:

  • Imienny, podpisany certyfikat ukończenia szkolenia

  • Oddzielny certyfikat dla każdego dnia szkolenia.

  • Pełne prezentacje ze szkolenia w formie PDF, wysłane po szkoleniu na Twoją skrzynkę

  • Kupon 250 zł na reklamę w AdWords (tylko dla nowych kont)

  • Filmy przygotowujące do Egzaminów dla profesjonalistów AdWords

  • Wideo oraz prezentacje z wykładu Tomasza Frontczaka na temat Wyniku Jakości w Google AdWords

  • Filmy z międzynarodowej konferencji Seaech Marketing Day z lat 2011-2014, o wartości 370 PLN – 68 prezentacji, 34 godziny materiału, wystąpienia 55 ekspertów z 15 krajów! Udział w ostatniej edycji konferencji Search Marketing Day kosztował 670 zł!

  • Wartość powyższych materiałów: 540 zł!

Zobacz, co Prowadzący szkolenie mówią o potencjale Google AdWords:

 

Dzień 1

Google AdWords powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w firmie. Dotyczy to każdej firmy, dla której Internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Jeżeli chcesz:

  • dowiedzieć się, jak wykorzystać wyszukiwarki do zdobywania nowych klientów,
  • poznać platformę reklamową Google AdWords,
  • poznać metody optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach,
  • zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę,
  • skorzystać z wiedzy praktyków marketingu w wyszukiwarkach,
  • zdobyć dodatkowe umiejętności, które staną się Twoją przewagą na rynku pracy,
    … to jest to szkolenie jest dla Ciebie.

Pierwszego dnia poznasz wszystkie niezbędne informacje do tego, by rozpocząć swoje działania w programie reklamowym Google lub zoptymalizować już istniejące kampanie. Plan szkolenia ułożyliśmy tak, aby pokazać rozwiązania, które są skuteczne, a jednocześnie ich uruchomienie i późniejsze zarządzanie nie jest czasochłonne.

Poruszane są m.in. następujące zagadnienia: zasady rankingu reklam, wynik jakości, struktura kampanii i grup reklam, raportowanie, optymalizacja kampanii według celów, dopasowanie słów kluczowych, wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej GDN (Google Display Network). Znajomość ww. zagadnień umożliwia każdemu reklamodawcy efektywne wydawanie środków w Google AdWords i sprawniejsze zarządzanie kampaniami.

Program 1 dnia szkolenia

  • 10:00 – 11:00 Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google AdWords

    • Internet a reklama
    • Dlaczego wyszukiwarki, wyszukiwarki a użytkownik
    • Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania
    • Co to wszystko znaczy: SEM, SEO, PPC – uporządkowanie pojęć
    • Podstawy Google AdWords: funkcje, zalety i ranking
      • Gdzie będzie ukazywać się moja reklama? Wyszukiwarka i sieć reklamowa Google
      • Pay Per Click – płać za kliknięcie, czyli opłaty za reklamę
      • Jak budowany jest ranking wyników płatnych w wyszukiwarce Google?

  • 11:00 – 11:30 AdWords w praktyce

    • Szybki start — jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut
    • Podstawowe wskaźniki
    • Nawigacja po koncie AdWords
    • Płatności

  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:15 Budowa kampanii reklamowych w Google AdWords

    • Prawidłowa struktura konta Google AdWords: kampanie, grupy, słowa kluczowe
    • Słowa kluczowe – dopasowanie słów kluczowych
    • Modyfikator dopasowania przybliżonego
    • Przygotowanie słów kluczowych
    • Przygotowanie reklamy, czyli copywriting reklam
    • Strona docelowa
    • Wynik jakości
    • Jak rozumieć statystyki opisujące kampanię i edycja ustawień
    • Bieżące zarządzanie: kompromis na linii czas i efekty

  • 13:15 – 14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15 – 14:45 Śledzenie rezultatów

    • Czym jest konwersja?
    • Śledzenie konwersji w Google AdWords
    • Wykorzystanie Google Analytics do śledzenia efektywności kampanii w Internecie

  • 14:45 – 15:45 Pierwsze kroki z optymalizacją

    • Po co optymalizujemy? Dla pieniędzy!
    • Pierwsze raporty
    • Tworzenie efektywnych tekstów reklamowych
    • Rozwijanie listy słów kluczowych
      • Zmiana dopasowania
      • Słowa negatywne
      • Raport skuteczności hasła

  • 15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 – 16:30 Optymalizacja kampanii

    • Co jest celem moje kampanii?
    • Zwiększanie ilości konwersji
    • Zwiększanie ilości ruchu
    • Zwiększanie efektu brandingowego

  • 16:30 – 17:15 Sieć Google – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę

    • Jak umieścić reklamę na dowolnej stronie?
    • Rodzaje reklamy w sieci Google
    • Reklamy kierowane na strony
    • Opłaty w modelu CPM i CPC
    • Kreator reklam graficznych

  • 17:15 – 17:30 Pytania i odpowiedzi

Dzień 2

Google AdWords PRO jest czymś więcej niż tylko kontynuacją dnia pierwszego, ponieważ otwiera wiele nowych wątków. Ten dzień przygotowaliśmy specjalnie dla wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się skutecznie wykorzystywać wszystkie narzędzie reklamowe Google AdWords.

Biorąc pod uwagę sugestie uczestników poprzednich szkoleń oraz uwzględniają najnowsze zmiany w Google AdWords, przygotowaliśmy nową edycję szkolenia AdWords PRO.

Jeżeli na co dzień nie zajmujesz się operacyjnie kampaniami, tylko nadzorujesz prace innych, nauczysz się kontrolować, wymagać i wskazywać nowe kierunki rozwoju w marketingu internetowym.

Drugiego dnia na szkoleniu AdWords PRO w przystępny sposób prezentujemy nowości w programie AdWords, omawiamy zaawansowane elementy reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, YouTube oraz podpowiadamy, w jaki sposób skutecznie żonglować pełnymi funkcjami systemu i osiągać trwałą przewagę nad konkurencją.

Tego dnia dużo czasu poświęcamy sieci reklamowej oraz kampaniom video w YouTube. Zainteresowani zaawansowanymi elementami reklamy w wyszukiwarce nie będą zawiedzeni: rozbieramy na czynniki pierwsze Quality Score i sugerujemy bardziej zaawansowane struktury konta, praktycznie przedstawiamy Zakupy Google, reklamy mobilne i nowe typy rozszerzeń reklam.

  • YouTube Ads – czy wiesz, że w YouTube za pomocą AdWords można pozyskać widza już za 4 grosze? Pokażemy Ci, jak to zrobić!
  • GSP (Gmail Sponsored Promotions/Ads) – czy wiesz, że możesz już reklamować się także na Gmailu i docierać w ten sposób do osób z list mailingowych konkurencji? Wykorzystuj strategię, o której mało marketerów jeszcze wie!
  • Zakupy Google (Google Merchant Center) –  jeśli prowadzisz sklep internetowy, to koniecznie powinieneś to znać
  • GDN ( Google Display Network) – reklamuj się nie tylko w wyszukiwarce, ale wykorzystuj też potencjał sieci partnerskiej Google, natywnego remarketingu AdWords oraz innych metod kierowania (płeć, wiek, zainteresowania, tematy, słowa kluczowe, status małżeński)!
  • Reklamy wsparte Google+
  • Praktyczne wykorzystanie narzędzi AdWords Editor oraz narzędzi automatyzujących (reguły automatyczne i skrypty)

Program 2 dnia szkolenia

  • 10:00 –10:15 Trendy i psychologia wyszukiwania

    • Charakterystyka zachowań użytkowników wyszukiwarek
    • Google dziś i jutro
    • Zaspokajanie, wyprzedzanie i kreowanie intencji
    • Narzędzie Google Trends – jak przewidywać trendy do budowania swojej przewagi biznesowej

  • 10:15 –11:00 Struktura kampanii AdWords w sieci wyszukiwania

    • Modele hierarchii reakcji (takie jak AIDA) a strategia promocji
    • Marka, produkt, otoczenie marki w kampaniach Google AdWords
    • Organizacja struktury konta – jak dokonać granulacji konta
    • Współczynnik utraconych wyświetleń IS a struktura konta

  • 11:00–11:30 Słowa kluczowe – zagadnienia zaawansowane

    • Dopasowanie słów kluczowych
    • Analiza konkurencji poprzez raport statystyk aukcji
    • Zaawansowane metody badania słów kluczowych
    • Badanie słów kluczowych poza narzędziami Google
    • Statusy i potencjał słów kluczowych, rozwiązywanie problemów
    • Dopasowanie przybliżone i raport wyświetlanych haseł narzędziem badania słów kluczowych
    • Znaki zastrzeżone a słowa kluczowe

  • 11:30–11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45–12:15 Wynik jakości, techniki optymalizacyjne i diagnostyka

    • Wynik jakości w sieci wyszukiwania – fakty i mity
    • Techniki optymalizacyjne wyniku jakości i diagnostyka słów kluczowych
    • Zarządzanie stawkami
    • Strona docelowa a wynik jakości
    • Strategia ustalania stawek

  • 12:15–12:30 Przykład optymalnej struktury konta

    • Rozdzielenie kampanii: brandingowe, ogólne, produktowe
    • Struktura kampanii a dopasowanie słów kluczowych
    • Struktura rozbita na dwa konta i ułatwienia w mierzeniu konwersji
    • Struktura kampanii a sieci wyszukiwania i sieć reklamowa

  • 12:30–13:15 Kampanie w sieci reklamowej Google

    • Różnice między kampaniami w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej
    • Nowy interfejs zarządzania kampaniami w sieci wyszukiwania
    • Metody kierowania w sieci reklamowej i różnice między nimi: strony docelowe, tematy, słowa kluczowe, remarketing
    • Jaki model opłaty wybrać: CPC, CPA, CPM?
    • Formaty reklam – jak wybrać najkorzystniejszy?
    • Jak stworzyć reklamę graficzną bez grafika?
    • Względny CTR

  • 13:15–13:30 Remarketing w Google AWords – potężne narzędzie śledzenia użytkowników

    • Zasady tworzenia kampanii remarketingowych
    • Partyzanckie kampanie remarketingowe
    • RLSA – remarketing w wyszukiwarce
    • Remarketing w YouTube

  • 13:30–14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15–15:00 Reklama video w obrębie YouTube

    • Jak wykorzystać potencjał YouTube?
    • Kierowanie reklam w YouTube i panel zarządzania reklamami video
    • InStream i InDisplay – różnice i potencjał formatów

     

  • 15:00–15:30 GMail Sponsored Promotions! Reklama w Gmailu

    • Wprowadzenie do GSP
    • Zasady kierowania reklam w Gmailu
    • Zasady tworzenia jednostek reklamowych

  • 15:30–16:00 Zainspiruj się! Strony docelowe i copywriting

    • Ćwiczenie z copywritingu: Swiss Army Knife
    • Przykłady reklam graficznych na różnym etapie wabienia klienta
    • Przykłady inspirujących stron docelowych oraz powiązanych z nimi reklam

  • 16:00–16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15–16:30 AdWords Editor

    • Wprowadzenie i najważniejsze funkcje
    • Dokonywanie masowej ilości zmian
    • Szybkie budowanie struktury konta w AdWords Editor
    • AdWords Editor + Arkusz karkulacyjny

  • 16:30–17:00 Reklama Google Zakupy

    • Konfiguracja feeda produktowego
    • Zarządzanie kampanią Google Zakupy w Google AdWords
    • Optymalizacja kampanii Google Zakupy

  • 17:00–17:30 Reguły automatyczne oraz panel dyskusyjny

    • Konfiguracja reguł automatycznych AdWords
    • Reguły automatyczne, które zaoszczędzą twój czas

Szkolenia poprowadzą:

trener

Tomasz Frontczak

Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl. Autor bestsellera “Marketing internetowy w wyszukiwarkach” (6000 sprzedanych egzemplarzy, Wydawnictwo Helion 2006), pierwszej na polskim rynku książki omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com. Od 2014 roku zaangażowany w startup DietLabs, gdzie odpowiada za osiągnięcie dużej skali sprzedaży w Polsce i na rynkach zagranicznych poprzez e-marketing zorientowany na wykorzystywanie okazji rynkowych.

Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional (aktualnie Google Parter) a od 2008 prowadzi certyfikowane przez Google szkolenia AdWords. Współpracuje z Wydziałem Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej w grupie zajmującej się badaniami nad koncepcją zwinnego przedsiębiorstwa i teorią okazji. Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność.

trener

Bartosz Berliński

Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.


Terminy i lokalizacje szkoleń

Zarejestruj się na szkolenie
do rozpoczęcia
Kraków ( 09.02 - 10.02.2016 )

09.02 - 10.02.2016

1390
Kraków

10.02.2016

970
Kraków
Warszawa ( 08.03 - 09.03.2016 )

08.03 - 09.03.2016

1390
Warszawa

08.03.2016

570
Warszawa

09.03.2016

970
Warszawa
Poznań ( 04.04 - 05.04.2016 )

04.04 - 05.04.2016

1390
Poznań

04.04.2016

570
Poznań

05.04.2016

970
Poznań
Gdańsk ( 19.04 - 20.04.2016 )

19.04 - 20.04.2016

1390
Gdańsk

19.04.2016

570
Gdańsk

20.04.2016

970
Gdańsk
Wrocław ( 10.05 - 11.05.2016 )

10.05 - 11.05.2016

1390
Wrocław

10.05.2016

570
Wrocław

11.05.2016

970
Wrocław
Zobacz wszystkie szkolenia >


Jeśli chcesz zapisać więcej niż jedną osobę, skorzystaj z Formularza Zamówień Grupowych - przygotowaliśmy specjalne rabaty dla zamówień mnogich!


Formularz zgłoszeniowy

Kwota na fakturze: 0 PLN z VAT







Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

Jakie szkolenie wybrać

Zdecydowanie polecamy wybranie pakietu 2 dni szkolenia. Pomijając aspekt cenowy (pakiet jest najkorzystniejszy), tylko wtedy zyskasz pełnię praktycznej wiedzę, a my będziemy usatysfakcjonowani tym, że uzyskasz przewagę nad swoją konkurencją.

Jeżeli jesteś na stanowisku kierowniczym, zarządzasz pracą innych i wyznaczasz cele, najwięcej inspiracji uzyskasz drugiego dnia. Natomiast po pierwszym dniu szybko zweryfikujesz, czy zasoby alokowane są prawidłowo, a praca wykonywana zgodnie z dobrymi praktykami.
Możesz pominąć dzień pierwszy, jeżeli przy wszystkich poniższych zdaniach, napiszesz TAK:

  • Wiem, jaki działa ranking reklamy i rozumiem jego składowe: AdRank = QS x MaxCPC
  • Rozróżniam dopasowania słów kluczowych i wiem, kiedy stosować [], a kiedy ++
  • Potrafię budować strukturę konta dopasowaną do intencji
  • Wiem, kiedy dodawać nową grupę, a kiedy kampanię
  • Sprawdzam Raport wyszukiwanych haseł i wiem, jak go użyć do optymalizacji
  • Analizuję Wyniki jakości moich słów kluczowych oraz Współczynnik udziału w wyświetleniach na poziomie kampanii
  • Mierzę konwersję i mikrokonwersje
  • Potrafię stworzyć wyróżniającą się reklamę wraz z odpowiednimi rozszerzeniami
  • Wiem, czym charakteryzuje się reklama w sieci reklamowej i jak stworzyć samodzielnie banery w kreatorze

Do zobaczenia na 2 dniach szkolenia AdWords :-)

Pamiętaj, nawet najlepszy materiał online nie zastąpi kontaktu na żywo z doświadczonym trenerem i grupą innych uczestników szkolenia. To najlepsze środowisko do zdobywania inspiracji i natychmiastowego weryfikowania swoich pomysłów.

Wiedza ze szkolenia Google AdWords jest wykorzystywana w m.in. następujących firmach:

Z zakresu Google Adwords przeszkoliliśmy już 3115 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce. Zobacz opinie uczestników:

"Bardzo dobre, merytoryczne, ciekawe. Nie mam żadnych uwag. Dużo ciekawych przykładów. Dowiedziałem się kilku nowych rzeczy, dzięki czemu zoptymalizuję swoje kampanie, a zwróci mi się po dwóch, trzech miesiącach. Czysta oszczędność."

Tomasz Barański

Właściciel

"Profesjonalnie, przystępnie i miło. Praktyczne podejście do zagadnień. Optymalny stosunek teorii do praktyki. Cenne wskazówki i przede wszystkim wyczuwalna duża chęć podzielenia się sprawdzonymi rozwiązaniami. Zarządzenie czasem podczas dwóch dni szkolenia- idealne."

Barbra Tereszko

Project Manager

"Bardzo merytoryczne szkolenie na wysokim poziomie. Doskonała wiedza prowadzącego. "

Beata Gatna

Marketing Manager

"Dużo wiedzy na podstawie doświadczeń, pokazanej na przykładach. Nie tylko syntetyczne informacje na temat AdWordsa. Świetni prowadzący."

Klaudia Miklaszewska-Prochota

Account Manager

"Ciekawe i praktyczne informacje, dobrze merytorycznie poprowadzone. "

Jakub Ismer

Digital Content Manager

"Tego oczekiwałam - duża dawka informacji poparta odpowiednimi przykładami. Szkolenie już od pierwszych godzin pozwoliło na wpisanie w mój plan pierwszych punktów do optymalizacji moich reklam Adwords."

Natalia Aleksandrowicz

pracownik

Zarejestruj się

Zarejestruj się i już dziś zacznij zarabiać, dzięki wykorzystywaniu możliwości Google AdWords

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań MaxROY.com, Chełmońskiego 8/4

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Kraków Best Western Kraków Old Town Świętej Gertrudy 6, 31-046 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Gdańsk Best Western Plus Arkon Park ul. Śląska 10,80-384 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Wrocław Best Western Plus Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

PR

Katarzyna Granops

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops@MaxROY.com

Szkolenia

Monika Pachciarz

+48 539 905 391

Szkolenia@MaxROY.com

Płatności

Karolina Krysztofek

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Karolina.Krysztofek@MaxROY.com