SprawnyMarketing.pl - Skuteczny i ekonomiczny marketing internetowy

Misją serwisu jest tworzenie społeczności wokół idei sprawnego marketingu internetowego. Dzielimy się wiedzą, szkolimy, udostępniamy narzędzia.

        


Search Marketing Day: dzień 0

 | Autor: | Google+ | mail




Dla niektórych dzisiejsza konferencja Search Marketing Day zaczęła się już wczoraj. Od godzin południowych aż do wczesnego wieczoru transferowaliśmy z lotniska skarby konferencji – naszych prelegentów:

Przywieźliśmy ich do hotelu Blow Up Hall znajdującego się na terenie Starego Browaru (kompleksu, w ramach którego odbywa się konferencja):

Kiedy goście już się zadomowili i odświeżyli, podjęliśmy ich powitalną kolacją w restauracji Mielżyński:

Najpierw trochę się pointegrowaliśmy:

Potem zasiedliśmy do jedzenia:

Wieczorem degustacja alkoholi Whisky Bar 77:

Konferencja właśnie się zaczyna, za chwilę w osobnym tekście relacja aktualizowana on-line!

Search Marketing Day: dzień 0 by 
Maciej Janas
Od 2004 w poznańskich agencjach interaktywnych (UX, copy), od lutego 2010 do grudnia 2012 redaktor serwisu SprawnyMarketing.pl. Lubi tropić i opisywać trendy w biznesie internetowym, interesuje się interakcjami technologii z człowiekiem i społeczeństwem oraz współczesną polszczyzną. Google+


Nowszy news:
Starszy news:

Podobne posty:


2 Trackbacków/Pingbacków

  1. Jak było na Search Marketing Day 2011? TOP3 najważniejszych tematów. Relacja • Artykuły • SprawnyMarketing.pl | 20-06-2011
  2. How was Search Marketing Day? TOP3 most important topics. Coverage • MaxROY.com Blog | 27-06-2011

2 Komentarzy

  1. Czytając relację z SMD napisałem komentarz, który nie odbił się większym echem a wydaje mi się, że nakreślił temat, pojawiło się sporo pytań – przynajmniej w mojej głowie.
    Nie byłem na SMD ale po tym co przeczytałem czuję niedosyt.
    Czy jest możliwość zorganizowania konfrontacji z Cezarym?
    Chciałbym zapytać o parę spraw, zabrakło mi Waszego stanowiska co do trudnych spraw związanych z SEO.

  2. Prześlij swoje pytania do mnie na maila, czareklech@gmail.com jesli uznamy ze sa ciekawe dla czytelnikow wrzucimy post z odpowiedziami na SprawnyMarketing.pl



Skomentuj