Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Inwestycja w Content Marketing

Jak nakłonić szefa do zainwestowania w content marketing?

W ciągu ostatnich dziesięciu lat idea content marketingu rozkwitała. Coraz więcej przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę, że inwestując w inbound marketing – na przykład blogi, ebooki czy filmy promujące – mogą oczekiwać nie tylko zwrotu wydanych

Więcej

unnamed

Marketingowe trendy 2017 – wypowiedzi 33 ekspertów

Zapytaliśmy 33 ekspertów branżowych o prognozy dotyczące trendów marketingowych na 2017 rok. W odpowiedziach najczęściej czytamy o transmisjach live, video marketingu, rozwoju botów i sztucznej inteligencji. Każdy też już dobrze wie, że 2017  został okrzyknięty rokiem

Więcej

marketingowe podsumowanie miesiąca

53 najważniejsze marketingowe newsy grudnia 2016!

Marketingowe Podsumowanie Tygodnia to cotygodniowy program live, podczas którego prezentujemy Wam przegląd marketingowych newsów minionego tygodnia. Co tydzień omawiamy najważniejsze, najciekawsze branżowe nowości, które nie powinny Was ominąć. Do każdego odcinka wybieramy wyselekcjonowane treści, tym samym

Więcej

prezent

14 pomysłów na prezent świąteczny dla marketera

Na Wigilię firmową wylosowałeś kolegę z innego działu, któremu masz kupić prezent, i zupełnie nie wiesz, na co się zdecydować? A może masz wśród znajomych pracownika agencji kreatywnej – indywidualistę z oryginalnym stylem – i

Więcej

skąd brać dostawców treści

Skąd brać fajne teksty? Test 10 dostawców treści

Dobry content jest tak naprawdę podstawą wielu działań marketingowych – nie tylko w Internecie. Pomaga zbudować wartościowe relacje z klientami, zaskarbić sobie ich sympatię, zaufanie i zyskać tak potrzebny dziś autorytet. To dzięki dobrze napisanym

Więcej

marka-osobista

Silna marka osobista – jak się do tego zabrać?

Jesteśmy przyzwyczajeni do kojarzenia słowa marka z tym, co pozytywne. Mówimy dobra marka. W kontekście negatywnym wolimy dyskutować o złej reputacji, kiepskim produkcie, fatalnej obsłudze klienta. Zdecydowanie rzadziej o marnej marce. Tyle, że marka nie

Więcej