SprawnyMarketing.pl - Skuteczny i ekonomiczny marketing internetowy

Misją serwisu jest tworzenie społeczności wokół idei sprawnego marketingu internetowego. Dzielimy się wiedzą, szkolimy, udostępniamy narzędzia.

        


Google AdWords

Zapisz się

19.05.2014  

Kraków

570 zł
netto

19
wolnych miejsc

20.05.2014  

Kraków

970 zł
netto

15
wolnych miejsc

28.05.2014  

Poznań

570 zł
netto

20
wolnych miejsc

29.05.2014  

Poznań

970 zł
netto

20
wolnych miejsc



Płeć:









W ramach programu AdWords Seminar Leader prowadzonego przez firme Google™, MaxROY.com sp. z o.o., jako pierwsza firma w Polsce, realizuje intensywne szkolenia marketingowe z zakresu Google AdWords.

Zapraszamy do uczestnictwa w pełnym, dwudniowym programie szkoleń AdWords!

  • Dzień pierwszy to Szkolenie AdWords, którego program opisujemy poniżej.
  • Podczas drugiego dnia, zapraszamy na Szkolenie Google AdWords Pro.

Zarejestruj się na szkolenia AdWords >

Podczas 8-godzinnych szkoleń certyfikowani praktycy marketingu w wyszukiwarkach przekażą wiedzę o tym, jak skutecznie i ekonomicznie korzystać z narzędzi reklamowych w Google.

Korzyści ze szkolenia AdWords

    • Natychmiast będziesz mógł zacząć korzystać z Google AdWords
    • Dotrzesz przez wyszukiwarkę do osób zainteresowanych Twoją ofertą
    • Pozyskasz nowych klientów o ściśle określonej tematyce
    • Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w internecie
    • Imienny podpisany certyfikat ukończenia szkolenia
    • Pełne prezentacje ze szkolenia
    • W trakcie dwie przerwy kawowe
    • Gadżety od Google
    • Gadżety MaxROY.com
  • Miesięczny dostęp do zamkniętego forum profesjonalistów marketingu – forum.maxroy.com o wartości 79 PLN

Videoreferencje



Więcej videoreferencji

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

Przede wszystkim umiejętność skutecznego posługiwania się Google AdWords – narzędziem marketingowym pozwalającym bezbłędnie wychwytywać osoby z grupy celowej za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Nauczysz się docierać do osób zainteresowanych Twoją ofertą. Dowiesz się jak efektywnie wydawać pieniądze na reklamę w internecie.

Posłuchaj wywiadu udzielonego przez Tomasza Frontczaka dla Radia Szczecin. Czym jest Google AdWords, dlaczego warto korzystać z tej platformy i jak zacząć?

Żródło: Podcast IT Polskiego Radia Szczecin

Zarejestruj się na szkolenia AdWords >

Dla kogo jest to szkolenie?

Google AdWords powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w firmie. Dotyczy to każdej firmy dla której internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Jeżeli chcesz:

  • dowiedzieć się, jak wykorzystać wyszukiwarki do zdobywania nowych klientów
  • poznać platformę reklamową Google AdWords
  • poznać metody optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach
  • zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę
  • skorzystać z wiedzy praktyków marketingu w wyszukiwarkach
  • zdobyć dodatkowe umiejętności, które staną się Twoją przewagą na rynku pracy.
    … to jest to szkolenie dla Ciebie.

 

Lokalizacje szkoleń

 

 

 

 

 

 

Szkolenie dla początkujących i średniozaawansowanych
Dla osób które dopiero zaczynają lub zamierzają zacząć przeznaczona jest pierwsza część szkolenia. Z sesji popołudniowej w dużej mierze skorzystają osoby średniozaawansowane. Podczas szkolenia poruszane są m.in. następujące zagadnienia: rankingowanie reklam, wynik jakości, raportowanie, optymalizacja kampanii według celów i z wykorzystaniem raportów. Znajomości ww. zagadnień umożliwia każdemu reklamodawcy efektywne wydawanie środków w Google AdWords i sprawniejsze zarządzanie kampaniami.

  • 9:30 Rejestracja uczestników
  • Sesja poranna 10:00 – 13:15
  • 10:00 – 11:00 Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google AdWords
    • Internet a reklama
    • Dlaczego wyszukiwarki, wyszukiwarki a użytkownik
    • Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania
    • Co to wszystko znaczy: SEM, SEO, PPC – uporządkowanie pojęć
    • Podstawy Google AdWords: funkcje, zalety i ranking
      • Gdzie będzie ukazywać się moja reklama? Wyszukiwarka i sieć partnerska Google
      • Pay Per Click – płać za kliknięcie, czyli opłaty za reklamę
      • Jak budowany jest ranking wyników płatnych w wyszukiwarce Google?
  • 11:00 – 11:30 AdWords w praktyce
    • Szybki start — jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut – wersja AdWords dla początkujących
    • Wersja standardowa Google AdWords a wersja dla początkujących
    • Podstawowe wskaźniki
    • Nawigacja po koncie AdWords
    • Płatności
  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
  • 11:45 – 13:15 Budowa kampanii reklamowych w Google AdWords
    • Prawidłowa struktura konta Google AdWords: kampanie, grupy, słowa kluczowe
    • Słowa kluczowe – dopasowanie słów kluczowych
    • Przygotowanie słów kluczowych
    • Przygotowanie reklamy czyli copywriting linków sponsorowanych
    • Strona docelowa
    • Wynik jakości
    • Jak rozumieć statystyki opisujące kampanię i edycja ustawień
  • 13:15 – 14:15 Przerwa obiadowa
  • Sesja popołudniowa 14:15 – 18:00
  • 14:15 – 14:45 Śledzenie rezultatów
    • Czym jest konwersja?
    • Śledzenie konwersji w Google AdWords
    • Wykorzystanie Google Analytics do śledzenia efektywności kampanii w internecie
  • 14:45 – 15:45 Pierwsze kroki z optymalizacją
    • Po co optymalizujemy? Dla pieniędzy!
    • Pierwsze raporty, czyli wykorzystanie Report Center
    • Tworzenie efektywnych tekstów reklamowych
    • Rozwijanie listy słów kluczowych
      • Zmiana dopasowania
      • Słowa negatywne
      • Raport skuteczności hasła
  • 15:45 – 16:00 Przerwa kawowa
  • 16:00 – 16:30 Optymalizacja kampanii
    • Co jest celem moje kampanii?
    • Zwiększanie ilości konwersji
    • Zwiększanie ilości ruchu
    • Zwiększanie efektu brandingowego
  • 16:30 – 17:00 Sieć Google
    • Jak umieścić reklamę na nasza-klasa.pl?
    • Rodzaje reklamy w sieci Google
    • Reklamy kierowane na strony
    • Opłaty w modelu CPM i CPC
  • 17:00 – 17:30 Pytania i odpowiedzi

Informacje o wykładowcach

 

Tomasz FrontczakgapTomasz Frontczak
Autor bestsellera Marketing internetowy w wyszukiwarkach, pierwszej na polskim rynku pozycji omawiającej kompleksowo zagadnienia promocji w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o.. Współpracuje naukowo z Instytutem Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej w grupie zajmującej się badaniami nad koncepcją zwinnego przedsiębiorstwa (ang. agile enterprise) i teorią okazji. Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność przedsiębiorstwa. Współredaguje blog SprawnyMarketing.pl.
Doświadczenia trenerskie zdobywał m.in. prowadząc szkolenia z zakresu ebiznesu w największym projekcie szkoleniowym o tej tematyce finansowanym przez Unię Europejską. Wykłada na Politechnice Poznańskiej i w Szkole Głównej Handlowej. Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional.

Bartosz BerlińskigapBartosz Berliński
Od kilku lat specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach) z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiada za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o. zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM.
Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.

Zarejestruj się na szkolenia AdWords >

Dlaczego MaxROY.com?

Jeśli chodzi o AdWords nie jesteśmy jedyni…
AdWords posługują się przecież codziennie miliony firm na całym świecie. Jednakże na obszarze polskojęzycznego internetu oferta MaxROY.com to unikalna oferta szkoleniowa dająca bezpośredni dostęp do praktycznego know-how osób odpowiedzialnych za promocję w wyszukiwarkach największych polskich marek internetowych, wsparta doświadczeniem akademickim.

Siłą MaxROY.com jest udane połączenie trzech różnych podejść do SEM: analityczno-psychologicznego, giełdowo-rynkowego oraz naukowo-badawczego. Uczestnikom szkoleń gwarantuje to unikalną możliwość spojrzenia na AdWords z dowolnej preferowanej perspektywy.

Pytania i odpowiedzi

Czy szkolenie organizowane jest przez Google?

Szkolenie organizowane jest przez firmę MaxROY.com sp. z o.o., która nie jest powiązana z Google Inc. a została jedynie wybrana przez Google do przeprowadzenia szkolenia.

Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Mimo że, nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ może skończyć się limit miejsc już na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za szkolenie.

Czy zwracacie wpłaty za szkolenie osobom, które nie zarejestrowały się, a nie mogły dotrzeć na szkolenie?
Opłata za rejestrację nie podlega zwrotowi. Jeżeli nie możesz przybyć na szkolenie, możesz przekazać uczestnictwo innej osobie (informując nas o tym emailem na adres: szkolenia@MaxROY.com).
Zachowujemy sobie prawo do odwołania szkolenia na 7 dni przed terminem w przypadku braku wystarczającej ilości uczestników. Jeżeli szkolenie zostaje odwołane, otrzymujesz oczywiście pełny zwrot kosztów.

Czy mogę uczestniczyć w szkoleniu, jeżeli nie mam firmy?
Tak, warunkiem jest opłata za szkolenie.

Czy mogę nagrywać szkolenie na kamerze video lub rejestrować dźwięk audio?
Nagrywanie nie jest dozwolone. Wszystkie niezbędne materiały zostaną przekazane w wersji elektronicznej.

Czy w szkoleniu może uczestniczyć więcej niż jedna osoba z danej firmy?
Nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Każdy z opłaconych i zarejestrowanych uczestników otrzyma kupon promocyjny. Należy jednak pamiętać o tym, że na danym koncie AdWords może być użyty tylko jeden kupon promocyjny ze szkolenia.

Czy powinienem przynieść laptopa?
Nie jest niezbędny, aczkolwiek przydatny (np. do robienia notatek). W niektórych salach będzie dostępny bezprzewodowy internet. Warto również przynieść coś do pisania, jeżeli nie preferujesz notowania na laptopie.

Dlaczego podczas szkolenia nie ma obiadu?
W trosce o przystępną cenę szkolenia zrezygnowaliśmy z zagwarantowania obiadu uczestnikom. W przerwie obiadowej każdy będzie mógł skorzystać z posiłku w zależności od własnych preferencji i możliwości jakie daje infrastruktura znajdująca się przy danej sali szkoleniowej. Organizator zapewnia dwie przerwy kawowe.

Czy będzie możliwość porozmawiania z prowadzącymi?
Tak. Ostatnie pół godziny szkolenia to sesja pytań i odpowiedzi. Dodatkowo, w miarę możliwości, prowadzący szkolenie będą dostępni podczas przerw kawowych i przerwy obiadowej.

Mam już konto AdWords, ale nie mam pewności, że odpowiednio prowadzę kampanię. Czy prowadzący będzie w stanie pomóc mi w trakcie szkolenia?
Szkolenia obejmują swoim zakresem wiele wskazówek związanych z rozwiązywaniem problemów oraz odpowiednim zarządzaniem kontem AdWords. Niestety, nie możemy zagwarantować, że konkretne problemy związane z kontem AdWords zostaną rozwiązane w trakcie szkolenia.

Jestem właścicielem firmy. Kogo ze swoich pracowników powinienem oddelegować na szkolenie?
Najlepiej, gdy będzie to pracownik działu marketingu odpowiedzialny za promocję w internecie lub generalnie osoba z marketingu. Obsługa AdWords nie jest skomplikowana od strony technicznej. W AdWords istotniejsze są umiejętności z zakresu marketingu niż informatyki.

Czy dostanę certyfikat po zakończeniu szkolenia?
Tak. Wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia Szkolenia z reklamy w Google.